Ik kan natuurlijk niet achterblijven
![]()
Maar eerst wat kanttekeningen:
Ik heb mijn site expres in HTML gehouden, het laadt supersnel, draait op alle systemen en zelfs een IT N00B als ik kan het bijhouden, maar het grootste voordeel vind ik nog dat het rete overzichtelijk is.
Kijk naar het machtigste internetbedrijf ter wereld: Google, die site is zelfs nog schraler dan de mijne, maar daar zit juist hun kracht in. De meeste partywebsites klik ik al weg omdat ik (de vaak dramatisch slechte foto's) niet eens kan vinden binnen een minuut.
De foto's zelf op mijn site zijn meestal "stukgeflitst", maar ook dat gebeurd expres.
Ik heb o.a. eeen f1.0 lens liggen, dus ik kan de mooiste kleurrijke pics maken, maar als ik rondvraag wat de mensen zelf willen zien: duidelijk hun eigen smoel of mooie sfeerplaatjes gaat 99% van de party people voor het eerste, kijk maar naar de most viewed pics, alleen fotografen onder elkaar willen wel mooie kleurcomposities.
Het enige waar ik geen zicht op kan krijgen is het formaat foto wat mensen willen hebben, ik heb ze nu in 1,65MP online staan en zal dit van de zomer opvoeren naar 2 megapxel.
Dan zijn mijn foto's 7x zo groot als de gemiddelde site die in 640x480 draait en moet zo mijn statement gemaakt zijn om iets unieks neer te zetten.
Overigens zoek ik tzt nog wel een adverteerder voor mijn site want >50GB traffic per maand begint ook bij mijn provider op te vallen
![]()
Mocht iemand dus nog suggesties hebben hoor ik het graag.
Voor iedreeen die dit gelul nog niet zat is, leef je uit:
http://www.kuikens.com/