Het zijn ook christenen die meedoen aan de rellen in Beiroet... (NOS Journaal)quote:Op zondag 5 februari 2006 12:04 schreef ScienceFriction het volgende:
[..]
Dat is hun culuur... door naar de Christelijke wijk te gaan en daar ramen in te gooien laten ze zien hoeveel R.E.S.P.E.C.T. ze hebben voor andere godsdiensten...
Je weet tog?
Ahhhh... verbroedering... mooi om te zien...quote:Op zondag 5 februari 2006 12:05 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Het zijn ook christenen die meedoen aan de rellen in Beiroet... (NOS Journaal)
Om eerlijk te zijn vind ik dat normale, gematigde moslims zeker hier in Nederland zich niet genoeg uitspreken tegen het extremisme en geweld, terwijl er wel elke keer heel hard "schande" en "racisme" wordt geroepen als er een Marokkaanse winkeldief ofzo bij een achtervolging door de politie om het leven komt.quote:Op zondag 5 februari 2006 12:00 schreef stukovich het volgende:
[..]
Wij, als moslims, zijn al de gebeten hond (en hiermee bedoel ik niet die extremistische dombo\'s), maar wij die er vooral op aangekeken worden. Wat heb ik te maken met homo\'s die duizenden kilometers verderop aanslagen plegen die veroordeeld worden door ons geloof.
Die zijn dan nog triester dan de moslims die rellen, aangezien die helemaal 0,0 reden hebben. Maar ik vraag me wel af hoe ze weten of een relschopper christen is, interessante vraagquote:Op zondag 5 februari 2006 12:05 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Ze lopen rond met buttons "I love Jesus"quote:Op zondag 5 februari 2006 12:07 schreef kratovsk het volgende:
[..]
Die zijn dan nog triester dan de moslims die rellen, aangezien die helemaal 0,0 reden hebben. Maar ik vraag me wel af hoe ze weten of een relschopper christen is, interessante vraag.
Zijn die niet gewoon hun eigendommen aan het verdedigen?quote:Op zondag 5 februari 2006 12:05 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
ze moeten wel, anders zijn ze vast een minderheid die eenvoudig 'op te ruimen' isquote:Op zondag 5 februari 2006 12:05 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Ja, en dan naar de verzekering stappen... oh nee, die hebben ze niet...quote:Op zondag 5 februari 2006 12:07 schreef Jalu het volgende:
[..]
Zijn die niet gewoon hun eigendommen aan het verdedigen?
Dat zal die verslaggever wel ff gevraagd hebbenquote:Op zondag 5 februari 2006 12:07 schreef kratovsk het volgende:
[..]
Die zijn dan nog triester dan de moslims die rellen, aangezien die helemaal 0,0 reden hebben. Maar ik vraag me wel af hoe ze weten of een relschopper christen is, interessante vraag.
En Christenen die in een Christelijke-wijk vernielingen aanrichten?quote:Op zondag 5 februari 2006 12:07 schreef kratovsk het volgende:
[..]
Dat vind ik altijd zo'n kul argument. Alsof jij als Nederlander je iedere keer zou verontschuldigen als een Nederlander opgepakt wordt met 2 tassen XTC? Moslims in Nederland hebben niets te maken met aanslagen in het buitenland. Gematigde moslims hebben niets te maken met extremistische moslims en hoeven zich derhalve ook niet te verontschuldigen.quote:Op zondag 5 februari 2006 12:06 schreef Flurry het volgende:
[..]
Om eerlijk te zijn vind ik dat normale, gematigde moslims zeker hier in Nederland zich niet genoeg uitspreken tegen het extremisme en geweld,
Kom nou eens met argumenten in plaats van spellings correcties. Mij heb je ook geen antwoord gegeven.quote:Op zondag 5 februari 2006 12:03 schreef stukovich het volgende:
[..]
Marokkanen
Praat niet over dingen waar je geen verstand van hebt
Overigens sla jij hier denk ik wel de spijker op zijn kop; het is niet de islam op zich waar het westen zich zorgen om moet maken, maar wel om de M.O.-versie ervan. Die laatste versie draait namelijk feitelijk veel meer om de haat tegen het westen dan om de Koran.quote:Op zondag 5 februari 2006 12:03 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
Jep... er worden in Indonesië veel moskeeen gebouwd sinds Suharto weg is. Dat geld komt direct uit het M-O. Maar al te graag wil het M-O Indonesië van gematigd islamitisch naar M-O-islamitisch hebben.Maar goed, over 3 weken zit ik er weer. Ik zal eens kijken wat er nu weer bijgebouwd is in mijn buurt.
![]()
Zoals het op het Journaal werd verteld, dat eerste.quote:Op zondag 5 februari 2006 12:09 schreef zoalshetis het volgende:
doen ze nou mee aan de rellen of verdedigen ze zich tegen de rellers? iemand?
Dan moeten we alle geldkranen maar dichtdraaien dacht ik zo...quote:Op zondag 5 februari 2006 12:08 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Dat zal die verslaggever wel ff gevraagd hebben.
Werd overigens tegengehouden door de politie om midden in demonstratie te gaan. Dan zou ie wel gelyncht worden, werd er gezegd. Kan ik me iets bij voorstellen. Alles wat westers is, zal nu wel weer als fout worden bestempeld.
Ik kom al sinds 1999 in Indonesië, daar zie je bepaalde dingen snel veranderen, helaas lang niet altijd ten goede, door de invloed vanuit het M-O.quote:Op zondag 5 februari 2006 12:09 schreef Jalu het volgende:
[..]
Overigens sla jij hier denk ik wel de spijker op zijn kop; het is niet de islam op zich waar het westen zich zorgen om moet maken, maar wel om de M.O.-versie ervan. Die laatste versie draait namelijk feitelijk veel meer om de haat tegen het westen dan om de Koran.
Je bedoelt de politieke Islamquote:Op zondag 5 februari 2006 12:09 schreef Jalu het volgende:
[..]
Overigens sla jij hier denk ik wel de spijker op zijn kop; het is niet de islam op zich waar het westen zich zorgen om moet maken, maar wel om de M.O.-versie ervan. Die laatste versie draait namelijk feitelijk veel meer om de haat tegen het westen dan om de Koran.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |