abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_34754092
Uhm, kan iemand me uitleggen wat het geweld en de vernielingen die nu worden aangericht rechtvaardigt? In welk boek staat dat?

De situatie in Beirut is iig niet echt gezellig op het moment, aldus het NOS Journaal zojuist.
  zondag 5 februari 2006 @ 12:04:23 #77
86972 ScienceFriction
Kobe Bryant # 24
pi_34754094
quote:
Op zondag 5 februari 2006 12:02 schreef zoalshetis het volgende:
\"Het leger sloot alle wegen rondom het consulaat af, waarop de menigte naar de christelijke wijk Ashrafieh trok. Daar gooiden ze ramen van winkels en woningen in met stenen\".

...ehm, waarom snap ik deze ludieke actie niet...
Dat is hun culuur... door naar de Christelijke wijk te gaan en daar ramen in te gooien laten ze zien hoeveel R.E.S.P.E.C.T. ze hebben voor andere godsdiensten...

Je weet tog?
pi_34754096
quote:
Op zondag 5 februari 2006 12:02 schreef zoalshetis het volgende:
\"Het leger sloot alle wegen rondom het consulaat af, waarop de menigte naar de christelijke wijk Ashrafieh trok. Daar gooiden ze ramen van winkels en woningen in met stenen\".

...ehm, waarom snap ik deze ludieke actie niet...
"Christenen zijn Honden", toch? Dan maakt het niet uit of het nu een consulaat of burgerdoel is.. gewoon rammen.
  zondag 5 februari 2006 @ 12:05:09 #79
3542 Gia
User under construction
pi_34754111
quote:
Op zondag 5 februari 2006 11:52 schreef Jojo_ut_Grun het volgende:

onnozele Moslims
pleonasme
pi_34754117
quote:
Op zondag 5 februari 2006 12:00 schreef stukovich het volgende:

[..]

Wij, als moslims, zijn al de gebeten hond (en hiermee bedoel ik niet die extremistische dombo\'s), maar wij die er vooral op aangekeken worden.
En die lekkere jongens die nu de ambassades in brand steken helpen je nu prima. En jij verdedigt ze ook nog!
pi_34754119
quote:
Op zondag 5 februari 2006 12:04 schreef ScienceFriction het volgende:

[..]

Dat is hun culuur... door naar de Christelijke wijk te gaan en daar ramen in te gooien laten ze zien hoeveel R.E.S.P.E.C.T. ze hebben voor andere godsdiensten...

Je weet tog?
Het zijn ook christenen die meedoen aan de rellen in Beiroet... (NOS Journaal)
  zondag 5 februari 2006 @ 12:05:55 #82
86972 ScienceFriction
Kobe Bryant # 24
pi_34754132
quote:
Op zondag 5 februari 2006 12:05 schreef Roel_Jewel het volgende:

[..]

Ahhhh... verbroedering... mooi om te zien...
  zondag 5 februari 2006 @ 12:06:14 #83
24492 Flurry
Het was een mooie tijd
pi_34754138
quote:
Op zondag 5 februari 2006 12:00 schreef stukovich het volgende:

[..]

Wij, als moslims, zijn al de gebeten hond (en hiermee bedoel ik niet die extremistische dombo\'s), maar wij die er vooral op aangekeken worden. Wat heb ik te maken met homo\'s die duizenden kilometers verderop aanslagen plegen die veroordeeld worden door ons geloof.
Om eerlijk te zijn vind ik dat normale, gematigde moslims zeker hier in Nederland zich niet genoeg uitspreken tegen het extremisme en geweld, terwijl er wel elke keer heel hard "schande" en "racisme" wordt geroepen als er een Marokkaanse winkeldief ofzo bij een achtervolging door de politie om het leven komt.

Het is net alsof veel moslims het stiekem wel prima vinden dat er aanslagen tegen het westen worden gepleegd en dat komt op mij in ieder geval enorm bedreigend over.
We cross our bridges when we come to them and burn them behind us, with nothing to show for our progress except a memory of the smell of smoke, and a presumption that once our eyes watered.
pi_34754155
quote:

[..]

Die zijn dan nog triester dan de moslims die rellen, aangezien die helemaal 0,0 reden hebben. Maar ik vraag me wel af hoe ze weten of een relschopper christen is, interessante vraag .
  zondag 5 februari 2006 @ 12:07:34 #85
86972 ScienceFriction
Kobe Bryant # 24
pi_34754172
quote:
Op zondag 5 februari 2006 12:07 schreef kratovsk het volgende:

[..]

Die zijn dan nog triester dan de moslims die rellen, aangezien die helemaal 0,0 reden hebben. Maar ik vraag me wel af hoe ze weten of een relschopper christen is, interessante vraag .
Ze lopen rond met buttons "I love Jesus"
pi_34754176
quote:

[..]

Zijn die niet gewoon hun eigendommen aan het verdedigen?
pi_34754184
quote:

[..]

ze moeten wel, anders zijn ze vast een minderheid die eenvoudig 'op te ruimen' is
  zondag 5 februari 2006 @ 12:08:30 #88
86972 ScienceFriction
Kobe Bryant # 24
pi_34754197
quote:
Op zondag 5 februari 2006 12:07 schreef Jalu het volgende:

[..]

Zijn die niet gewoon hun eigendommen aan het verdedigen?
Ja, en dan naar de verzekering stappen... oh nee, die hebben ze niet...
pi_34754204
quote:

[..]

Dat zal die verslaggever wel ff gevraagd hebben .
Werd overigens tegengehouden door de politie om midden in demonstratie te gaan. Dan zou ie wel gelyncht worden, werd er gezegd. Kan ik me iets bij voorstellen. Alles wat westers is, zal nu wel weer als fout worden bestempeld.
pi_34754206
quote:

[..]

En Christenen die in een Christelijke-wijk vernielingen aanrichten?
"If you receive something that says "Send this to all your friends", please consider me not your friend. "
pi_34754208
quote:
Op zondag 5 februari 2006 12:06 schreef Flurry het volgende:

[..]

Om eerlijk te zijn vind ik dat normale, gematigde moslims zeker hier in Nederland zich niet genoeg uitspreken tegen het extremisme en geweld,
Dat vind ik altijd zo'n kul argument. Alsof jij als Nederlander je iedere keer zou verontschuldigen als een Nederlander opgepakt wordt met 2 tassen XTC? Moslims in Nederland hebben niets te maken met aanslagen in het buitenland. Gematigde moslims hebben niets te maken met extremistische moslims en hoeven zich derhalve ook niet te verontschuldigen.
  zondag 5 februari 2006 @ 12:09:01 #92
71480 zoalshetis
eerlijk=eerlijk
pi_34754210
doen ze nou mee aan de rellen of verdedigen ze zich tegen de rellers? iemand?
hoofdletters kosten teveel tijd
don't avoid pain to gain pleasure
niet iedereen is iedereen
pi_34754213
quote:
Op zondag 5 februari 2006 12:03 schreef stukovich het volgende:

[..]

Marokkanen

Praat niet over dingen waar je geen verstand van hebt
Kom nou eens met argumenten in plaats van spellings correcties. Mij heb je ook geen antwoord gegeven.
pi_34754221
Spotprenten over Mohammed zijn net zo iets als spotprenten over ..... vul willekeurige schurk in ....

De AEL daarentegen is er alleen maar op uit om een rechtzaak uit te lokken, veroordeeld te worden en dan te gaan miepen en wentelen in zelfmedelijden en slachtofferschap.
Als het nou nog spotprenten over Mozes of Jaweh waren, maar dat mag dan natuurlijk weer niet
pi_34754229
quote:
Op zondag 5 februari 2006 12:03 schreef indahnesia.com het volgende:

[..]

Jep... er worden in Indonesië veel moskeeen gebouwd sinds Suharto weg is. Dat geld komt direct uit het M-O. Maar al te graag wil het M-O Indonesië van gematigd islamitisch naar M-O-islamitisch hebben. Maar goed, over 3 weken zit ik er weer. Ik zal eens kijken wat er nu weer bijgebouwd is in mijn buurt.
Overigens sla jij hier denk ik wel de spijker op zijn kop; het is niet de islam op zich waar het westen zich zorgen om moet maken, maar wel om de M.O.-versie ervan. Die laatste versie draait namelijk feitelijk veel meer om de haat tegen het westen dan om de Koran.
pi_34754238
quote:
Op zondag 5 februari 2006 12:09 schreef zoalshetis het volgende:
doen ze nou mee aan de rellen of verdedigen ze zich tegen de rellers? iemand?
Zoals het op het Journaal werd verteld, dat eerste.
  zondag 5 februari 2006 @ 12:09:46 #98
86972 ScienceFriction
Kobe Bryant # 24
pi_34754240
quote:
Op zondag 5 februari 2006 12:08 schreef Roel_Jewel het volgende:

[..]

Dat zal die verslaggever wel ff gevraagd hebben .
Werd overigens tegengehouden door de politie om midden in demonstratie te gaan. Dan zou ie wel gelyncht worden, werd er gezegd. Kan ik me iets bij voorstellen. Alles wat westers is, zal nu wel weer als fout worden bestempeld.
Dan moeten we alle geldkranen maar dichtdraaien dacht ik zo...
pi_34754249
quote:
Op zondag 5 februari 2006 12:09 schreef Jalu het volgende:

[..]

Overigens sla jij hier denk ik wel de spijker op zijn kop; het is niet de islam op zich waar het westen zich zorgen om moet maken, maar wel om de M.O.-versie ervan. Die laatste versie draait namelijk feitelijk veel meer om de haat tegen het westen dan om de Koran.
Ik kom al sinds 1999 in Indonesië, daar zie je bepaalde dingen snel veranderen, helaas lang niet altijd ten goede, door de invloed vanuit het M-O.
  zondag 5 februari 2006 @ 12:10:33 #100
86972 ScienceFriction
Kobe Bryant # 24
pi_34754259
quote:
Op zondag 5 februari 2006 12:09 schreef Jalu het volgende:

[..]

Je bedoelt de politieke Islam
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')