FOTO VOLGT MOEST DIT ZIJNquote:Op zondag 5 februari 2006 05:50 schreef Riesj het volgende:
FITI VOLGT
Waar woon je dan>quote:Op zondag 5 februari 2006 05:53 schreef Riesj het volgende:
steijn, kom hem er zelf vanaf halen want is hgeen firsse
Die is tof.quote:Op zondag 5 februari 2006 05:57 schreef Doderok het volgende:
Nou nou, moppersmurf...
quote:Op zondag 5 februari 2006 06:01 schreef StefanP het volgende:
Wow man je bent echt de bom.
Drink dan ook pils man.quote:Op zondag 5 februari 2006 06:02 schreef t0y het volgende:
Mensen die neplam zijn, ik heb nu 7 baco op en ik kan nog goed typen!
baco met je moeder drinken is ecght 2005 manquote:Op zondag 5 februari 2006 06:02 schreef t0y het volgende:
Mensen die neplam zijn, ik heb nu 7 baco op en ik kan nog goed typen!
Ik heb ook 2 heineken op, maar dat vond ik niet zo lekker. Bij gebrek aan beter ben ik maar over gegaan op de bacardi colaquote:
Hou je grafkankerbek trieste kankersukkel. Doen alsof je lam bent op internet is not-done!quote:Op zondag 5 februari 2006 06:03 schreef Riesj het volgende:
[..]
baco met je moeder drinken is ecght 2005 manen je zus ook is ook 2004
verkapt ik-hou-van-wijvendrankjes-postquote:Op zondag 5 februari 2006 06:03 schreef t0y het volgende:
[..]
Ik heb ook 2 heineken op, maar dat vond ik niet zo lekker. Bij gebrek aan beter ben ik maar over gegaan op de bacardi cola
toy moet zn 06 geven moet je fff merken hoe lam we zijn , mvvquote:Op zondag 5 februari 2006 06:04 schreef t0y het volgende:
[..]
Hou je grafkankerbek trieste kankersukkel. Doen alsof je lam bent op internet is not-done!
Ik hoef geen rukkende kankerturk aan de telefoon, find somebody else!quote:Op zondag 5 februari 2006 06:05 schreef Riesj het volgende:
[..]
toy moet zn 06 geven moet je fff merken hoe lam we zijn , mvv
en castanova moet ook zn pum in zn vutje duiequote:Op zondag 5 februari 2006 06:04 schreef Riesj het volgende:
[..]
verkapt ik-hou-van-wijvendrankjes-post
Exact.quote:Op zondag 5 februari 2006 06:04 schreef Riesj het volgende:
[..]
verkapt ik-hou-van-wijvendrankjes-post
Ik ben geen Turk.quote:Op zondag 5 februari 2006 06:05 schreef t0y het volgende:
[..]
Ik hoef geen rukkende kankerturk aan de telefoon, find somebody else!
wat heeft je moeder hier mee te makenquote:Op zondag 5 februari 2006 06:05 schreef t0y het volgende:
[..]
Ik hoef geen rukkende kankerturk aan de telefoon, find somebody else!
quote:Op zondag 5 februari 2006 06:05 schreef sig000 het volgende:
Ik blijf erbij dat de moppersmurf 1 van de meest toffe is.![]()
Mijn moeder staat hier buiten, ik wilde gewoon ff kwijt dat je een lelijke kankerkop hebt.quote:Op zondag 5 februari 2006 06:06 schreef Riesj het volgende:
[..]
wat heeft je moeder hier mee te maken
Volgens mij heb jij ook last van allerlei tumoren. :')quote:Op zondag 5 februari 2006 06:07 schreef t0y het volgende:
[..]
Mijn moeder staat hier buiten, ik wilde gewoon ff kwijt dat je een lelijke kankerkop hebt.
Next.
Hou je bek dicht vieze vuile kankerturkenneukert!quote:Op zondag 5 februari 2006 06:08 schreef Steijn het volgende:
[..]
Volgens mij heb jij ook last van allerlei tumoren. :\')
Heb je toevallig ook balkon?quote:Op zondag 5 februari 2006 06:07 schreef t0y het volgende:
[..]
Mijn moeder staat hier buiten, ik wilde gewoon ff kwijt dat je een lelijke kankerkop hebt.
Next.
quote:
Ik heb er wel 2, één voor, één achter!quote:
Daar is niet zoveel voor nodig... turken zijn per definitie kankerlelijk, riesj maakt het wel erg bont.quote:
Schat, dan kun je nog kiezen ook. Of maakt dat de twijfel zo groot. Laat ik dan voor je kiezen, en spring van de dichstbijzijnde.quote:
Zelfmoordtopic gelezen? Ja dus...quote:Op zondag 5 februari 2006 06:11 schreef Steijn het volgende:
[..]
Schat, dan kun je nog kiezen ook. Of maakt dat de twijfel zo groot. Laat ik dan voor je kiezen, en spring van de dichstbijzijnde.
hoe noemen ze je thuis>quote:Op zondag 5 februari 2006 06:08 schreef t0y het volgende:
[..]
Hou je bek dicht vieze vuile kankerturkenneukert!
De leukstequote:
Met zo\\\'n grafkankerkop als jij hebt zou ik zowieso dood willen, maar ach, alles wendt? Toch?quote:Op zondag 5 februari 2006 06:13 schreef Steijn het volgende:
[..]
Waarom zou ik je dood willen hebben? Invalide is veel toffer.![]()
lekker teenk!!quote:Op zondag 5 februari 2006 06:14 schreef t0y het volgende:
[..]
[afbeelding]
Met zo\'n grafkankerkop als jij hebt zou ik zowieso dood willen, maar ach, alles wend? Toch?
Doe dat vieze turk!quote:Op zondag 5 februari 2006 06:14 schreef Riesj het volgende:
hoer ik ga naar bed!
Went.quote:Op zondag 5 februari 2006 06:14 schreef t0y het volgende:
[..]
[afbeelding]
Met zo\\\'n grafkankerkop als jij hebt zou ik zowieso dood willen, maar ach, alles wend? Toch?
quote:
Vieze stinkberber dat je er bent.quote:
Ik wil de mijne terug.quote:Op zondag 5 februari 2006 06:14 schreef t0y het volgende:
[..]
Met zo\\\'n grafkankerkop als jij hebt zou ik zowieso dood willen, maar ach, alles wend? Toch?
quote:Op zondag 5 februari 2006 06:17 schreef Megumi het volgende:
TS je bent een sukkel met een toetsenbord wat dat niet werkt.
Als TS werkeloos zou zijn zou die ook nog kunnen.quote:Op zondag 5 februari 2006 06:56 schreef Doderok het volgende:
TS je bent een sukkel met een toetsenbord wat dat niet werkt.
[..]
![]()
Hmmmm, ap-pel-sap.quote:Op zondag 5 februari 2006 11:23 schreef Dirktator het volgende:
verkapt-ik-heb-een-dubbelfriss-op-en-denk-nu-dat-ik-dronken-ben-topique.
Nounou, het zit thuis niet zo lekker?quote:Op zondag 5 februari 2006 06:04 schreef t0y het volgende:
[..]
Hou je grafkankerbek trieste kankersukkel. Doen alsof je lam bent op internet is not-done!
Jij bent echt het type volk wat wekenlang dood thuis zou kunnen liggen nadat je je polsen doorkrast zonder dat iemand het verdacht gaat vinden. Doe jezelf een plezier en verspil niet meer zuurstof dan nodig is. Je hebt vast wel een scheermesje in huis, haal hem even goed over je polsen. Niet denken dat je omgeving het erg zal vinden, je zal geen groot gemis veroorzaken. Dat aandachtstekort wat je in het echte leven hebt valt online niet meer te compenseren, dus maak jezelf maar gewoon van kant.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |