De Ranzig :').quote:Op zondag 5 februari 2006 02:50 schreef Thetallguy het volgende:
stomme idiotennummertje bij de goeie jas zoeken is zeker te lastig. Weet je hoe koud het is buiten in je tshirt
Danzig in Den Haag
Is het dan stoer om met spelfouten te typen als je dronken bent? Of is dit het bewijs dat ik helemaal niet dronken ben?quote:Op zondag 5 februari 2006 05:11 schreef Stinger__ het volgende:
Dronken en toch zonder spelfouten kunnen typen.. netjes...
as jeje bes doe luk ut makelijkquote:Op zondag 5 februari 2006 05:19 schreef Homdeck het volgende:
[..]
Is het dan stoer om met spelfouten te typen als je dronken bent? Of is dit het bewijs dat ik helemaal niet dronken ben?
Hendig sjiek :')quote:Op zondag 5 februari 2006 05:35 schreef Bolderbast het volgende:
was het een sjieke jas?
ze hebt der een kroam vanquote:
Hij wil toch gewoon zijn eigen jasquote:Op zondag 5 februari 2006 10:47 schreef B_BOY het volgende:
gewoon een andere meenemen wat doe je moelijk man.
precies!quote:Op zondag 5 februari 2006 11:19 schreef Aurelianus het volgende:
In de hongerwinter liep men ook rond zonder jas, want die diende als voedsel. Denk daar maar aan als je hier weer eens gaat klagen.
Nee, vertel eens? :$quote:Op zondag 5 februari 2006 02:50 schreef Thetallguy het volgende:
Weet je hoe koud het is buiten in je tshirt
ik wil mn eigen hendig sjieke jas niet de jas van een of andere pauperidiootquote:Op zondag 5 februari 2006 10:47 schreef B_BOY het volgende:
gewoon een andere meenemen wat doe je moelijk man.
Bedankt. Ik vind het gelijk nietmeer erg.quote:Op zondag 5 februari 2006 15:02 schreef dewd het volgende:
Den haag is sowieso een zielig pauper dorp. Ze zullen je jas hoognodig hebben gehad.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |