quote:Op zondag 5 februari 2006 02:05 schreef Isdatzo het volgende:
Ja en waar klaag je nu precies over?
STERF!quote:Op zondag 5 februari 2006 02:06 schreef Indirah het volgende:
[..]
:\')
dat er een dood is die ons allen wacht
VMBO?quote:Op zondag 5 februari 2006 02:08 schreef KritischBlikje het volgende:
En volgende week deel twee van \'De diepgaande gedachten van een VMBO-meisje\'.
quote:Op zondag 5 februari 2006 02:08 schreef KritischBlikje het volgende:
En volgende week deel twee van \'[i]De diepgaande gedachten van een VMBO-meisje[\\i]\'.
Tja, da's wel on topic :')quote:
Wij zijn letterlijk sterrenafval.quote:Op zondag 5 februari 2006 02:04 schreef Indirah het volgende:
Dus nu over een seconde val je dood neer
wat dan?
Wat gebeurd er dan precies?
Ik vind dit best een scary idee
leef je dan nog voort in een andere wereld..je energie oid of..benje dan echt donker nacht zwart
dood gewoon?
Besef jij dat dit elk moment kan gebeuren?
Ik baal hier wel eens van dat niet weten dat en wanneer
denk jij hier ook wel eens aan?
En hoe ga jij hier mee om?
Ik heb er moeite mee nml
dat je zomaar ineens lichten uit in een donker niks bent
en dan?
Als kind was ik eens enorm boos op een tante die zei dat ik er nooit was geweest voor mijn geboorte ik was 4 jaar
toen en zei dat ik er wel was..maar waar wist ik niet meer maar ik was 100% ERVAN OVERTUIGD dat ik er gewoonweg was.dat ik geen toeval was in dit leven
oke ik geloof nu ongeveer in reincarnatie maar ja overtuigen is leuk maar is het echt zo?
als de halve wereld zegt
ik had een bde of ik geloof in een leven hierna
Ik vind de dood niet eerlijk
ho stop niet tekenen he zoietsquote:Op zondag 5 februari 2006 02:15 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
Volgens Allah krijg ik een heleboel maagden.
tss dat bedoel ik nouquote:Op zondag 5 februari 2006 02:08 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
STERF!![]()
heb je in ieder geval iets om naar uit te kijken![]()
Als een ongelovige op het punt staat om deze wereld te verlaten en naar een Volgende Wereld overgaat, komen engelen met zwarte gezichten en ruig haar en kleding uit de hemel naar beneden en zitten in grote menigte om hem heen, zover het oog reikt. Dan komt de Engel des Doods en gaat bij zijn hoofd zitten en zegt: "Slechte ziel, kom naar buiten voor de wraak en de woede van Allah!’ De ziel verdeelt zich over het hele lichaam en wordt uit het lichaam getrokken zoals een pin uit natte wol wordt getrokken. Dan neemt de engel hem over. Als hij hem te pakken heeft, laten de andere engelen het geen moment in zijn handen. Zij nemen hem en wikkelen hem in een ruigbehaard kleed waar een stank vanaf komt, zoals de ergste stank van een Iichaam in de wereld.quote:Op zondag 5 februari 2006 02:04 schreef Indirah het volgende:
wat dan?
leef je dan nog voort in een andere wereld..je energie oid of..benje dan echt donker nacht zwart
dood gewoon?
Ik heb er moeite mee nml
en dan?
Als kind was ik eens enorm boos op een tante die zei dat ik er nooit was geweest voor mijn geboorte ik was 4 jaar
toen en zei dat ik er wel was..maar waar wist ik niet meer maar ik was 100% ERVAN OVERTUIGD dat ik er gewoonweg was.dat ik geen toeval was in dit leven
oke ik geloof nu ongeveer in reincarnatie maar ja overtuigen is leuk maar is het echt zo?
als de halve wereld zegt
Behalve als je boedhist bent!quote:"Het leven is een lichtflits tussen twee eeuwig durende duisternissen"
boedhist zijn is voor mensen die zittend plassen :')quote:
Zal mij een biet wezen. Dood is dood.quote:Op zondag 5 februari 2006 02:04 schreef Indirah het volgende:
wat dan?
dood gewoon?
Ik heb er moeite mee nml
en dan?
als de halve wereld zegt
Al denk ik zelf dat we gewoon wormenvoer zijn na de dood, circle of life enzo. Maak er wat van.quote:Of je christen en boeddhist bent Islamiet of jood
Er is leven er is leven na de dood
Rij dus rustig door oranje en geef extra gas bij rood
Na de dood (Na de dood)
Na de dood (Na de dood)
Eet gerust wat engels rundvlees bij je groente of op brood
Als je weg wilt uit Tirana pak eens voor de gein de boot
Na de dood (Na de dood)
Na de dood (Na de dood)
Volgens m'n vader in de hemel is het alle dagen feest
En m'n vader kan het weten want die is er geweest
Wat kon Seedorf nou gebeuren toen hij van 11 meter schoot
Steek je snikkel zonder rubber in een hetero of een poot
Na de dood (Na de dood)
Na de dood (Na de dood)
Heb je je doodsangst overwonnen
Wordt het alle dagen feest
Dus vandaag maar vast begonnen
Voor je het weet ben je er geweest
He
Na de dood (Na de dood)
Na de dood (Na de dood)
Na de dood (Na de dood)
Na de dood (Na de dood)
Wat een eng geloof heb jijquote:Op zondag 5 februari 2006 02:28 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Als een ongelovige op het punt staat om deze wereld te verlaten en naar een Volgende Wereld overgaat, komen engelen met zwarte gezichten en ruig haar en kleding uit de hemel naar beneden en zitten in grote menigte om hem heen, zover het oog reikt. Dan komt de Engel des Doods en gaat bij zijn hoofd zitten en zegt: \"Slechte ziel, kom naar buiten voor de wraak en de woede van Allah!’ De ziel verdeelt zich over het hele lichaam en wordt uit het lichaam getrokken zoals een pin uit natte wol wordt getrokken. Dan neemt de engel hem over. Als hij hem te pakken heeft, laten de andere engelen het geen moment in zijn handen. Zij nemen hem en wikkelen hem in een ruigbehaard kleed waar een stank vanaf komt, zoals de ergste stank van een Iichaam in de wereld.
Dan nemen zij hem naar boven en telkens als zij voorbij een groep engelen komen, vragen dezen: ‘Wie is deze slechteziel?\" en de engelen met de ziel antwoorden: \"die en die, de zoon van die en die,\" en zij gebruiken de ergste benamingen die de mensen hem op deze wereld hebben gegeven. Dan brengen zij hem naar de laagste hemel en vragen of de poort voor hem geopend kan worden. Deze gaat niet open.
De Boodschapper van Allah (moge Allah hem zegenen en hem vrede geven), reciteerde toen:
\". ..de poorten van de hemel zullen niet worden geopend. noch zullen zij in het paradijs komen. tot een kameel door het oog van de naald gaat.\" (Al-A ‘raf (7):40)
Dan zegt Allah, de Almachtige en Majesteitelijke: \"Schrijf zijn boek in Sijdjin in, in de diepste aarde.\" Daarna wordt de ziel naar beneden gegooid.\" Daarna reciteerde de Profeet(vzmh):
\"En wie iets met Allah vereenzelvicht, het is alsof hij van een hoogte valt en de vogels hem wegrukken of de wind hem wegblaast naar een afgelegen plaats.\" (Al-Had] (22):31)
Dan keert zijn ziel naar zijn Iichaam terug en twee engelen komen naar hem toe en zeggen tegen hem: \"Wie is uw Heer?\" Hij antwoordt: \"Helaas, helaas, ik weet het niet!\" Dan klinkt een Stem uit de hoogte en zegt: \"Mijn slaaf heeft gelogen, spreidt dus de tapijten van het Vuur voor hem uit en open de poort van het Vuur voor hem! Daarna komt er een hete wind naar hem toe, zijn graf wordt zo nauw voor hem, dat zijn ribben samengeperst worden en een man met een afschuwelijk uiterlijk en kleding en een vieze lucht komt naar hem toe en zegt: Wees bedroeft over de rekening, die je in schande hebt gebracht, want dit is de dag die je beloofd werd.\" Hij vraagt: Wie ben jij?\"
Je hebt een uiterlijk, dat kwaad voorspelt.\" Hij antwoordt: ‘Ik ben je slechte daden.\" Dan zegt hij: \"0 Heer, laat het Laatste Uur niet komen!\"
-------------------------------------------------------------------------------------------------------------
slaap lekker
daarom willen velen zich laten cremerenquote:Op zondag 5 februari 2006 02:40 schreef MartineBijl het volgende:
[..]
Al denk ik zelf dat we gewoon wormenvoer zijn na de dood, circle of life enzo. Maak er wat van.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |