Hema worst is viesquote:Op zondag 5 februari 2006 01:49 schreef outcast_within het volgende:
geloof het van een ossenaar (unox fabriek)
Rook worst is allang zonder rook. (meer een soort van dompel in goedje worst is het nu)
Behalve van de hema die moeten perse echt gerookt worden
IMPUDENCEquote:
Ik dacht dat hij eerder kwam maar toch. :')quote:Op zondag 5 februari 2006 01:55 schreef Dribbel_ het volgende:
Is Rookworst zonder R ookworst
Elke vraag heeft zijn antwoord.quote:Op zondag 5 februari 2006 01:55 schreef Dribbel_ het volgende:
Is Rookworst zonder R ookworst
quote:Op zondag 5 februari 2006 02:13 schreef outcast_within het volgende:
Mijn user icoon wat hebben ze gedaan!?
Rookworst en knakworst zijn uiteen lopende dingenquote:Op zondag 5 februari 2006 02:35 schreef outcast_within het volgende:
Nog een keer huilen om mijn knakworst topic. In een van de vele rookworst topics.
en hmm mss tijd voor een upgrade van mijn user icoon
Jah! Het is saai. Ik denk laat ik es een briljante topic openen met wat er in me hoofd gebeurt. En bleek het toch niet echt veel te zijn. Kan ik niets aan doen.quote:Op zondag 5 februari 2006 02:36 schreef Agiath het volgende:
matig topic
Hier weten ze het welquote:Op zondag 5 februari 2006 02:55 schreef Socratestikel het volgende:
Hoelang is een Chinees.
Hmm, dankje, maar ik blijf met een lichtelijk onbevredigd gevoel achter.quote:Op zondag 5 februari 2006 02:57 schreef Qunix het volgende:
[..]
Hier weten ze het wel
http://www.softcity.nl/showthread.php?t=2871
quote:
quote:Op zondag 5 februari 2006 11:03 schreef Just-Dennis het volgende:
rookworst zonder r is ook worst
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |