ah, jij weer, ga verder, vrijheid van soa" s veruitdraging, of zo. kan ook meningverschil zijn of worden. ik lees verder.quote:
Wat moet je met al die maagdenquote:Op zondag 5 februari 2006 01:38 schreef Oversight het volgende:
[afbeelding]
Maar wie genoegen neemt met 2 maagden ipv 99 mag nog binnenkomen....
quote:Op zondag 5 februari 2006 01:39 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
Wat moet je met al die maagden
kom je daar in de hemel kan je niet eens fatsoenlijk sex hebben
\\\"oei doe je wel voorzichtig\\\" \\\"nee niet te hard\\\" \\\"auw dit doet pijn\\\" \\\"pas op straks scheur ik uit \\\"
\\\"nee anaal doe ik niet\\\"
wel iets nieuws jah?quote:Op zondag 5 februari 2006 01:38 schreef Oversight het volgende:
[afbeelding]
Maar wie genoegen neemt met 2 maagden ipv 99 mag nog binnenkomen....
quote:Op zondag 5 februari 2006 01:40 schreef Killer_Mom het volgende:
[..]
wel iets nieuws jah?
deze was al te zien op FOK.
ontopic, wat ging er mis met jouw opvoedig?quote:Op zondag 5 februari 2006 01:41 schreef Oversight het volgende:
[..]
Ontopic kreng,... wáár is jouw spotprent ?
Wat ging er mis op jouw school?quote:Op zondag 5 februari 2006 01:51 schreef Killer_Mom het volgende:
[..]
ontopic, wat ging er mis met jouw opvoedig?
quote:Op zondag 5 februari 2006 01:51 schreef Killer_Mom het volgende:
[..]
ontopic, wat ging er mis met jouw opvoedig?
niet mee moeien. vat er nog eentje. ik had t niet tegen jouw, of is die gast je holmaat?quote:Op zondag 5 februari 2006 01:52 schreef popolon het volgende:
[..]
Wat ging er mis op jouw school?
Geen hoofdletter en nog een fout in een makkelijke zin.
Leer Nederlands, debiel. Je bent een schande voor het Nederlandse onderwijs.quote:Op zondag 5 februari 2006 01:56 schreef Killer_Mom het volgende:
[..]
niet mee moeien. vat er nog eentje. ik had t niet tegen jouw, of is die gast je holmaat?
met hoofdletters?
Allah, 't lijkt wel een kruiswoordpuzzel.quote:Op zondag 5 februari 2006 01:56 schreef Killer_Mom het volgende:
[..]
niet mee moeien. vat er nog eentje. ik had t niet tegen jouw, of is die gast je holmaat?
met hoofdletters?
quote:Op zondag 5 februari 2006 01:56 schreef KritischBlikje het volgende:
Ik voel mij ernstig beledigd door dit topic. Mijn geloof streeft naar originaliteit, en als ik het zoveelste (bij benadering) gelijke topic zie, dan voel ik mij gekwetst, beledigd en bekruipt mij het gevoel dat de TS geen respect heeft voor mijn God.![]()
heel t geloof is een leugen, maar... ik gok op Dan Braun , iemand die echt salami, pindakaas en hagelslg op zijn boterham heeft verdiend met die onzin. niet slecht gedaan.quote:Op zondag 5 februari 2006 02:13 schreef MrDrako het volgende:
volgens een nieuwsbericht een korte tijd geleden is het complete geloof in de islam gebaseerd op een christlijke leugen. als die priester toen wist wat er nu zou gebeuren zou diegene wss hebben gezegd dat allah een scheldwoord was.
:') Ow, jij hebt zeker ook ooit Salman Rushdies Middernachtskinderen gelezen?quote:Op zondag 5 februari 2006 01:40 schreef Oversight het volgende:
[..]Alleen door het gat in het laken, ik zeg niet wat eracher ligt.....
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |