ben jij oversext ofzo? 99% van je posts heeft wel iets met een geslachtsorgaan of hoeren te maken. zegt meer over jou dan over mijquote:Op zondag 5 februari 2006 02:45 schreef P8 het volgende:
[..]
dit ruikt naar een trauma jongen. wat heeft kanker jou aangedaan? Bestaat 50% van je 3 cm lange penis uit kanker? dat maakt toch helemaal niet uit knul, je kan toch geen vriendin krijgen.
maar misschien dat je heroinehoerige moeder je wel wil matsen. ben je voor 2euro misschien al klaar.
zorg er wel eerst voor dat je moeder haar baarmoeder kwijt is, want we moeten geen offspring van je krijgen
Voetbal is KUTquote:Op zondag 5 februari 2006 02:47 schreef Sebasser het volgende:
[..]
hallo,
Ander onderwerp,
VOETBAL is voor homo\'s
mee eens of niet ?
onderbouw je mening wel !
en als hij dat is ?quote:Op zondag 5 februari 2006 02:48 schreef Nashje het volgende:
[..]
ben jij oversext ofzo? 99% van je posts heeft wel iets met een geslachtsorgaan of hoeren te maken. zegt meer over jou dan over mij
naieviteit slaat toe :')quote:Op zondag 5 februari 2006 02:49 schreef Nashje het volgende:
[..]
24 uur per dag achter je xbox zitten ook
ub3rn3rd lm40.
Ik heb mijn Xbox al maanden niet meer aangeraaktquote:Op zondag 5 februari 2006 02:49 schreef Nashje het volgende:
[..]
24 uur per dag achter je xbox zitten ook
ub3rn3rd lm40.
het zou allemaal gebeurt kunnen zijnquote:Op zondag 5 februari 2006 02:50 schreef Nashje het volgende:
[..]
dan heeft jou moeder met je opa geneukt
ohoo!! wannabe xbox masterquote:Op zondag 5 februari 2006 02:50 schreef _Xbox_Master_ het volgende:
[..]
Ik heb mijn Xbox al maanden niet meer aangeraakt
Waarschijnlijk geloof je het niet maar het is toch zo :\')
ik bedoel maarquote:Op zondag 5 februari 2006 02:51 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
het zou allemaal gebeurt kunnen zijn![]()
jezus gast, er heeft echt flink wat inteelt in jouw familie plaatsgevonden of niet. of je bent onder invloed van 1 of ander middel. maar serieus gast, ga slapen ofzo. Accepteer gewoon dat jij niet meer normaal kan functioneren na 8 uur savonds.quote:Op zondag 5 februari 2006 02:50 schreef Nashje het volgende:
[..]
dan heeft jou moeder met je opa geneukt
okquote:Op zondag 5 februari 2006 02:54 schreef P8 het volgende:
[..]
jezus gast, er heeft echt flink wat inteelt in jouw familie plaatsgevonden of niet. of je bent onder invloed van 1 of ander middel. maar serieus gast, ga slapen ofzo. Accepteer gewoon dat jij niet meer normaal kan functioneren na 8 uur savonds.
was weer gezelligquote:Op zondag 5 februari 2006 02:54 schreef Nashje het volgende:
Nou, dit was de nachtelijke rel.
Met dank aan Dribbel en een beetje aan P8.
Groetjes,
veldmuis
De nacht is nog niet voorbijquote:Op zondag 5 februari 2006 02:55 schreef Snakey het volgende:
Datwast?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |