abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zondag 5 februari 2006 @ 00:52:48 #1
85962 ioko
I Appear Missing
pi_34748262
Mijn vraag is heel simpel, hoeveel mensen in je omgeving ken je wel niet die op dit moment voor een paar maanden (of langer) in het buitenland zitten? Meestal niet voor werk of studie, maar voor fun.

Ik snap dat de wereld steeds kleiner wordt en reistijden korter, maar waarom krijg ik het idee dat veel mensen meegesleept worden door de massa?

Dus hoeveel mensen ken je die op dit moment in het buitenland zitten, en wat vind je er zelf van om een paar maanden in het buitenland te zitten, en welke redenen heb je daarvoor?
Coincidence
Makes sense
Only with you
  zondag 5 februari 2006 @ 00:54:30 #2
85962 ioko
I Appear Missing
pi_34748319
TS begint:

Mijn zusje zit in Azie voor drie maanden (Thailand, Cambodia, Laos)
Vriendin van beste vriend zit in Zuid-Amerika voor drie maanden.

Van de rest van mijn vrienden is ongeveer de helft voor langere tijd naar Australie of Amerika geweest.
Coincidence
Makes sense
Only with you
pi_34748492
Mijn pa: 3 weken China. Voor zijn werk. Met vriendjes van zijn werk cultuur snuiven.
How you play the cards you are dealt is all that matters.
pi_34748559
Mijn nichtje komt over 2 weken terug uit Colombia, na 13 maanden daar geweest te zijn voor stage en studie. En ach, zolang je zulke dingen doet omdat je het zelf leuk vindt, wat is er dan mis mee?

En ik ben zelf een paar jaar geleden een tijd in Israel geweest, speelde nieuwsgierigheid ook bij mee
Tof! Ik ben net op tijd voor de gnoes!
Let's plant a tree
pi_34748606
Even weg, iets totaal nieuws, kijken hoe het ook kan. Dat dat in een andere provincie ook al kan zien ze vaak over het hoofd.
  Moderator zondag 5 februari 2006 @ 01:04:37 #6
7566 crew  MaJo
Mama van aapie
pi_34748625
Heb zelf in Londen gestudeerd en heb vrienden die in Canada, Amerika, Zuid-Afrika en Denemarken gestudeerd hebben. Ik zie het zelf als een grote toevoeging op mijn leven en niet als een soort hype. Van leven in een ander land leer je heel veel, niet alleen over dat land maar ook over jezelf, levenslessen enzo
26 oktober - 2 november Frankrijk | 3 feb - 6 feb Hong Kong/6 feb - 26 feb Vietnam
pi_34748736
Ik heb altijd juist het gevoel dat iedereen in het "buitenland" zit behalve ik.

Zelf spaar ik mijn vakantiedagen om ook straks mijn familie op te zoeken wat is daar gek aan?
pi_34748982
quote:
Op zondag 5 februari 2006 01:08 schreef Gronings_Mopje het volgende:
Ik heb altijd juist het gevoel dat iedereen in het \"buitenland\" zit behalve ik.

Zelf spaar ik mijn vakantiedagen om ook straks mijn familie op te zoeken wat is daar gek aan?
Helemaal niks geks aan hoor Waar woont je familie?
Let's plant a tree
pi_34749084
Over twee weken kom ik terug van 9.5 maanden Amerika. Is voor een stage Medische Biologie en wetenschappelijk onderzoek in die richting staat hier nu eenmaal nog op een wat hoger peil, vandaar. Het is vooral hard werken, weinig plezier. Maar ik vind het het verder wel waard geweest.
Ook het woord 'cent' spreken wij eerbiedig uit - DD
pi_34749103
Ze vluchten voor onze centrum-rechtse regering.
Hmm. Dat kan beter.
  zondag 5 februari 2006 @ 01:28:19 #11
11923 I.R.Baboon
Schaterlachend langs ravijnen.
pi_34749171
Hallo. Ik zit nu een half jaar in het buitenland. En ik vroeg me inderdaad deze week af 'waarom zit ik hier eigenlijk'. Maar goed, ik heb de gelegenheid ertoe, ik kan aan m'n Engels werken (voornaamste reden), en waarschijnlijk ook gewoon de drang naar avontuur (voor zo ver dat in Ierland aanwezig is natuurlijk). En ach, ik weet dat ik over een maand of 4 weer gewoon terug ga naar mijn kamer in Amsterdam, dus dat is ook een geruststellende gedachte.

Maar helemaal zeker weten waarom ik opeens het plan had om hier te gaan studeren doe ik ook niet.
Het gaat slecht, verder gaat het goed.
pi_34749259
quote:
Op zondag 5 februari 2006 01:28 schreef I.R.Baboon het volgende:
Hallo. Ik zit nu een half jaar in het buitenland. En ik vroeg me inderdaad deze week af \'waarom zit ik hier eigenlijk\'. Maar goed, ik heb de gelegenheid ertoe, ik kan aan m\'n Engels werken (voornaamste reden), en waarschijnlijk ook gewoon de drang naar avontuur (voor zo ver dat in Ierland aanwezig is natuurlijk). En ach, ik weet dat ik over een maand of 4 weer gewoon terug ga naar mijn kamer in Amsterdam, dus dat is ook een geruststellende gedachte.

Maar helemaal zeker weten waarom ik opeens het plan had om hier te gaan studeren doe ik ook niet.
Ierland!
pi_34749275
quote:
Op zondag 5 februari 2006 01:19 schreef Vava het volgende:

[..]

Helemaal niks geks aan hoor Waar woont je familie?
Op veel plekken maar ik ga dan naar Madrid en Barcelona.
pi_34749328
quote:
Op zondag 5 februari 2006 01:33 schreef Gronings_Mopje het volgende:

[..]

Op veel plekken maar ik ga dan naar Madrid en Barcelona.
Oja, ik heb ook wel familie op veel plekken van de wereld wonen, soms jammer omdat ze zo ver weg zitten, maar ook wel een voordeel, je kan er lekker naartoe op vakantie
En Madrid en Barcelona zijn
Let's plant a tree
  zondag 5 februari 2006 @ 01:39:48 #15
132613 Relneger18
weger geen neger
pi_34749406
quote:
Op zondag 5 februari 2006 00:52 schreef ioko het volgende:
Mijn vraag is heel simpel, hoeveel mensen in je omgeving ken je wel niet die op dit moment voor een paar maanden (of langer) in het buitenland zitten? Meestal niet voor werk of studie, maar voor fun.

Ik snap dat de wereld steeds kleiner wordt en reistijden korter, maar waarom krijg ik het idee dat veel mensen meegesleept worden door de massa?

Dus hoeveel mensen ken je die op dit moment in het buitenland zitten, en wat vind je er zelf van om een paar maanden in het buitenland te zitten, en welke redenen heb je daarvoor?
omdat ze die vetyfte kou hier beu zijn?
pi_34749408
quote:
Op zondag 5 februari 2006 01:36 schreef Vava het volgende:

[..]

Oja, ik heb ook wel familie op veel plekken van de wereld wonen, soms jammer omdat ze zo ver weg zitten, maar ook wel een voordeel, je kan er lekker naartoe op vakantie
En Madrid en Barcelona zijn
Ojaaa!!! Maar ik heb veel te weinig dagen per jaar anders zou ik het wel weten.
pi_34749532
nog altijd beter dan wat je in amerika ziet... 80% heeft daar zelfs geen paspoort aangevraagd... neem nou bijv. George W. Bush, moest zelfs nog z'n paspoort aanvragen toen ie president werd, te gek voor woorden toch ?!

Ze denken daar dat de hele wereld net zoals hun willen worden oid...
dus, doe je oogkleppen af en kijk wat er nog meer op deze wereld te beleven valt en wat je van andere culturen wel niet allemaal kunt leren he
People will forget what you said or what you did,
but they'll never forget how you made them feel
pi_34749563
quote:
Op zondag 5 februari 2006 01:39 schreef Gronings_Mopje het volgende:

[..]

Ojaaa!!! Maar ik heb veel te weinig dagen per jaar anders zou ik het wel weten.
Van vakantiedagen kan je er nooit genoeg hebben

Mijn vader woont in Frankrijk, kost me ook altijd een paar dagen om heen te gaan maar aan de andere kant moet ik niet zeuren, heb een leuk adresje in Frankrijk
Let's plant a tree
pi_34749623
MET AL DIE TURRUKU HIER in de bUUURT HOEFT IK NIE EENS NAAR HE BUITENLNAAND> :\'( .
Who's the leader of the club that's made for you and me?
pi_34749672
HijoDeDios woont in Zaandam oid
People will forget what you said or what you did,
but they'll never forget how you made them feel
pi_34749705
quote:
Op zondag 5 februari 2006 01:53 schreef Logical het volgende:
HijoDeDios woont in Zaandam oid
Nee, Istanbul. .
pi_34749715
Turkije is voor mij geen buitenland, zeg maar.
pi_34749803
quote:
Op zondag 5 februari 2006 01:50 schreef HijoDeDios het volgende:
MET AL DIE TURRUKU HIER in de bUUURT HOEFT IK NIE EENS NAAR HE BUITENLNAAND> :\\\'( .
Keep on, Jammin'
  zondag 5 februari 2006 @ 02:03:35 #24
11923 I.R.Baboon
Schaterlachend langs ravijnen.
pi_34749863
quote:
Op zondag 5 februari 2006 01:46 schreef Logical het volgende:
nog altijd beter dan wat je in amerika ziet... 80% heeft daar zelfs geen paspoort aangevraagd... neem nou bijv. George W. Bush, moest zelfs nog z\'n paspoort aanvragen toen ie president werd, te gek voor woorden toch ?!

dus, doe je oogkleppen af en kijk wat er nog meer op deze wereld te beleven valt en wat je van andere culturen wel niet allemaal kunt leren he
Ach, binnen de VS zijn genoeg verschillende culturen, en het land is uitgebreid genoeg om nooit naar het buitenland te hoeven.
Het gaat slecht, verder gaat het goed.
  zondag 5 februari 2006 @ 02:04:47 #25
10763 popolon
Fetchez la vache!
pi_34749882
quote:
Op zondag 5 februari 2006 01:46 schreef Logical het volgende:
nog altijd beter dan wat je in amerika ziet... 80% heeft daar zelfs geen paspoort aangevraagd... neem nou bijv. George W. Bush, moest zelfs nog z\'n paspoort aanvragen toen ie president werd, te gek voor woorden toch ?!

Je bent goed op de hoogte zie ik.
Patience is not one of my virtues, neither is memory. Or patience for that matter.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')