Helemaal niks geks aan hoorquote:Op zondag 5 februari 2006 01:08 schreef Gronings_Mopje het volgende:
Ik heb altijd juist het gevoel dat iedereen in het \"buitenland\" zit behalve ik.
Zelf spaar ik mijn vakantiedagen om ook straks mijn familie op te zoeken wat is daar gek aan?
Ierland!quote:Op zondag 5 februari 2006 01:28 schreef I.R.Baboon het volgende:
Hallo. Ik zit nu een half jaar in het buitenland. En ik vroeg me inderdaad deze week af \'waarom zit ik hier eigenlijk\'. Maar goed, ik heb de gelegenheid ertoe, ik kan aan m\'n Engels werken (voornaamste reden), en waarschijnlijk ook gewoon de drang naar avontuur (voor zo ver dat in Ierland aanwezig is natuurlijk). En ach, ik weet dat ik over een maand of 4 weer gewoon terug ga naar mijn kamer in Amsterdam, dus dat is ook een geruststellende gedachte.
Maar helemaal zeker weten waarom ik opeens het plan had om hier te gaan studeren doe ik ook niet.
Op veel plekken maar ik ga dan naar Madrid en Barcelona.quote:Op zondag 5 februari 2006 01:19 schreef Vava het volgende:
[..]
Helemaal niks geks aan hoorWaar woont je familie?
Oja, ik heb ook wel familie op veel plekken van de wereld wonen, soms jammer omdat ze zo ver weg zitten, maar ook wel een voordeel, je kan er lekker naartoe op vakantiequote:Op zondag 5 februari 2006 01:33 schreef Gronings_Mopje het volgende:
[..]
Op veel plekken maar ik ga dan naar Madrid en Barcelona.
omdat ze die vetyfte kou hier beu zijn?quote:Op zondag 5 februari 2006 00:52 schreef ioko het volgende:
Mijn vraag is heel simpel, hoeveel mensen in je omgeving ken je wel niet die op dit moment voor een paar maanden (of langer) in het buitenland zitten? Meestal niet voor werk of studie, maar voor fun.
Ik snap dat de wereld steeds kleiner wordt en reistijden korter, maar waarom krijg ik het idee dat veel mensen meegesleept worden door de massa?
Dus hoeveel mensen ken je die op dit moment in het buitenland zitten, en wat vind je er zelf van om een paar maanden in het buitenland te zitten, en welke redenen heb je daarvoor?
Ojaaa!!! Maar ik heb veel te weinig dagen per jaar anders zou ik het wel weten.quote:Op zondag 5 februari 2006 01:36 schreef Vava het volgende:
[..]
Oja, ik heb ook wel familie op veel plekken van de wereld wonen, soms jammer omdat ze zo ver weg zitten, maar ook wel een voordeel, je kan er lekker naartoe op vakantie
En Madrid en Barcelona zijn![]()
Van vakantiedagen kan je er nooit genoeg hebbenquote:Op zondag 5 februari 2006 01:39 schreef Gronings_Mopje het volgende:
[..]
Ojaaa!!! Maar ik heb veel te weinig dagen per jaar anders zou ik het wel weten.![]()
Keep on, Jammin'quote:Op zondag 5 februari 2006 01:50 schreef HijoDeDios het volgende:
MET AL DIE TURRUKU HIER in de bUUURT HOEFT IK NIE EENS NAAR HE BUITENLNAAND>![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
:\\\'(
![]()
.
Ach, binnen de VS zijn genoeg verschillende culturen, en het land is uitgebreid genoeg om nooit naar het buitenland te hoeven.quote:Op zondag 5 februari 2006 01:46 schreef Logical het volgende:
nog altijd beter dan wat je in amerika ziet... 80% heeft daar zelfs geen paspoort aangevraagd... neem nou bijv. George W. Bush, moest zelfs nog z\'n paspoort aanvragen toen ie president werd, te gek voor woorden toch ?!
Ze denken daar dat de hele wereld net zoals hun willen worden oid...
dus, doe je oogkleppen af en kijk wat er nog meer op deze wereld te beleven valt en wat je van andere culturen wel niet allemaal kunt leren he
Je bent goed op de hoogte zie ik.quote:Op zondag 5 februari 2006 01:46 schreef Logical het volgende:
nog altijd beter dan wat je in amerika ziet... 80% heeft daar zelfs geen paspoort aangevraagd... neem nou bijv. George W. Bush, moest zelfs nog z\'n paspoort aanvragen toen ie president werd, te gek voor woorden toch ?!
Ze denken daar dat de hele wereld net zoals hun willen worden oid...
dus, doe je oogkleppen af en kijk wat er nog meer op deze wereld te beleven valt en wat je van andere culturen wel niet allemaal kunt leren he
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |