Jaquote:Op zondag 5 februari 2006 00:56 schreef Ali Salami het volgende:
Je wilde samen met Laffer een trio met Sanne?
Just testing.quote:Op zondag 5 februari 2006 00:59 schreef The_Terminator het volgende:
[..]
acné? Waar? Allang geen last meer van![]()
Maar als je die kokosnoot in zijn reet douwt zie je die kop toch niet? Of is zelfs die bruine ster te lelijk om in de spotlights te staan?quote:Op zondag 5 februari 2006 00:58 schreef SunChaser het volgende:
[..]
Laffer is te lelijk om de hoer te spelen, hij moet geld toeleggen
Ik heb geen idee, al vraag ik me nu af of Laffer ook een kale anus heeftquote:Op zondag 5 februari 2006 01:02 schreef Ali Salami het volgende:
Of is zelfs die bruine ster te lelijk om in de spotlights te staan?
Ja, weer zo een irritant aandachtstopique van onze kenkerpinda.quote:Op zondag 5 februari 2006 01:06 schreef Molluck het volgende:
nachtbagger
Zo uitgerekt zijn beiden dus ook weer niet?quote:Op zondag 5 februari 2006 01:06 schreef SunChaser het volgende:
Maarre Terminator, doe maar een slot, zowel Laffer als Sanne kunnen me mailen voor een afspraak. Neem ik de vaseline mee
Gebukt?quote:Op zondag 5 februari 2006 00:52 schreef SunChaser het volgende:
Sanne heeft nog niet geantwoord hoe ze tegenover triootjes staat
Ik durf niet meerquote:Op zondag 5 februari 2006 01:06 schreef SunChaser het volgende:
Maarre Terminator, doe maar een slot, zowel Laffer als Sanne kunnen me mailen voor een afspraak. Neem ik de vaseline mee
Ertussenin in de sandwichmode.quote:
Hoe is het nou met die journalist uit je sig?quote:Op zondag 5 februari 2006 01:09 schreef Loedertje het volgende:
Ertussenin in de sandwichmode.
zie de post boven je, knurftquote:Op zondag 5 februari 2006 01:13 schreef SunChaser het volgende:
Waar zijn laffer en Sanne eigenlijk? Ze zijn toch niet begonnen zonder mij he![]()
quote:Op zondag 5 februari 2006 01:22 schreef hullies het volgende:
[..]
speciaal voor jou dan de tubboy![]()
[afbeelding]
Neequote:Op zondag 12 februari 2006 00:25 schreef CrackUpDaSound het volgende:
Hey T, gooi mn Guus Meeuwis topic eens open
quote:Op zondag 5 februari 2006 01:22 schreef hullies het volgende:
[..]
speciaal voor jou dan de tubboy![]()
[afbeelding]
|
Forum Opties | |