abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_34783619
erhm ja ik heb ook met mijn normale account kelder toegang aangevraagd. dit duurt echter altijd even, en vooralsnog zijn de reacties niet slecht te noemen.

Vooral erozone en molluk bedankt voor de reacties.
  maandag 6 februari 2006 @ 02:16:41 #52
133755 Insania
Wederom kritisch
pi_34783635
quote:
Op maandag 6 februari 2006 02:12 schreef OFfSprngr het volgende:

Heb ik gedaan, lees jij nog een keer mijn reply, er staat namelijk nergens dat ik het afkeur, maar wel bizar en meer een topic voor Keldertje dan SEX, IMO.
Niet goed genoeg gelezen blijkbaar.
Ik begreep dat er toegang tot keldertje was aangevraagd.
Tzt word topic dat verhuisd.
Tot die tijd zou ik zeggen, niet klikken.
( Ik snap je verder wel hoor )
Dunkelheit
pi_34799541
quote:
Op zondag 5 februari 2006 21:53 schreef P8 het volgende:

[..]

injecteren in een spier is niet zo pijnlijk hoor. je kan er afterwards wel wat last van krijgen, maar echt pijn doet et niet
De prik zelf niet, de vloeistof erin zetten wel als het te snel gebeurt, oh ja en bij dikkere vloeistof doet het ook meer pijn.
Daarna geeft het vooral erg stijve ledematen.
Als je altijd doet wat je altijd deed zul je altijd krijgen wat je altijd kreeg.
pi_34799824
quote:
Op maandag 6 februari 2006 02:05 schreef HAL9000S het volgende:

[..]

Ja ik heb het wel eens gehad als drugs, nee ik heb het nog nooit gespoten, en ja TS was op zoek naar verdovings/narcose spul en daar is ketamine uitermate geschikt voor.
owwke ik dacht dat je het wou spuiten (oplossen in water ofzo )
maar toch lijkt me een ketaminetrip niet echt samengaan met seks, mischien in hele kleine doseringen
pi_34800641
quote:
Op maandag 6 februari 2006 17:07 schreef erodome het volgende:

[..]

De prik zelf niet, de vloeistof erin zetten wel als het te snel gebeurt, oh ja en bij dikkere vloeistof doet het ook meer pijn.
Daarna geeft het vooral erg stijve ledematen.
ik zei het toch
maar de snelheid en dikte van de vloeistof heeft er idd ook weer mee te maken
iets inspuiten in een ader doet geen pijn. maar daar zou ik maar mooi vanaf blijven als leken..
  maandag 6 februari 2006 @ 18:59:27 #56
17051 HAL9000S
you can become gitano...
pi_34803194
quote:
Op maandag 6 februari 2006 17:14 schreef alsem het volgende:

[..]

owwke ik dacht dat je het wou spuiten (oplossen in water ofzo )
maar toch lijkt me een ketaminetrip niet echt samengaan met seks, mischien in hele kleine doseringen
Ja dat weet ik dus niet... als man zijnde lijkt het me niks maar als ik me ff heel erg inleef, en me indenk hoe het bijvoorbeeld is om als vrouw wat ketamine ingespoten te krijgen en dan in die verdovende en wauwse roes genomen te worden... mischien is het wel wat, als je hier in geinteresseerd bent dan lijkt het me een leuk en bizar experiment
Cop killer
Kill all the cops tonight
Kill them, cop killer
Kill all the cops in sight
pi_34805035
Maar dan heb je het wel over prikken in de aders zeg, pfieeeeeeeeeeuwwww, zou ik me niet aan wagen, als je dat verkeerd doet, oei oei oei....

In de spier of gewoon onderhuids is goed te doen, met gewoon naaldenspel gaat het gewoon om onderhuids zetten, die zet je niet diep in opzich.

Maar inspuiten onderhuids geeft een bal onder de huid met de vloeistof, die langzaam opgenomen wordt, kan wel 24 uur duren voordat dat weg is en in de spier iets spuiten kan wel, maar als je daar teveel, te snel of te dikke vloeistof in zet gaat het een hele nare ervaring worden, daarbij heb ik geen idee wat teveel aan vloeistof voor effect heeft op de spier verder, dan ormt zich in princiepe daar ook een bal van vloeistof die opgenomen gaat worden, maar als het teveel is weet ik niet hoed dat voor de spier verder is.

Ik denk eerlijk gezegd dat het idee van echt iets inspuiten een leuker idee is dan het in het echt zal zijn.

p.s.
Geen ervaring met naaldenspel heeft, maar wel met het prikken van hele bergen dieren, in de spier en onderhuids, in de aders mocht niet, mochten alleen de artsen doen.
Als je altijd doet wat je altijd deed zul je altijd krijgen wat je altijd kreeg.
pi_34806976
in de aders moet je idd niet doen, nooit!! dat mogen alleen ervaren artsen

trouwens, ookal zou je het spuiten in je spier/onder je huid, het blijft gekkenwerk..
pi_34814464
los van het feit dat ik er in de aller verste verte niets geils aan kan vinden om iemand met naalden te doorboren of zelfs vloeistof dmv injectie toe te dienen.maar goed de TS denkt daar anders over..

volgens mij is het heel gevaarlijk want als je verkeerd spuit en er bv lucht in een ader zou komen kan dat volgens mij dodelijk zijn.
When you are courting a nice girl an hour seems like a second. When you sit on a red-hot cinder a second seems like an hour. That's relativity.
pi_34814530
De debiliteit van de moderne mens kent ook geen enkele grens meer hè.

dinsdag 7 februari 2006 @ 00:54:27 #61
117776 OFfSprngr
Meest boze Punker van Fok!
pi_34817212
quote:
Op maandag 6 februari 2006 23:36 schreef Roellio het volgende:
De debiliteit van de moderne mens kent ook geen enkele grens meer hè.

Met zo'n reactie inderdaad.
You must learn to live with your own conscience, your own morality, your own decision, your own self. You alone can do it. There is no authority but yourself!
http://www.last.fm/user/OFfSprngr
.
.
pi_34825028
Niemand bang om zenuwbanen te raken? Acupunctuur is toch al oud en bewezen genoeg om er rekening mee te houden dat je door te fokken met de zenuwbanen er langdurige en vreemde kwalen aan over kan houden?
"Vrijwel Ongevaarlijk"
pi_34825992
quote:
Op dinsdag 7 februari 2006 12:41 schreef jongetje-vn-de-nacht het volgende:
Niemand bang om zenuwbanen te raken? Acupunctuur is toch al oud en bewezen genoeg om er rekening mee te houden dat je door te fokken met de zenuwbanen er langdurige en vreemde kwalen aan over kan houden?
daarom moet je ook goed weten wat je doet. goed de topografie van het gebied waar je injecteert kennen
pi_34826036
quote:
Op maandag 6 februari 2006 19:52 schreef erodome het volgende:
Maar dan heb je het wel over prikken in de aders zeg, pfieeeeeeeeeeuwwww, zou ik me niet aan wagen, als je dat verkeerd doet, oei oei oei....
bij Ketamine?
dat wordt doorgaans intramusculair geinjecteerd
pi_34826371
quote:
Op maandag 6 februari 2006 23:34 schreef GewoneMan het volgende:
los van het feit dat ik er in de aller verste verte niets geils aan kan vinden om iemand met naalden te doorboren of zelfs vloeistof dmv injectie toe te dienen.maar goed de TS denkt daar anders over..

volgens mij is het heel gevaarlijk want als je verkeerd spuit en er bv lucht in een ader zou komen kan dat volgens mij dodelijk zijn.
Intervasculair spuiten als je geen getrainde arts bent is gewoon dom om te doen en niet eens om die lucht, dat is erg makkelijk te verkomen namelijk, maar als je op een verkeerde plek in de ader prikt of op een verkeerde manier erin prikt heb je een probleem, kan zelfs bloedklonters veroorzaken en dat kan ook de dood veroorzaken.

Met inter masculair of onderhuids(weet de nette benaming daar niet meer van zeg) is dat probleem er niet zozeer, is wel een beetje oppassen met zenuwbanen zoals jongetje al zegt, maar normaal naaldenspel komt daar gewoon niet, dat is onderhuids of hele korte naaldjes in de dikke spiergroepen zoals de dijen, dat voel je amper, het gaat dan ook niet om enorme pijnprikkels, maar meer om het idee.
Ligt er een beetje aan waar je ze zet hoor, maar toch.

Het enige wat overblijft is of het wel zo leuk is om een onderhuidse bal vocht te hebben na het zetten van bv een zoutoplossing.
In de spier zou ik dat niet durven om eerlijk te zijn.
pi_34826394
quote:
Op dinsdag 7 februari 2006 13:13 schreef Yorrit het volgende:

[..]

bij Ketamine?
dat wordt doorgaans intramusculair geinjecteerd
Jij zegt het, geloof je gelijk, weet dus niet waar dat gezet wordt, dacht net als heroine in de ader...
pi_34826414
kan dit topic niet uit mijn AT?

ik had verwacht dat ie ondertussen wel in het keldertje zou staan...
underground forever baby
pi_34826419
quote:
Op dinsdag 7 februari 2006 13:24 schreef erodome het volgende:
onderhuids(weet de nette benaming daar niet meer van zeg)
Subcutaan
  dinsdag 7 februari 2006 @ 14:44:50 #69
19479 Mr.J
Train, eat, sleep. Repeat.
pi_34828736
quote:
Op zondag 5 februari 2006 00:54 schreef Molluck het volgende:

Waar je echter wel heel erg mee uit moet kijken is dat je geen lucht injecteert. Zelfs het kleinste beetje lucht in je aderen kan een uiterst pijnlijke dood tot gevolgen hebben.
Bullshit.

Geschat wordt dat je tot 10 (!)ml lucht direct je aderen moet inspuiten wil je dood gaan. Een minuscuul luchtbelletje dat IM geinjecteerd wordt doet dat echt niet.

Punt blijft wel dat het best practise is ervoor te zorgen dat de luchtbelletjes eruit zijn.

/edit:
Spuit 11.
Godfather Bodybuilding topic reeks
pi_34829121
Ik zou het niet in de spieren proberen. Normaal moeten de spieren enigszins ontspannen zijn om een injectie daar te zetten, anders kan het nogal pijn doen.
Bij subcutane injecties heb je er veel minder last van.
pi_34829556
Ben jij ervaren in het zetten van injecties?
Waar ga je m zetten? Wat voor naald ga je gebruiken?
Voordat je gaat denken aan het goedje (want zo noem ik het maar) dat je in je vriendin wil gaan spuiten, moet je eerst eens die andere vragen beantwoorden.

Als je een injectie verkeerd zet, kan dat vervelende gevolgen hebben. Variërend van bloedingen, blauwe plek, stijve spier tot spuitabcessen en vergiftigingen en zelfs de dood.

Spuit nooit lucht in, dit kan dodelijk zijn. Als je fysiologisch zout wil inspuiten, mag je dit nooit in de ader doen.

Ik vind het maar dom. Als je een leek bent, moet je er gewoon niet aan beginnen.
Stress: the confusion created when the mind must override the body's basic desire to choke the living daylights out of some idiot who desperately deserves it.
pi_34835043
het injecteren gebeurd met een kleine naald in de bil;: 0,5 x 8mm waar maximaal 1ml gespoten wordt per prik. we gaan niet in de aders zitten.

het naaldenspel zelf zal anders worden aangepakt met langere en grotere naalden daar wordt echter geen vloeistof bij gebruikt
pi_34835800
Dat gedoe met lucht valt reuze mee, zelfs als je rechtstreeks in een ader injecteerd. Dat dit zo gevaarlijk zou zijn is een mythe. google er maar eens op.
pi_34848161
quote:
Op dinsdag 7 februari 2006 18:23 schreef Byte_Me het volgende:
Dat gedoe met lucht valt reuze mee, zelfs als je rechtstreeks in een ader injecteerd. Dat dit zo gevaarlijk zou zijn is een mythe. google er maar eens op.
Ik weet niet over hoeveel lucht jij het hebt...? Een paar kleine luchtbelletjes die je er niet uitkrijgt is geen probleem inderdaad, maar we spreken hier niet over meerder milliliters vullen met lucht en die ff in een ader spuiten, dat overleef je echt niet.
Stress: the confusion created when the mind must override the body's basic desire to choke the living daylights out of some idiot who desperately deserves it.
pi_34851063
quote:
Op dinsdag 7 februari 2006 15:11 schreef thaMoon het volgende:
Waar ga je m zetten?
IN DE CLITORIS
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')