Niet goed genoeg gelezen blijkbaar.quote:Op maandag 6 februari 2006 02:12 schreef OFfSprngr het volgende:
Heb ik gedaan, lees jij nog een keer mijn reply, er staat namelijk nergens dat ik het afkeur, maar wel bizar en meer een topic voor Keldertje dan SEX, IMO.
De prik zelf niet, de vloeistof erin zetten wel als het te snel gebeurt, oh ja en bij dikkere vloeistof doet het ook meer pijn.quote:Op zondag 5 februari 2006 21:53 schreef P8 het volgende:
[..]
injecteren in een spier is niet zo pijnlijk hoor. je kan er afterwards wel wat last van krijgen, maar echt pijn doet et niet
owwke ik dacht dat je het wou spuiten (oplossen in water ofzoquote:Op maandag 6 februari 2006 02:05 schreef HAL9000S het volgende:
[..]
Ja ik heb het wel eens gehad als drugs, nee ik heb het nog nooit gespoten, en ja TS was op zoek naar verdovings/narcose spul en daar is ketamine uitermate geschikt voor.
ik zei het tochquote:Op maandag 6 februari 2006 17:07 schreef erodome het volgende:
[..]
De prik zelf niet, de vloeistof erin zetten wel als het te snel gebeurt, oh ja en bij dikkere vloeistof doet het ook meer pijn.
Daarna geeft het vooral erg stijve ledematen.
Ja dat weet ik dus niet... als man zijnde lijkt het me niks maar als ik me ff heel erg inleef, en me indenk hoe het bijvoorbeeld is om als vrouw wat ketamine ingespoten te krijgen en dan in die verdovende en wauwse roes genomen te worden... mischien is het wel wat, als je hier in geinteresseerd bent dan lijkt het me een leuk en bizar experimentquote:Op maandag 6 februari 2006 17:14 schreef alsem het volgende:
[..]
owwke ik dacht dat je het wou spuiten (oplossen in water ofzo)
maar toch lijkt me een ketaminetrip niet echt samengaan met seks, mischien in hele kleine doseringen
Met zo'n reactie inderdaad.quote:Op maandag 6 februari 2006 23:36 schreef Roellio het volgende:
De debiliteit van de moderne mens kent ook geen enkele grens meer hè.
daarom moet je ook goed weten wat je doet. goed de topografie van het gebied waar je injecteert kennenquote:Op dinsdag 7 februari 2006 12:41 schreef jongetje-vn-de-nacht het volgende:
Niemand bang om zenuwbanen te raken? Acupunctuur is toch al oud en bewezen genoeg om er rekening mee te houden dat je door te fokken met de zenuwbanen er langdurige en vreemde kwalen aan over kan houden?
bij Ketamine?quote:Op maandag 6 februari 2006 19:52 schreef erodome het volgende:
Maar dan heb je het wel over prikken in de aders zeg, pfieeeeeeeeeeuwwww, zou ik me niet aan wagen, als je dat verkeerd doet, oei oei oei....
Intervasculair spuiten als je geen getrainde arts bent is gewoon dom om te doen en niet eens om die lucht, dat is erg makkelijk te verkomen namelijk, maar als je op een verkeerde plek in de ader prikt of op een verkeerde manier erin prikt heb je een probleem, kan zelfs bloedklonters veroorzaken en dat kan ook de dood veroorzaken.quote:Op maandag 6 februari 2006 23:34 schreef GewoneMan het volgende:
los van het feit dat ik er in de aller verste verte niets geils aan kan vinden om iemand met naalden te doorboren of zelfs vloeistof dmv injectie toe te dienen.maar goed de TS denkt daar anders over..
volgens mij is het heel gevaarlijk want als je verkeerd spuit en er bv lucht in een ader zou komen kan dat volgens mij dodelijk zijn.
Jij zegt het, geloof je gelijk, weet dus niet waar dat gezet wordt, dacht net als heroine in de ader...quote:Op dinsdag 7 februari 2006 13:13 schreef Yorrit het volgende:
[..]
bij Ketamine?
dat wordt doorgaans intramusculair geinjecteerd
Subcutaanquote:Op dinsdag 7 februari 2006 13:24 schreef erodome het volgende:
onderhuids(weet de nette benaming daar niet meer van zeg)
Bullshit.quote:Op zondag 5 februari 2006 00:54 schreef Molluck het volgende:
Waar je echter wel heel erg mee uit moet kijken is dat je geen lucht injecteert. Zelfs het kleinste beetje lucht in je aderen kan een uiterst pijnlijke dood tot gevolgen hebben.
Ik weet niet over hoeveel lucht jij het hebt...? Een paar kleine luchtbelletjes die je er niet uitkrijgt is geen probleem inderdaad, maar we spreken hier niet over meerder milliliters vullen met lucht en die ff in een ader spuiten, dat overleef je echt niet.quote:Op dinsdag 7 februari 2006 18:23 schreef Byte_Me het volgende:
Dat gedoe met lucht valt reuze mee, zelfs als je rechtstreeks in een ader injecteerd. Dat dit zo gevaarlijk zou zijn is een mythe. google er maar eens op.
IN DE CLITORISquote:Op dinsdag 7 februari 2006 15:11 schreef thaMoon het volgende:
Waar ga je m zetten?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |