quote:Op vrijdag 10 maart 2006 21:37 schreef Zwansen het volgende:
Mag ook wel met zo'n naam.
Ik dacht eerder Excelsior.quote:Op vrijdag 10 maart 2006 22:01 schreef pekel het volgende:
Excelsior 32 61
Volendam 32 57
Emmen 33 56
VVV 32 55
Helmond 33 54
Graafschap 33 53
Den Bosch 32 52
Haarlem 33 52
Helmond wel de grote winnaar van deze speeldag
Dat zei ook iedereen van Heracles. En die hebben ook leuke dingen laten zien.quote:Op vrijdag 10 maart 2006 22:07 schreef pekel het volgende:
Het kampioenschap is dit seizoen geen prijs
Excelsior heeft helemaal niets te zoeken. Ze moeten maar hopen dat er nog een club vanuit de GGD promoveert, dan wordt dat de degradatiepot.
Vorig seizoen waren Heracles en Sparta aardig goed voetballende teams. Dit seizoen is er geen team dat het Eredivisie-niveau aankan, mits heel veel goede en sterke aankopen.quote:Op vrijdag 10 maart 2006 22:08 schreef Zwansen het volgende:
[..]
Dat zei ook iedereen van Heracles. En die hebben ook leuke dingen laten zien.
Mooizo, al die successupporters daar verdienen geen promotiequote:Op vrijdag 10 maart 2006 22:26 schreef Cart_man het volgende:
Maar wel zonde dat VVV zijn goede seizoen zo belabberd aan het afsluiten is. 5-0 verliezen van Dordt, auw.![]()
Haha en dan zegt een MVV-fanquote:Op zaterdag 11 maart 2006 04:28 schreef Afunados het volgende:
[..]
Mooizo, al die successupporters daar verdienen geen promotie![]()
En het ontslag van Bos wmb maar dat gebeurd nietquote:Op zaterdag 11 maart 2006 12:26 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
Het zou me niet eens verbazen als we de nacompetitie mislopen. Dat zou een regelrechte wanprestatie zijn.
Uiteraard want Fredje maakt nooit fouten.quote:Op zaterdag 11 maart 2006 12:49 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
Als de nacompetitie niet wordt gehaald, dan hebben v/d Hoorn en Bos beiden gefaald. Helaas zullen ze wel weer het één en ander wat wel is gezegd verdraaien om zo toch nog net te doen alsof ze een geweldige prestatie hebben geleverd.
Klopt. Het gat in het plafond is ontstaan na het horen van de namen van de fantastische aankopen die ons volgend seizoen kampioen zullen maken, samen met blijvertjes zoals Uneken, Biyadat en Cales.quote:Op zaterdag 11 maart 2006 12:50 schreef DutchGooner het volgende:
[..]
Uiteraard want Fredje maakt nooit fouten.
quote:Op zaterdag 11 maart 2006 12:52 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
[..]
Klopt. Het gat in het plafond is ontstaan na het horen van de namen van de fantastische aankopen die ons volgend seizoen kampioen zullen maken, samen met blijvertjes zoals Uneken, Biyadat en Cales.
Vergeet Arthuro ten Heuvel niet, over het hoofd gezien door Mourinho, Rijkaard en Capello.quote:
Ik denk dat het een typisch v/d Hoorntje is. Soort Cales, Buikema, Moerad of Janssen dus.quote:Op zaterdag 11 maart 2006 13:00 schreef DutchGooner het volgende:
Ten Heuvel is wel OK mijn inziens maar dat dacht ik ook van Buikema
Het enige wat jij moet doen is je bek houden!quote:Op zaterdag 11 maart 2006 14:53 schreef Mindlight het volgende:
Mwa, niet cynisch bedoeld hoor, maar zo slecht vond ik Buikema gisteren niet.
Ah, dat zongen jullie dusquote:Op zaterdag 11 maart 2006 12:07 schreef Evertje het volgende:
Gisteren zeer aparte avond in Volendam gehad. Uiteraard verlies, maar we hebben de hele tweede helft alleen maar sfeer gemaakt. Het was echt geweldig. Tien minuten lang "yellow-green army", vervolgt door een "Your support is fuckin shit!". Volendam was helemaal niks qua sfeer, maar wij bleven doorgaan.
Ik dacht dat alle Fortuna-supporters achter doel drinken mochten halen?quote:In de rust een iets te heftige discussie gehad met een Volendam steward die mij niet meer wilde doorlaten naar een volendam vak om wat te drinken te halen.
In het begin mocht dat, totdat er een paar een biertje hadden gekocht en dit schijnbaar niet mocht. Niks van ongeregeldheden ofzo. Maar toen werd de poort voor de rest dicht gehouden.....quote:Op zaterdag 11 maart 2006 18:55 schreef Maja het volgende:
[..]
Ah, dat zongen jullie dusVolendam is nooit sfeer geweest en zal er ook nooit komen. Alleen als er gepromoveerd kan worden is het een gigantisch feest op de tribune, anders niet.
[..]
Ik dacht dat alle Fortuna-supporters achter doel drinken mochten halen?
Klopt, belangrijke wedstrijd voor beide ploegen. Ik zit te denken om te gaan, maar emmen is echt een FOCKING EIND weg door de weeksquote:Op zaterdag 11 maart 2006 14:56 schreef pekel het volgende:.
Maandag erop of eronder tegen De Graafschap..
Blijft even ver op een vrijdag hoorquote:Op zaterdag 11 maart 2006 23:54 schreef AtDaMotDaMotDa het volgende:
[..]
Klopt, belangrijke wedstrijd voor beide ploegen. Ik zit te denken om te gaan, maar emmen is echt een FOCKING EIND weg door de weeks
Is Leeuwarden niet verder van jou af vandaan?quote:Op zaterdag 11 maart 2006 23:57 schreef Evertje het volgende:
[..]
Blijft even ver op een vrijdag hoor
Ik verheug me daarentegen op komende vrijdag, voor ons de verste uitwedstrijd, Veendam!
Het scheelt wel minder dan ik had verwacht haha.quote:Op zondag 12 maart 2006 08:31 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
Leeuwarden is vanaf Sittard 316 km, Veendam 321 km, Emmen 292 km. Groningen is 320 km. Dus Veendam is echt het verste.
Dan zul je op z'n minst met de hele supportersclub naar Vladivostok moeten kruipen.quote:Op zondag 12 maart 2006 14:49 schreef AtDaMotDaMotDa het volgende:
Anders ga je met de fiets en maak je er een sponsoractie van: een euro per kilometer voor Fortuna. Komen ze misschien ook nog een beetje uit de schulden
Zo vaak in zo weinig dagen trek ik niet hoorquote:Op maandag 13 maart 2006 16:53 schreef DutchGooner het volgende:
[..]
Kom ik je misschien nog wel tegen onderweg
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |