op tv zag ik geen hond in dat stadionquote:Op zaterdag 11 februari 2006 01:59 schreef Mindlight het volgende:
Volendam-uit is en blijft de mooiste uitwedstrijd die er is. Erg gave dag gehad daar, en weer een puntje uitgelopen op VVV.
Volgens Jurrie Koolhof deed ie het geweldig, onze Adil.quote:Op vrijdag 10 februari 2006 19:14 schreef methodmich het volgende:
Adil Auassar debuteert vanavond in de basis bij FC Dordrecht tegen de populairste GGD-club van FOK!
Thuispubliek viel mij ook niet mee nee, als dit soort wedstrijden al niet meer aanspreken. Volendammers blijven een bloedhekel hebben aan de vrijdag. De 26e eindelijk voor op zondag tegen Telstar. En op TV is het natuurlijk nog erger door de lege lange zijde. Eretribune en achter doel gaat altijd welquote:Op zaterdag 11 februari 2006 10:56 schreef Mindlight het volgende:
Nee erg druk was het niet, ik denk van onze kant een mannetje of 60-70, maar thuispubliek viel tegen.
Nee, t is bij ons qua opkomst thuis ook dramatisch hoor, eigenlijk mag ik er niet teveel over zeggen.quote:Op zaterdag 11 februari 2006 14:39 schreef Maja het volgende:
[..]
Thuispubliek viel mij ook niet mee nee, als dit soort wedstrijden al niet meer aanspreken. Volendammers blijven een bloedhekel hebben aan de vrijdag. De 26e eindelijk voor op zondag tegen Telstar. En op TV is het natuurlijk nog erger door de lege lange zijde. Eretribune en achter doel gaat altijd wel![]()
De wedstrijd had wel wat doelpunten verdiend, was in ieder geval erg spannend.
Triest die Dordt-fans... en de wedstrijd ook trouwens...quote:Op zaterdag 11 februari 2006 11:31 schreef methodmich het volgende:
[..]
Volgens Jurrie Koolhof deed ie het geweldig, onze Adil.
De meeste Dordt-fans gingen al weg en zongen anti-Koolhof liedjes en toen kwam Dordt ineens nog langszij. Knappe goal van Lopes, punter van Nick van der Velden.
Hoe vonden de Bosschenaren het?
En vieze boekjes gelezenquote:Op zondag 12 februari 2006 21:49 schreef Mindlight het volgende:
Uhhh geen idee eigenlijk, tegenover politiebureau vlakbij het stadion..... Toen we erachter kwamen dat we toch nog wel tijd hadden om nog een kroegje in te gaan. Hebben een beetje kroegentochtje gehouden vrijdag dus namen weet ik niet meer.
quote:KNVB schrijft brief aan B&W en gemeenteraad Velsen.
De voorzitter bestuur betaald voetbal, mr. H.W. Kesler, heeft op 9 februari 2006 een brandbrief inzake de stadionproblematiek van StormvogelsTelstar gestuurd aan het College van Burgemeester en Wethouders en de gemeenteraad van Velsen. De tekst van de brief wordt hieronder integraal weergegeven.
College van Burgemeester en Wethouder/
de gemeenteraad van de gemeente Velsen
Postbus 465
1970 AL IJMUIDEN
Geachte leden van de raad, geacht college,
Gaarne vragen wij uw aandacht voor het volgenden.
Gedurende de afgelopen jaren heeft het sectiebestuur betaald voetbal van de KNVB de stadiondiscussie in uw gemeente nauwlettende gevolgd. In dat kader vindt niet alleen met regelmaat overleg plaats met de betrokken voetbalorganisatie, Stormvogels Telstar Combinatie; recentelijk was ondergetekende aanwezig tijdens overleg met uw burgemeester, de heer mr. P.A.G. Cammaert, uiteraard in aanwezigheid van vertegenwoordigers van de club.
Niettegenstaande het feit dat ons bestuur enige terughoudendheid past in deze (het is niet rechtstreeks belanghebbende), moet ons toch van het hart dat het gebrek aan besluitvorming ter beëindiging van deze discussie onze zorgen baart.
De discussie woedt al lange tijd voort. Het is dringend noodzakelijk dat – na al die jaren – de club (en daarmee ook de KNVB) weet waar zij aan toe is.
De meeste urgentie in dat verband heeft een besluit erop gericht renovatie van het bestaande stadion Schoonenberg mogelijk te maken. Indien dit besluit zou kunnen worden gecombineerd met uitzicht op termijn op een nieuwe stadionlocatie zou des te meer toe te juichen zijn.
Zonder in dezen iets af te willen doen aan uw bestuurlijke verantwoordelijkheid in dezen, moeten wij nadrukkelijk vaststellen dat StormvogelsTelstar door middel van haar voorstel om het door haar gehuurde terrein Schoonenberg tegen taxatiewaarde aan te kopen, een loffelijke poging doet om de jarenlange impasse te doorbreken. Belangrijker nog; dit voorstel verdient in alle opzichten ondersteuning.
De ervaring, bij andere clubs in den lande, leert dat renovatie van stadions uitsluitend en alleen mogelijk is indien de in dat kader benodigde financiering kan worden aangetrokken bij banken. Deze banken verlangen zekerheid in de vorm van hypotheek, hetgeen niet denkbaar is zonder eigendom.
Nadrukkelijk willen wij uw college/de gemeenteraad de vrees wegnemen dat een dergelijke marktconforme verkoop in strijd zou zin met Europese steunregels, Ook in die discussie heeft de KNVB zich nadrukkelijk verdiept. Indien en zolang de marktconforme voorwaarden gronden worden verkocht, is van verboden steun geen sprake. Nu de BVO StormvogelsTelstar zelf heeft aangegeven bereid te zijn tot het opnemen van een zogeheten meerwaardeclausule, is voor deze vrees geen enkele aanleiding.
We hebben gedurende de afgelopen jaren de achtereenvolgende besturen en directieleden van de club van nabij gevolgd en kunnen vaststellen dat zij – in somtijds lastige, financiële en sportieve omstandigheden – de problemen met prudent beleid heeft aangepakt. Zeker indien wij daarbij in aanmerking nemen dat het – anders dan elders in den lande – aan financiële steun zijdens uw gemeente heeft ontbroken, verdient een en ander alle lof. Daaraan zou de metterdaad het belang van een betaalvoetbalorganisatie in uw gemeente blijft onderstrepen.
Dat vertrouwen zou ons inziens moeten worden omgezet in overeenstemming tussen u en de club waardoor renovatie ook feitelijk mogelijk wordt.
Het is ons inziens unfair StormvogelsTelstar enerzijds op te dragen zelf de renovatie te financieren (waartoe zij bereid is), doch tegelijkertijd als gemeente aan de club de juridische en feitelijke omstandigheden die daarvoor nodig zijn structureel te ontzeggen. Bij uw burgemeester hebben wij recentelijk nog toegelicht dat de accommodatie van StormvogelsTelstar de facto niet meer voldoet aan de (licentie)voorwaarden die aan een BVO terzake worden gesteld.
Wij wensen u wijsheid bij de in dezen op 15 februari tijdens de commissievergadering ruimtelijke ordening en op 2 maart a.s. tijdens de gemeenteraadsvergadering te nemen besluiten.
Hoogachtend,
KONINKLIJKE NEDERLANDSE VOETBALBOND
Mr. H.W. Kesler
voorzitter bestuur betaald voetbal
Lijkt me leuk, geinig team. En dan Dordt via de play-offs.quote:Op maandag 13 februari 2006 09:47 schreef jorienvdherik het volgende:
excelsior gaat kampioen worden
En toch gewonnen, joepie!quote:Op maandag 13 februari 2006 22:32 schreef pekel het volgende:
Bagger.
Wat een kans jaquote:Op dinsdag 14 februari 2006 11:20 schreef Mindlight het volgende:
De kans in de vierde minuut (volgens mij was er geen sbs):
http://rapidshare.de/files/13241246/100_2312.mov.html
quote:Op vrijdag 17 februari 2006 15:46 schreef Mindlight het volgende:
Ik zal deze wedstrijd teletekst-supporteren helaas,
Dat is alles behalve leuk, t complete weekend is gecancelled door die kut koorts.quote:
Mooi,fit voor dinsdag dusquote:Op vrijdag 17 februari 2006 15:58 schreef Mindlight het volgende:
[..]
Dat is alles behalve leuk, t complete weekend is gecancelled door die kut koorts.
Daar ga ik wel vanuit ja, dan mag het toch wel eens een x over zijnquote:
quote:Teletekst:
20.15 uur:
Fortuna Sittard - HFC Haarlem
Duel begint een kwartier later vanwege de grote toestroom van Haarlem-fans.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |