Als ze het snapt welquote:
Maar jij bent ook een kutnewbie :')quote:Op zondag 5 februari 2006 00:23 schreef carmiie het volgende:
moet ik die kennen ofzo?
Post eens een fotoquote:Op zondag 5 februari 2006 00:27 schreef _ELMaikel_ het volgende:
Maar ik kan geen topic link aan haar laten zien in de topics waar ze post want dan krijg ik een foutmelding, En ik vraag me af of ze hem zelf kan vinden :'(
Ik heb het gevondenquote:Op zondag 5 februari 2006 00:27 schreef _ELMaikel_ het volgende:
Maar ik kan geen topic link aan haar laten zien in de topics waar ze post want dan krijg ik een foutmelding, En ik vraag me af of ze hem zelf kan vinden :\'(
yayquote:
Tuurlijk weet ik dat wel.quote:Op zondag 5 februari 2006 00:26 schreef rashudo het volgende:
Ze weet vast niet eens wat naief betekent.
Toch ben ik een Vrouw.quote:Hoe weet je zeker dat "het" een vrouw is. Mart smeets als avatar is redelijk dubieus.
Haaibaaike is een nette jonge vrouwquote:
Die hebben toch ook tieten?quote:Op zondag 5 februari 2006 00:31 schreef _ELMaikel_ het volgende:
[..]
Haaibaaike is een nette jonge vrouw![]()
:\')
Nee dat doe ik niet.quote:Op zondag 5 februari 2006 00:30 schreef _ELMaikel_ het volgende:
[..]
yay![]()
Ey schat maak eens een fotoboek![]()
Maar we willen zien wat voor lekker wijf je bentquote:
Nee, dat doe ik nietquote:Op zondag 5 februari 2006 00:33 schreef _ELMaikel_ het volgende:
[..]
Maar we willen zien wat voor lekker wijf je bent![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |