welquote:Op zaterdag 4 februari 2006 23:31 schreef Skazminko het volgende:
Nee, ze gaan uit. niet naar bed.
Dus?quote:Op zaterdag 4 februari 2006 23:32 schreef Indirah het volgende:
[..]
welze gingen echt naar bed hoor!
ach nuutus!quote:Op zaterdag 4 februari 2006 23:33 schreef ook_gek het volgende:
ze zijn zwaar op stap en willen niet dat jij mee zou gaan. Daarom hebben ze gezegt dat ze gingen slapen zo dat jij niet kon zeggen van. Ik wil mee.
Sorry dat ik je dit nieuws moet vertellen
zie nog eenquote:Op zaterdag 4 februari 2006 23:32 schreef Klonk het volgende:
ik ga zo ook naar bed.
Volgens mij zijn ze zichzelf aan het rukken, wat ik je bromquote:Op zaterdag 4 februari 2006 23:33 schreef ook_gek het volgende:
ze zijn zwaar op stap en willen niet dat jij mee zou gaan. Daarom hebben ze gezegt dat ze gingen slapen zo dat jij niet kon zeggen van. Ik wil mee.
Sorry dat ik je dit nieuws moet vertellen
Dat heet mensenkennis.quote:Op zaterdag 4 februari 2006 23:34 schreef Indirah het volgende:
[..]
ach nuutus!
Wat weet jij daar nu van ze wonen allemaal heel ver weg!
Lekker toch!quote:Op zaterdag 4 februari 2006 23:35 schreef Indirah het volgende:
[..]
Volgens mij zijn ze zichzelf aan het rukken, wat ik je brom![]()
Soms wilt een mens niet de waarheid onder ogen zien. Ontkennings fase heet datquote:Op zaterdag 4 februari 2006 23:34 schreef Indirah het volgende:
[..]
ach nuutus!
Wat weet jij daar nu van ze wonen allemaal heel ver weg!
je moet haar nog opblazen?quote:Op zaterdag 4 februari 2006 23:33 schreef Klonk het volgende:
ik hoop m\'n vriendin ook, neuken in je eentje is niet leuk....
Zucht ze wonen echt heel ver weg! jammer genoegquote:Op zaterdag 4 februari 2006 23:37 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Soms wilt een mens niet de waarheid onder ogen zien. Ontkennings fase heet dat
[..]
maak me gek, dwaasquote:Op zaterdag 4 februari 2006 23:37 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Soms wilt een mens niet de waarheid onder ogen zien. Ontkennings fase heet dat
[..]
je moet haar nog opblazen?
PS klonk je andere avatar vond ik net iets mooier
20-30 zijn ze hoor, bedoel te zeggen dan haal je toch ff lekker door op zaterdagnachtquote:Op zaterdag 4 februari 2006 23:41 schreef YellowDog het volgende:
misschien moet je je vrienden es boven de 12 gaan zoeken.....
of echte vrienden en geen internet vrienden?quote:Op zaterdag 4 februari 2006 23:41 schreef Indirah het volgende:
[..]
Zucht ze wonen echt heel ver weg! jammer genoeg
ik ben 25 en door halen gaat niet zo makkelijk meer zoals vroegerquote:Op zaterdag 4 februari 2006 23:43 schreef Indirah het volgende:
[..]
20-30 zijn ze hoor, bedoel te zeggen dan haal je toch ff lekker door op zaterdagnacht
nee echte vrienden heb je alleen maar last vanquote:Op zaterdag 4 februari 2006 23:43 schreef ook_gek het volgende:
[..]
of echte vrienden en geen internet vrienden?
Ik ga zo ook naar bed.quote:Op zaterdag 4 februari 2006 23:43 schreef Indirah het volgende:
[..]
20-30 zijn ze hoor, bedoel te zeggen dan haal je toch ff lekker door op zaterdagnacht
Euhm.. tsjah inderdaad.. Is dit iedere week het geval?quote:Op zaterdag 4 februari 2006 23:43 schreef Indirah het volgende:
[..]
jeeh nu al niet meer?quote:Op zaterdag 4 februari 2006 23:44 schreef ook_gek het volgende:
[..]
ik ben 25 en door halen gaat niet zo makkelijk meer zoals vroeger
ja de hele week doorquote:Op zaterdag 4 februari 2006 23:45 schreef YellowDog het volgende:
[..]
Euhm.. tsjah inderdaad.. Is dit iedere week het geval?
EEY ik doe het ng wel hoor. Maar het gaat niet zo heel makkelijk meer zoals vroeger.quote:Op zaterdag 4 februari 2006 23:45 schreef Indirah het volgende:
[..]
jeeh nu al niet meer?enne heb je wel eens gezocht op stamboom -familienaam- via google?
Ik zou het je toch maar aanraden hoor
en hem dan heel snel blokkerenquote:Op zaterdag 4 februari 2006 23:51 schreef Socratestikel het volgende:
Zal ik je dan aan mijn MSN toevoegen?![]()
ja ik ben dol op je nickname alvast!quote:Op zaterdag 4 februari 2006 23:51 schreef Socratestikel het volgende:
Zal ik je dan aan mijn MSN toevoegen?![]()
...want?quote:
ik lieg ook wel eens.quote:Op zaterdag 4 februari 2006 23:52 schreef Sjoem het volgende:
[..]
Nee, zeggen dat je gaat slapen [afbeelding]
zie ze wel hoor die er zg niet zijn!quote:Op zaterdag 4 februari 2006 23:52 schreef Sjoem het volgende:
[..]
Nee, zeggen dat je gaat slapen [afbeelding]
Wat zie ik daar voor een lekker tongetje ..nou vertel eens danquote:Op zaterdag 4 februari 2006 23:53 schreef Sjoem het volgende:
Ik snap wel waarom iedereen gaat slapen op je msn hoor.
Je posts zijn ook al zo slaapwekkend
Wat moet ik vertellen dan?quote:Op zaterdag 4 februari 2006 23:55 schreef Indirah het volgende:
[..]
Wat zie ik daar voor een lekker tongetje ..nou vertel eens dan
het is al half elf geweest!?quote:Op zaterdag 4 februari 2006 23:55 schreef ook_gek het volgende:
ik ga ook in het weekend vaak vroeg slapen. ZEker als ik op stap geweest ben. Zeker rond 09:30 ga ik dan naar bed.
Hoe lief.quote:
ah de chemtrails waren zeker weer eens overgekomen :')quote:Op zaterdag 4 februari 2006 23:54 schreef Klonk het volgende:
best wel, ik zit hier te knikkebollen
waar hier?quote:Op zaterdag 4 februari 2006 23:56 schreef Socratestikel het volgende:
[..]
Hoe lief.![]()
Geef me je adres maar.
eerst ff je leeftijd vertellen ik wil niets doen dat tegen de regels isquote:Op zaterdag 4 februari 2006 23:56 schreef Socratestikel het volgende:
[..]
Hoe lief.![]()
Geef me je adres maar.
60.quote:Op zaterdag 4 februari 2006 23:58 schreef Indirah het volgende:
[..]
eerst ff je leeftijd vertellen ik wil niets doen dat tegen de regels is
hahahaa
Gedeeld door 3 en een beetje er bij.quote:
Als jij groene ogen hebt ben je sexy trouwens.quote:
Dankjequote:Op zondag 5 februari 2006 00:01 schreef Socratestikel het volgende:
[..]
Als jij groene ogen hebt ben je sexy trouwens.
Ik neem het terug.quote:
Hard to get weetje.quote:
Ik geloof dat ze zelf in slaap is gevallen.quote:Op zondag 5 februari 2006 00:05 schreef Socratestikel het volgende:
Maar nou heb ik nog steeds haar adres niet.
Vind ik niet kunnen.quote:Op zondag 5 februari 2006 00:08 schreef Sjoem het volgende:
[..]
Ik geloof dat ze zelf in slaap is gevallen.
Maar ik heb jou nog.quote:
Ook al een mietje.quote:Op zondag 5 februari 2006 00:13 schreef Sjoem het volgende:
[..]
Niet meer
* Sjoem die ook gaat slapen.
ik heb wel groene ogen sorryquote:Op zondag 5 februari 2006 00:14 schreef Socratestikel het volgende:
[..]
Ook al een mietje.![]()
Slaap lekkermietje
60:3 is 20 hoorquote:Op zondag 5 februari 2006 00:16 schreef Indirah het volgende:
[..]
ik heb wel groene ogen sorry
ik was ff in een ander topic bezig
30 + dus....dat is oke
ik ook![]()
en jij kan dat bevestigen omdat zij hun webcams in de slaapkamer hadden vergeten afgedekt met behoud van geluid uit te zettenquote:Op zaterdag 4 februari 2006 23:32 schreef Indirah het volgende:
[..]
welze gingen echt naar bed hoor!
hm hmquote:Op zondag 5 februari 2006 00:18 schreef Mrln het volgende:
[..]
en jij kan dat bevestigen omdat zij hun webcams in de slaapkamer hadden vergeten afgedekt met behoud van geluid uit te zetten![]()
Ik verveeeeel me.quote:Op zondag 5 februari 2006 00:16 schreef Indirah het volgende:
[..]
ik heb wel groene ogen sorry
ik was ff in een ander topic bezig
30 + dus....dat is oke
ik ook![]()
nou geef me dan jou msn!quote:Op zondag 5 februari 2006 00:19 schreef Socratestikel het volgende:
[..]
Ik verveeeeel me.Ook ik word verlaten door mijn MSN gezelschap.
![]()
Sorry.quote:
ja tis zeer gezelliequote:Op zondag 5 februari 2006 00:29 schreef Socratestikel het volgende:
Het is trouwens niet off topic! We houden elkaar wakker!
Jij bent dom. Maar dat vind ik snoezig aan je.quote:Op zondag 5 februari 2006 00:30 schreef 2609 het volgende:
whehe ze zeggen dat ze gaan slapen want ze willen niet dat jij mee uitgaat
of was die grap al gemaakt
waarom ben ik nou weer domquote:Op zondag 5 februari 2006 00:32 schreef Socratestikel het volgende:
[..]
Jij bent dom. Maar dat vind ik snoezig aan je.
jah dat is mn postgeschiedenis dus?quote:Op zondag 5 februari 2006 00:35 schreef Socratestikel het volgende:
[..]
http://forum.fok.nl/user/history/109577![]()
sommige mensen zijn echt dom shit hequote:
Giiiiij snapt 'm!quote:
die lach van jou!quote:Op zondag 5 februari 2006 00:42 schreef Rekkie het volgende:
[..]
want?
En zo verstrijken er weer een paar minuten dat ik niet in bed lig
Natte nel. :')quote:
Heyquote:Op zondag 5 februari 2006 01:00 schreef FuifDuif het volgende:
Sommige mensen houden gewoon van vroeg naar bed gaan. Slaap tekort is bovendien super ongezond.
ja wat zijn de symptomen?quote:Op zondag 5 februari 2006 01:00 schreef FuifDuif het volgende:
Sommige mensen houden gewoon van vroeg naar bed gaan. Slaap tekort is bovendien super ongezond.
ow ook dat de vloer beweegt enzoquote:Op zondag 5 februari 2006 01:28 schreef FuifDuif het volgende:
[..]
Concentratiestoornissen, waziger zicht enzovoort... levensgevaarlijk dus in het verkeer.
nee dit weekend blijf ik verstandig thuisquote:Op zondag 5 februari 2006 01:27 schreef FuifDuif het volgende:
[..]
Wat doe jij op dit uur op Fok! :\')? Moet jij niet in de Silly zijn :\')?
Coolquote:Op zondag 5 februari 2006 02:44 schreef ook_gek het volgende:
[..]
nee dit weekend blijf ik verstandig thuis![]()
Dinsdag ga ik weer stappen en aankomende zaterdag ga ik naar trance energie hoor ik net![]()
jaja, het staat er hoor ?quote:Op zondag 5 februari 2006 02:48 schreef jaja_wel_eem het volgende:
heb k hier wat getypt komt het er nie eens bij te staan...
nee niet echt maar je moet wat hequote:
En jij hangt/hing nog achter de MSN. Ga ze real life opzoeken in de kroeg, dat is pas normaal gedrag op zaterdagavond (ook voor getrouwde en/of samenwonende mensen hoor).quote:Op zaterdag 4 februari 2006 23:30 schreef Indirah het volgende:
Saai hoor!
Mijn hele msn is leeg omdat ze allemaal al naar bed zijn gegaan!
Is dit soms normaal op zaterdagavond?
En eh nee ze zijn niet getrouwd en neen ze wonen nog niet samen!
Wat zou dit nu toch zijn?![]()
Een verkapt ik ga zg niet naar de kerk morgen ofzo?
Ik vertrouw ze niet meer
ja hallo ik heb mijn verantwoording te dragen en kan niet zomaar mijn huis ontvluchten als ik dat wil hoorquote:Op zondag 5 februari 2006 15:04 schreef SevenWonders het volgende:
[..]
En jij hangt/hing nog achter de MSN. Ga ze real life opzoeken in de kroeg, dat is pas normaal gedrag op zaterdagavond (ook voor getrouwde en/of samenwonende mensen hoor).
Ik woon samen, maar voor mij is het geen normaal gedrag als ik elke week op zaterdag uit ga!quote:Op zondag 5 februari 2006 15:04 schreef SevenWonders het volgende:
[..]
En jij hangt/hing nog achter de MSN. Ga ze real life opzoeken in de kroeg, dat is pas normaal gedrag op zaterdagavond (ook voor getrouwde en/of samenwonende mensen hoor).
Ja èn? Dat doen wij ook op de vrijdag (als we gaan)quote:Op zondag 5 februari 2006 22:50 schreef Maikuuul het volgende:
Mensen die al om 10 uur de stad in gaan
Ik heb het over zaterdag jong, weetje hoe saai het dan is in de stadje ?quote:Op zondag 5 februari 2006 22:50 schreef Rekkie het volgende:
[..]
Ja èn? Dat doen wij ook op de vrijdag (als we gaan)
Ook op zaterdag doen wij dat geregeld..... en het is zo saai als je het zelf maaktquote:Op zondag 5 februari 2006 22:52 schreef Maikuuul het volgende:
[..]
Ik heb het over zaterdag jong, weetje hoe saai het dan is in de stadje ?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |