welquote:Op zaterdag 4 februari 2006 23:31 schreef Skazminko het volgende:
Nee, ze gaan uit. niet naar bed.
Dus?quote:Op zaterdag 4 februari 2006 23:32 schreef Indirah het volgende:
[..]
welze gingen echt naar bed hoor!
ach nuutus!quote:Op zaterdag 4 februari 2006 23:33 schreef ook_gek het volgende:
ze zijn zwaar op stap en willen niet dat jij mee zou gaan. Daarom hebben ze gezegt dat ze gingen slapen zo dat jij niet kon zeggen van. Ik wil mee.
Sorry dat ik je dit nieuws moet vertellen
zie nog eenquote:Op zaterdag 4 februari 2006 23:32 schreef Klonk het volgende:
ik ga zo ook naar bed.
Volgens mij zijn ze zichzelf aan het rukken, wat ik je bromquote:Op zaterdag 4 februari 2006 23:33 schreef ook_gek het volgende:
ze zijn zwaar op stap en willen niet dat jij mee zou gaan. Daarom hebben ze gezegt dat ze gingen slapen zo dat jij niet kon zeggen van. Ik wil mee.
Sorry dat ik je dit nieuws moet vertellen
Dat heet mensenkennis.quote:Op zaterdag 4 februari 2006 23:34 schreef Indirah het volgende:
[..]
ach nuutus!
Wat weet jij daar nu van ze wonen allemaal heel ver weg!
Lekker toch!quote:Op zaterdag 4 februari 2006 23:35 schreef Indirah het volgende:
[..]
Volgens mij zijn ze zichzelf aan het rukken, wat ik je brom![]()
Soms wilt een mens niet de waarheid onder ogen zien. Ontkennings fase heet datquote:Op zaterdag 4 februari 2006 23:34 schreef Indirah het volgende:
[..]
ach nuutus!
Wat weet jij daar nu van ze wonen allemaal heel ver weg!
je moet haar nog opblazen?quote:Op zaterdag 4 februari 2006 23:33 schreef Klonk het volgende:
ik hoop m\'n vriendin ook, neuken in je eentje is niet leuk....
Zucht ze wonen echt heel ver weg! jammer genoegquote:Op zaterdag 4 februari 2006 23:37 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Soms wilt een mens niet de waarheid onder ogen zien. Ontkennings fase heet dat
[..]
maak me gek, dwaasquote:Op zaterdag 4 februari 2006 23:37 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Soms wilt een mens niet de waarheid onder ogen zien. Ontkennings fase heet dat
[..]
je moet haar nog opblazen?
PS klonk je andere avatar vond ik net iets mooier
20-30 zijn ze hoor, bedoel te zeggen dan haal je toch ff lekker door op zaterdagnachtquote:Op zaterdag 4 februari 2006 23:41 schreef YellowDog het volgende:
misschien moet je je vrienden es boven de 12 gaan zoeken.....
of echte vrienden en geen internet vrienden?quote:Op zaterdag 4 februari 2006 23:41 schreef Indirah het volgende:
[..]
Zucht ze wonen echt heel ver weg! jammer genoeg
ik ben 25 en door halen gaat niet zo makkelijk meer zoals vroegerquote:Op zaterdag 4 februari 2006 23:43 schreef Indirah het volgende:
[..]
20-30 zijn ze hoor, bedoel te zeggen dan haal je toch ff lekker door op zaterdagnacht
nee echte vrienden heb je alleen maar last vanquote:Op zaterdag 4 februari 2006 23:43 schreef ook_gek het volgende:
[..]
of echte vrienden en geen internet vrienden?
Ik ga zo ook naar bed.quote:Op zaterdag 4 februari 2006 23:43 schreef Indirah het volgende:
[..]
20-30 zijn ze hoor, bedoel te zeggen dan haal je toch ff lekker door op zaterdagnacht
Euhm.. tsjah inderdaad.. Is dit iedere week het geval?quote:Op zaterdag 4 februari 2006 23:43 schreef Indirah het volgende:
[..]
jeeh nu al niet meer?quote:Op zaterdag 4 februari 2006 23:44 schreef ook_gek het volgende:
[..]
ik ben 25 en door halen gaat niet zo makkelijk meer zoals vroeger
ja de hele week doorquote:Op zaterdag 4 februari 2006 23:45 schreef YellowDog het volgende:
[..]
Euhm.. tsjah inderdaad.. Is dit iedere week het geval?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |