Die andere waren goedkoper... maar is volbaggeren van ene topic niet slecht? daar krijg je toch een ban voor?quote:Op zaterdag 4 februari 2006 23:13 schreef Renesite het volgende:
Als ik er nu eentje zet, maar je dan 10000 over?
Dat is dan de prijs die je moet betalen... je wilde toch weten wat het kostquote:Op zaterdag 4 februari 2006 23:16 schreef Nitrane het volgende:
[..]
Die andere waren goedkoper... maar is volbaggeren van ene topic niet slecht? daar krijg je toch een ban voor?
Goed punt.quote:Op zaterdag 4 februari 2006 23:16 schreef Nitrane het volgende:
[..]
Die andere waren goedkoper... maar is volbaggeren van ene topic niet slecht? daar krijg je toch een ban voor?
Fillipilonesische euro\'s.quote:Op zaterdag 4 februari 2006 23:23 schreef Jordy-B het volgende:
9000 wat?
ik doe meequote:Op zaterdag 4 februari 2006 23:04 schreef Dribbel_ het volgende:
Het is heel simpel
-je geeft mij 147,65 euro
-je geeft de link van eht desbetreffende topi
-Ik ga naar het topic en verbagger het compleet
-De modjes zullen het opic sluit
zo
opgelost![]()
Je klinkt als 'n one arm bandit...quote:Op zaterdag 4 februari 2006 23:24 schreef Renesite het volgende:
[..]
Fillipilonesische euro\\\'s.
3 maal slotwaarde.
dat hoort zo 2 tietenquote:Op zaterdag 4 februari 2006 23:25 schreef Klonk het volgende:
ik heb nu 2 topics met dezelfde tietel in mijn myat lijst staan, damn verwarrend....
Was dit nu een vroegtijdige lemming van de GC-topic, of is de GC-topic een lemming van deze? Of is het gewoon toeval allemaal?quote:Op zaterdag 4 februari 2006 23:25 schreef Klonk het volgende:
ik heb nu 2 topics met dezelfde tietel in mijn myat lijst staan, damn verwarrend....
HA!quote:Op zaterdag 4 februari 2006 23:25 schreef Klonk het volgende:
toeval bestaat niet!quote:Op zaterdag 4 februari 2006 23:27 schreef DaMart het volgende:
[..]
Was dit nu een vroegtijdige lemming van de GC-topic, of is de GC-topic een lemming van deze? Of is het gewoon toeval allemaal?
een samenloop van omstandigheden, enzo enzo enzzzzzz enzzzz enzz enz.quote:Op zaterdag 4 februari 2006 23:27 schreef DaMart het volgende:
[..]
Was dit nu een vroegtijdige lemming van de GC-topic, of is de GC-topic een lemming van deze? Of is het gewoon toeval allemaal?
schopje [TRU], daar lossen ze het wel opquote:Op zaterdag 4 februari 2006 23:27 schreef DaMart het volgende:
[..]
echt zo van ''Hoii: slotjeeh''quote:Op zaterdag 4 februari 2006 23:27 schreef Jordy-B het volgende:
[..]
HA!
Daar beweert iemand trouwens dat yvonne\'s slotjes helemaal gratis zijn... En iedereen weet dat yvonne\'s slotjes toch wel het fijnst zijn... met zo\'n lekker ongeïnteresseerde sluitpost, enzo.
dat was ikquote:Op zaterdag 4 februari 2006 23:27 schreef Jordy-B het volgende:
[..]
HA!
Daar beweert iemand trouwens dat yvonne\'s slotjes helemaal gratis zijn... En iedereen weet dat yvonne\'s slotjes toch wel het fijnst zijn... met zo\'n lekker ongeïnteresseerde sluitpost, enzo.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |