quote:Op zaterdag 4 februari 2006 22:05 schreef IHVK het volgende:
Je moet blij zijn, sommige mensen hebben geen armen en/of benen.
Sommige mensen zijn niet eens blij. Sommige mensen zijn niet eens mensen. In Afrika hebben ze honger.quote:Op zaterdag 4 februari 2006 22:05 schreef IHVK het volgende:
Je moet blij zijn, sommige mensen hebben geen armen en/of benen.
Komop, dat van jou is maar tijdelijk. Een arm missen lijkt mij veel erger dan een tijdelijk iets..quote:Op zaterdag 4 februari 2006 22:06 schreef hannekethemaster het volgende:
die mensen kunnen tenminste op hun lievelingszij slapen.....
quote:Op zaterdag 4 februari 2006 22:06 schreef hannekethemaster het volgende:
die mensen kunnen tenminste op hun lievelingszij slapen.....
jaaaa 1 voordeel gevonden!!! nu kan ik tenminste letterlijk de mannen van me afslaanquote:Op zaterdag 4 februari 2006 22:07 schreef Youssef het volgende:
Haal die arm eens weg![]()
[/Herald] [afbeelding]
Ja dus, wat doet die "quote:Op zaterdag 4 februari 2006 22:14 schreef tong80 het volgende:
Heb het ook gehad na 2 weken ging het jeuken niet normaal. Ben je al in die fase ? Breinaald van m\'n moeder gaf uitkomst.
Heb je haar ook weer ga ze even onder al mijn posts doen. Dat zijn er zo'n 150000 dan zijn we een tijdje van je afquote:Op zaterdag 4 februari 2006 22:15 schreef Youssef het volgende:
[..]
Ja dus, wat doet die \"\" dan daaronder?
Verneuk je daar je hele huid niet mee?quote:Op zaterdag 4 februari 2006 22:14 schreef tong80 het volgende:
Heb het ook gehad na 2 weken ging het jeuken niet normaal. Ben je al in die fase ? Breinaald van m\'n moeder gaf uitkomst.
Ben jij rechts of linkshandig?quote:Op zaterdag 4 februari 2006 22:03 schreef hannekethemaster het volgende:
![]()
[afbeelding]
ik heb met schaatsen mijn arm gebroken en ik word elke minuut van de dag gillend gek om dingen die ik nu niet kan met mijn gips
- haren kammen, gips staat te haaks zodat ik niet bij mijn haar kan
- make up opdoen
- lenzen indoen, houdt je ooglid maar eens omhoog geklapt met een ingegipste arm (DIE HAAKS STAAT)
- stiekje indoen, onmogelijk met 1 hand
- ketting/horloge omdoen, idem
- uitgaanstruitjes aandoen, passen allemaal niet over het gips heen of raken uitgelubberd
- met 10 vingers typen (zelfs mijn ouders typen momenteel sneller)
- auto rijden
- sporten
etc etc etc
quote:Op zaterdag 4 februari 2006 22:07 schreef Youssef het volgende:
[/Herald] [afbeelding]
quote:Op zaterdag 4 februari 2006 22:07 schreef Youssef het volgende:
[/Herald] [afbeelding]
Komt dat niet gewoon omdat je een vrouw bent?quote:Op zaterdag 4 februari 2006 22:03 schreef hannekethemaster het volgende:
![]()
[afbeelding]
ik heb met schaatsen mijn arm gebroken en ik word elke minuut van de dag gillend gek om dingen die ik nu niet kan met mijn gips
- auto rijden
quote:Op zondag 5 februari 2006 04:26 schreef Rapaille het volgende:
[..]
Komt dat niet gewoon omdat je een vrouw bent?![]()
Dat is wel heel erg zielig voor je :'(quote:Op zondag 5 februari 2006 03:48 schreef hannekethemaster het volgende:
Hmm nog een nadeel gevonden, als ik een pilsje in mijn hand heb kan hij met links onmogelijk bij mijn mond komen ....
oh en ik ben rechtshandig
hoe heb je dat voor mekaar gekrege?quote:Op zondag 5 februari 2006 12:00 schreef Klonk het volgende:
ik heb ooit het hele stuk tussen mijn borstkas en tot net onder de heupen in het gips gehad, da\'s pas kut....
het was de schuld van de dame in de altoquote:Op zondag 5 februari 2006 12:22 schreef hannekethemaster het volgende:
en dan zeggen mannen iets over vrouwen die niet kunnen rijden![]()
en hoe was het met de bestuurder van de alto dan?quote:Op zondag 5 februari 2006 12:13 schreef Klonk het volgende:
met een vrachtwagen een een suzuki alto, waarbij ik de vrachtwagen bestuurde :\')
geen schrammetje :')quote:Op zondag 5 februari 2006 12:24 schreef B_BOY het volgende:
[..]
en hoe was het met de bestuurder van de alto dan?
A real american heroquote:Op zondag 5 februari 2006 12:29 schreef Klonk het volgende:
eerder geluk, ze was wel de veroorzaker door geen voorrang te verlenen, (lees blind de weg oprijden) maar ik kon nog net voorkomen dat ik d\\\'r raakte, en ik niet tegen dat gebakje maar tegen een paal tot stilstand kwam....
heeft ze veel geluk gehad. squote:Op zondag 5 februari 2006 12:29 schreef Klonk het volgende:
eerder geluk, ze was wel de veroorzaker door geen voorrang te verlenen, (lees blind de weg oprijden) maar ik kon nog net voorkomen dat ik d\'r raakte, en ik niet tegen dat gebakje maar tegen een paal tot stilstand kwam....
quote:
heeft inderdaad een vrij grote pletfactor.quote:Op zondag 5 februari 2006 12:47 schreef Klonk het volgende:
[..]
een beladen kipper met zand is slecht voor je gezondheid
hoezo met al dat zand kun je hem gelijk schuren om hem over te spuiten:Pquote:
whehehequote:Op zondag 5 februari 2006 12:53 schreef B_BOY het volgende:
[..]
hoezo met al dat zand kun je hem gelijk schuren om hem over te spuiten:P
ah ik denk al, hoe kan ie nou zo gewond raken van een altoquote:Op zondag 5 februari 2006 12:29 schreef Klonk het volgende:
en ik niet tegen dat gebakje maar tegen een paal tot stilstand kwam....
Dat lijkt me nog het ergste onderandquote:Op zondag 5 februari 2006 14:47 schreef Razor21 het volgende:
Wat ook kut is is met links je reet afvegen. Vooral de eerste paar keren![]()
je komt wel steeds meer in de buurt van de ideale vrouwquote:Op zondag 5 februari 2006 03:48 schreef hannekethemaster het volgende:
Hmm nog een nadeel gevonden, als ik een pilsje in mijn hand heb kan hij met links onmogelijk bij mijn mond komen ....
oh en ik ben rechtshandig
wat heeft rechtshandig zijn daarmee te makenquote:Op zondag 5 februari 2006 15:07 schreef Mr-Fluffy het volgende:
[..]
je komt wel steeds meer in de buurt van de ideale vrouw![]()
Denk dat het meer om dat pilsje gaat.quote:Op zondag 5 februari 2006 18:58 schreef hannekethemaster het volgende:
[..]
wat heeft rechtshandig zijn daarmee te maken![]()
tsja persoonlijk vind ik bier ook beter dan BrEeZaH!quote:Op zondag 5 februari 2006 22:16 schreef Rydell het volgende:
[..]
Denk dat het meer om dat pilsje gaat.Bierdrinkende vrouw is dé ideale vrouw?
Maar is je arm nog steeds gebroken? Schiet ook niet op hè. Pffff, superflauw... sorry.
Heeey ik heb ook die kleurquote:Op zaterdag 4 februari 2006 22:03 schreef hannekethemaster het volgende:
![]()
[afbeelding]
- haren kammen, gips staat te haaks zodat ik niet bij mijn haar kan
- make up opdoen
- lenzen indoen, houdt je ooglid maar eens omhoog geklapt met een ingegipste arm (DIE HAAKS STAAT)
- stiekje indoen, onmogelijk met 1 hand
- ketting/horloge omdoen, idem
- uitgaanstruitjes aandoen, passen allemaal niet over het gips heen of raken uitgelubberd
- met 10 vingers typen (zelfs mijn ouders typen momenteel sneller)
- auto rijden
- sporten
etc etc etc
hippe kleur hequote:Op zondag 5 februari 2006 22:36 schreef Cryonic het volgende:
[..]
Heeey ik heb ook die kleur![]()
(maar mijn gips gaat er over 9 dagen af
)
en bier drinkenquote:Op woensdag 15 februari 2006 09:58 schreef hannekethemaster het volgende:
jippie!!!! mijn arm is weer verlost. Hij is nu wel droog en ik kan nog niet alles, maar ik kan weer gewoon mijn kleren aan en mijn haar doen![]()
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |