Het is een Slot1 processor.quote:Op zaterdag 4 februari 2006 22:50 schreef djkoelkast het volgende:
welk slot/socket? PII/PIII?
Hij werkt niet goed...hij werkt PERFECT!quote:
Bod genoteerd!quote:Op zondag 5 februari 2006 14:16 schreef Snarf het volgende:
Geen gehannes voor de aanbieder: voor 50 euro kom ik heb ophalen.
* Bod genoteerd!quote:Op zondag 5 februari 2006 16:13 schreef djkoelkast het volgende:
ik had ook al 50 piek geboden en hij kan opgehaald worden, dan doe ik 55
Inmiddels is er per email een bod van ¤ 62,50... eenmaal andermaal.....quote:Op maandag 6 februari 2006 11:11 schreef Snarf het volgende:
Ik bied je 60 euro. Gisteren heb ik contact met je opgenomen per email, kun je mij je mobiele nummer doorgeven per mail, zodat ik je rond 1745 bel of ik de hoogste ben, ik moet namelijk naar de Universiteit en werken.
Zondagavond zeg je: "morgenavond om 1800 een deadline."quote:Op maandag 6 februari 2006 19:36 schreef krazny het volgende:
[..]
Inmiddels is er per email een bod van ¤ 62,50... eenmaal andermaal.....
Morgen 18:00 is de "deadline" Degene met dan het hoogste bod is de winnaar..
Niet aanstellen en hoger biedenquote:Op maandag 6 februari 2006 22:25 schreef Snarf het volgende:
[..]
Zondagavond zeg je: "morgenavond om 1800 een deadline."
Ik stuur je een verzoek, maar je laat niets van je horen, totdat je vandaag om 1936 pas post dat er een hoger bod is.
Correct me if I'm wrong, maar IK ben je hoogste bieder van vanavond 1800 uur, en dan ga jij je veiling verlengen? Niet echt correct, hè?!
Bemoei je er niet mee, mens.quote:
hij is al verkocht, khad um gemailt,quote:Op dinsdag 7 februari 2006 10:40 schreef Snarf het volgende:
65 euro en een verzoekje voor de aanbieder om eens te reageren.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |