Kijk je geen journaal ofzoquote:
Dat je de berichtgeving niet snapt, betekent niet dat het direct onzin inquote:Op zaterdag 4 februari 2006 21:48 schreef rudedeltadude het volgende:
Schopje ONZ
Doe je niets aan helaas, of de wetenschap moet al met heel erg harde bewijzen komen. En zelfs dan zullen er nog mensen zijn die zich aan hun geloof vastklampen...quote:Op zaterdag 4 februari 2006 22:02 schreef Taproot het volgende:
Bizar hoe volwassen mensen nog hardnekkig aan sprookjes blijven vasthangen, en nog erger zijn al die verschrikkelijke gevolgen ervan.![]()
Ach dat is algemeen bekend hè. Pokke geklaag.quote:Op zaterdag 4 februari 2006 21:45 schreef minkuukel het volgende:
[..]
Kijk je geen journaal ofzo![]()
Spotprent van Mohammed en de hele islamitische wereld staat op zijn kop.![]()
Inderdaad.quote:Op zaterdag 4 februari 2006 22:04 schreef The_Terminator het volgende:
[..]
Doe je niets aan helaas, of de wetenschap moet al met heel erg harde bewijzen komen. En zelfs dan zullen er nog mensen zijn die zich aan hun geloof vastklampen...
Nounou, je klonk alsof de apocalypse nabij was.quote:Op zaterdag 4 februari 2006 21:45 schreef minkuukel het volgende:
[..]
Kijk je geen journaal ofzo![]()
Spotprent van Mohammed en de hele islamitische wereld staat op zijn kop.![]()
Jij let echt niet op.quote:Op zaterdag 4 februari 2006 22:12 schreef Quarks het volgende:
[..]
Nounou, je klonk alsof de apocalypse nabij was.
Dat \'hele wereld in rep en roer\' valt ook wel mee.
Ik ben anders ook behoorlijk in rep en in roer. Roer en rep worden wat dat betreft wel vaak enorm onderschat, als je het mij vraagt.quote:Op zaterdag 4 februari 2006 22:12 schreef Quarks het volgende:
[..]
Nounou, je klonk alsof de apocalypse nabij was.
Dat \'hele wereld in rep en roer\' valt ook wel mee.
Ja, het is weekend.quote:Op zaterdag 4 februari 2006 22:22 schreef Rydell het volgende:
Verdomme, ik was dat gezeik net vergeten!Mohammed is trouwens de meest voorkomende naam ter wereld, ook leuk om te weten, toch? En toen was het weekend...
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |