abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_34762087
Wat ik niet goed snap; Moslims mogen de profeet niet afbeelden. Dat mag niet van Allah. Als ze dat wel doen zijn ze geen goede moslims en zullen ze branden in de hel.

Maar ik ben toch een ongelovige hond en wat ik ook doe, ik zal toch branden in de hel. Wat boeit het hun dan dat ik bovenop al mijn zondige levenswijzen ook nog eens een stripje van Mohammed teken?
  zondag 5 februari 2006 @ 15:23:24 #177
100297 teamlead
Nu met Napoleon complex
pi_34762101
quote:
Op zondag 5 februari 2006 15:21 schreef DjDev het volgende:

[..]

Weet je dat deze rellen zijn onstaan omdat je een gelovige moslim o.a. de Profeet niet mag afbeelden?
Leefregels van de Islam gelden niet voor hen die niet gelovig zijn natuurlijk
If you wish to be a success in the world, promise everything, deliver nothing.
Nothing is more difficult, and therefore more precious, than to be able to decide.
Victory belongs to the most persevering
pi_34762120
quote:
Op zondag 5 februari 2006 15:22 schreef gelly het volgende:

[..]

Verspreid dergelijke prentjes eens in staphorst en aanschouw de westerse tolerantie zou ik zeggen.
Maar je keel wordt tenminste niet afgesneden. Beetje appels met peren vergelijken.
Article 1 Universal Declaration of Human Rights
'All human beings are born free and equal in dignity and rights. They are endowed with reason and conscience and should act towards one another in a spirit of brotherhood.'
pi_34762123
quote:
Op zondag 5 februari 2006 15:19 schreef gelly het volgende:
Ach, het in de fik steken van een moskee kan hier ook op veel steun en begrip rekenen, dus hoeveel zijn we nu in werkelijkheid beter ? De gros van de mensen is dom en onwetend, hier en in het midden-oosten.
Veel steun en begrip? Dat is mij dan volledig ontgaan.

De manier waarop er nu wordt gereageerd in de Arabische wereld laat weer eens zien wat voor enorme kloof er is tussen het westen en de Arabische wereld. De selectieve verontwaardiging kent daar blijkbaar geen grenzen.

Als ik een moslim zou zijn zou ik me druk maken over andere dingen zoals moslims die andere moslims afslachten in bijv. Irak of Sudan.
pi_34762126
quote:
Op zondag 5 februari 2006 15:21 schreef rutger05 het volgende:

[..]

Je wil toch niet echt serieus Westerse samenleving qua ontwikkeling vergelijken met die in moslimlanden.

Figuren als jij zijn iig niet het toonbeeld van die westerse ontwikkeling. Gelukkig maar.
pi_34762133
staphorst - arabisch continent.......ik wil niet vervelend doen maar ik zie staphorst niets boycotten, ook hebben ze geen eigen ambassade
  zondag 5 februari 2006 @ 15:24:34 #182
105919 Pracissor
Semi-intellectueel
pi_34762142
quote:
Op zondag 5 februari 2006 15:22 schreef gelly het volgende:

[..]

Verspreid dergelijke prentjes eens in staphorst en aanschouw de westerse tolerantie zou ik zeggen.
Die zullen je idd gelijk doodsteken, je ambassade in de fik steken, rellen, oproepen tot haat in kerken etc.
Jouw bagatalisering neemt echt zieke vormen aan. :')
A little philosphy may inclineth a man's mind to atheism, but depth in philosophy shall bringeth men's minds about to religion.
Id legi modo hic modo illic. Vero, Latine loqui non est difficilissimum.
pi_34762146
quote:
Op zondag 5 februari 2006 15:23 schreef filmfreek het volgende:
Wat ik niet goed snap; Moslims mogen de profeet niet afbeelden. Dat mag niet van Allah. Als ze dat wel doen zijn ze geen goede moslims en zullen ze branden in de hel.

Maar ik ben toch een ongelovige hond en wat ik ook doe, ik zal toch branden in de hel. Wat boeit het hun dan dat ik bovenop al mijn zondige levenswijzen ook nog eens een stripje van Mohammed teken?
In de Koran staat dat niemand de Profeet mag afbeelden omdat een plaatje niet de werkelijkheid kan laten zien..Dit staat als het goed is ook in de bijbel maar daar houden de Christenen zich niet aan..Dat is hun probleem
  zondag 5 februari 2006 @ 15:25:32 #184
100297 teamlead
Nu met Napoleon complex
pi_34762186
quote:
Op zondag 5 februari 2006 15:24 schreef DjDev het volgende:

[..]

In de Koran staat dat niemand de Profeet mag afbeelden omdat een plaatje niet de werkelijkheid kan laten zien..Dit staat als het goed is ook in de bijbel maar daar houden de Christenen zich niet aan..Dat is hun probleem
ik ga er even vanuit dat jouw bijbelkennis net zo goed ontwikkeld is als je geschiedeniskennis....
Nothing is more difficult, and therefore more precious, than to be able to decide.
pi_34762189
quote:
Op zondag 5 februari 2006 15:23 schreef rutger05 het volgende:

[..]

Maar je keel wordt tenminste niet afgesneden. Beetje appels met peren vergelijken.
Ik wist niet dat de mate van reactie een graadmeter was voor tolerantie. Geloof mij, het is niet fijn wonen in staphorst als je dergelijke prentjes verspreidt.
pi_34762195
quote:
Op zondag 5 februari 2006 15:23 schreef teamlead het volgende:

[..]

Leefregels van de Islam gelden niet voor hen die niet gelovig zijn natuurlijk
Er zijn dingen die je als ongelovige ook aan kunt houden...
pi_34762202
Blijft de vraag: wat heeft het voor consequenties voor een ongelovige die toch zal branden in de hel?

Waarom zou je je eraan storen? Je weet toch dat jij uiteindelijk in de hemel komt en hij die zich niet aan de regels van jouw grote boek houdt in de hel.
pi_34762225
quote:
Op zondag 5 februari 2006 15:25 schreef teamlead het volgende:

[..]

ik ga er even vanuit dat jouw bijbelkennis net zo goed ontwikkeld is als je geschiedeniskennis....
Nee
Heb jij wel kennis over de Bijbel,Koran oid?
Of zit je hier gewoon dom te lullen?
pi_34762227
quote:
Op zondag 5 februari 2006 15:19 schreef gelly het volgende:

[..]

Ach, het in de fik steken van een moskee kan hier ook op veel steun en begrip rekenen
Over dom en onwetend gesproken.
Keep on drawing in the free world.
  zondag 5 februari 2006 @ 15:26:34 #190
71480 zoalshetis
eerlijk=eerlijk
pi_34762230
quote:
Op zondag 5 februari 2006 15:19 schreef Pracissor het volgende:
Zwijgen maakt medeplichtig

Toen ze schrijvers vermoorden
heb ik niets gezegd
ik was geen schrijver.
Toen ze een columnist en filmmaker vermoorden
heb ik niets gezegd
ik was geen columnist.
Toen ze in Europa joden belaagden
heb ik niets gezegd
ik was geen jood.
Toen ze in Amsterdam homoseksuelen mollesteerden
heb ik niets gezegd.
ik was geen homoseksueel.
Toen ze cartoonisten wilden vermoorden
heb ik niets gezegd.
ik was geen cartoonist.
Toen kwamen ze mij halen
en er was niemand meer om iets te zeggen.

Vrij naar een gedicht van dominee Martin Niemöller.

(Duits dominee Martin Niemöller 1892-1984, gearresteerd in 1937 en gedeporteerd naar het kamp Sachsenhausen.)
had jij deze geschreven? drugshond had het in nws gezet bij de op van een topic dat heel even dicht is.

als ie van jou is, erg mooi man! en als ie niet van jou is, erg mooi man!
hoofdletters kosten teveel tijd
don't avoid pain to gain pleasure
niet iedereen is iedereen
pi_34762234
quote:
Op zondag 5 februari 2006 15:25 schreef DjDev het volgende:

[..]

Waarom in vredesnaam? Ik ben niet bang 70 maagden mis te lopen hoor. Here's a spoiler for you: jij zal ze ook niet krijgen.
  zondag 5 februari 2006 @ 15:26:58 #192
100297 teamlead
Nu met Napoleon complex
pi_34762246
quote:

[..]

ja, ik zou me als ongelovige aan alle regels van de Islam kunnen houden..... maar omdat ik geen gelovige Moslim ben, doe ik dat dus niet. Dat is mijn keuze, mijn verantwoordelijkheid...
pi_34762261
trouwens...... ik zal branden in de hel met alles wat ik in het verleden heb gedaan......als ik nu nog meer doe, zal ik dan ook harder branden of zoiets?
pi_34762273
quote:
Op zondag 5 februari 2006 15:25 schreef filmfreek het volgende:
Blijft de vraag: wat heeft het voor consequenties voor een ongelovige die toch zal branden in de hel?

Waarom zou je je eraan storen? Je weet toch dat jij uiteindelijk in de hemel komt en hij die zich niet aan de regels van jouw grote boek houdt in de hel.
Je hoeft niet voor altijd te branden in hel.
Allah kan je straffen voor een bepaalde tijd.
pi_34762274
quote:

[..]

als ongelovige je aanpassen aan mensen die in een volstrekte illusie geloven

hou toch op zeg. respect moet wederzijds zijn wist je nog.
underground forever baby
  zondag 5 februari 2006 @ 15:27:55 #196
100297 teamlead
Nu met Napoleon complex
pi_34762280
quote:
Op zondag 5 februari 2006 15:26 schreef DjDev het volgende:

[..]

Nee
Heb jij wel kennis over de Bijbel,Koran oid?
Of zit je hier gewoon dom te lullen?
Dom lullen is een talent

Maar jij beweert dat er iets in de bijbel staat dat er niet staat.. Ik kan je garanderen dat nergens in de bijbel staat dat we geen afbeeldingen mogen maken van jullie profeet of van Christus
pi_34762282
quote:
Op zondag 5 februari 2006 15:20 schreef gelly het volgende:

[..]

Ik heb er ook geen begrip vcor, ik kan wel begrijpen dat het gebeurt mezelf verplaatsend in iemand uit het midden-oosten.
Begrip is altijd wel op te brengen als je je beter verdiept maar dat is niet mijn punt.
Mijn punt is meer hoe lang kan je tolerant blijven ten opzichte van mensen die de wereld niet echt leuker maken en zeker niet veiliger.
Ik heb geloof ik mijn geloof in het geloof verloren.
pi_34762283
God created the world, but the Dutch created The Netherlands.
Sadly the Dutch didn't expand their motorways, maybe God will one day
pi_34762291
quote:
Op zondag 5 februari 2006 15:23 schreef gelly het volgende:

[..]

Figuren als jij zijn iig niet het toonbeeld van die westerse ontwikkeling. Gelukkig maar.
Jij wel zeker met jouw stompzinnige opmerkingen. Natuurlijk zie jij liever de vrijheid van meningsuiting in het Westen ingeperkt worden om radicale moslims ter wille te zijn, terwijl jij ondertussen de acties van de (radicale) moslims goed praat. Figuren zoals jij hebben wij nodig in Nederland en in het Westen, maar niet heus.
Article 1 Universal Declaration of Human Rights
'All human beings are born free and equal in dignity and rights. They are endowed with reason and conscience and should act towards one another in a spirit of brotherhood.'
pi_34762301
quote:
Op zondag 5 februari 2006 15:26 schreef filmfreek het volgende:

[..]

Waarom in vredesnaam? Ik ben niet bang 70 maagden mis te lopen hoor. Here\'s a spoiler for you: jij zal ze ook niet krijgen.
here's a spoiler:

You will die alone!!!

underground forever baby
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')