Leefregels van de Islam gelden niet voor hen die niet gelovig zijn natuurlijkquote:Op zondag 5 februari 2006 15:21 schreef DjDev het volgende:
[..]
Weet je dat deze rellen zijn onstaan omdat je een gelovige moslim o.a. de Profeet niet mag afbeelden?
Maar je keel wordt tenminste niet afgesneden. Beetje appels met peren vergelijken.quote:Op zondag 5 februari 2006 15:22 schreef gelly het volgende:
[..]
Verspreid dergelijke prentjes eens in staphorst en aanschouw de westerse tolerantie zou ik zeggen.
Veel steun en begrip? Dat is mij dan volledig ontgaan.quote:Op zondag 5 februari 2006 15:19 schreef gelly het volgende:
Ach, het in de fik steken van een moskee kan hier ook op veel steun en begrip rekenen, dus hoeveel zijn we nu in werkelijkheid beter ? De gros van de mensen is dom en onwetend, hier en in het midden-oosten.
Figuren als jij zijn iig niet het toonbeeld van die westerse ontwikkeling. Gelukkig maar.quote:Op zondag 5 februari 2006 15:21 schreef rutger05 het volgende:
[..]
Je wil toch niet echt serieus Westerse samenleving qua ontwikkeling vergelijken met die in moslimlanden.![]()
![]()
![]()
Die zullen je idd gelijk doodsteken, je ambassade in de fik steken, rellen, oproepen tot haat in kerken etc.quote:Op zondag 5 februari 2006 15:22 schreef gelly het volgende:
[..]
Verspreid dergelijke prentjes eens in staphorst en aanschouw de westerse tolerantie zou ik zeggen.
In de Koran staat dat niemand de Profeet mag afbeelden omdat een plaatje niet de werkelijkheid kan laten zien..Dit staat als het goed is ook in de bijbel maar daar houden de Christenen zich niet aan..Dat is hun probleemquote:Op zondag 5 februari 2006 15:23 schreef filmfreek het volgende:
Wat ik niet goed snap; Moslims mogen de profeet niet afbeelden. Dat mag niet van Allah. Als ze dat wel doen zijn ze geen goede moslims en zullen ze branden in de hel.
Maar ik ben toch een ongelovige hond en wat ik ook doe, ik zal toch branden in de hel. Wat boeit het hun dan dat ik bovenop al mijn zondige levenswijzen ook nog eens een stripje van Mohammed teken?
ik ga er even vanuit dat jouw bijbelkennis net zo goed ontwikkeld is als je geschiedeniskennis....quote:Op zondag 5 februari 2006 15:24 schreef DjDev het volgende:
[..]
In de Koran staat dat niemand de Profeet mag afbeelden omdat een plaatje niet de werkelijkheid kan laten zien..Dit staat als het goed is ook in de bijbel maar daar houden de Christenen zich niet aan..Dat is hun probleem
Ik wist niet dat de mate van reactie een graadmeter was voor tolerantie. Geloof mij, het is niet fijn wonen in staphorst als je dergelijke prentjes verspreidt.quote:Op zondag 5 februari 2006 15:23 schreef rutger05 het volgende:
[..]
Maar je keel wordt tenminste niet afgesneden. Beetje appels met peren vergelijken.
Er zijn dingen die je als ongelovige ook aan kunt houden...quote:Op zondag 5 februari 2006 15:23 schreef teamlead het volgende:
[..]
Leefregels van de Islam gelden niet voor hen die niet gelovig zijn natuurlijk
Neequote:Op zondag 5 februari 2006 15:25 schreef teamlead het volgende:
[..]
ik ga er even vanuit dat jouw bijbelkennis net zo goed ontwikkeld is als je geschiedeniskennis....
Over dom en onwetend gesproken.quote:Op zondag 5 februari 2006 15:19 schreef gelly het volgende:
[..]
Ach, het in de fik steken van een moskee kan hier ook op veel steun en begrip rekenen
had jij deze geschreven? drugshond had het in nws gezet bij de op van een topic dat heel even dicht is.quote:Op zondag 5 februari 2006 15:19 schreef Pracissor het volgende:
Zwijgen maakt medeplichtig
Toen ze schrijvers vermoorden
heb ik niets gezegd
ik was geen schrijver.
Toen ze een columnist en filmmaker vermoorden
heb ik niets gezegd
ik was geen columnist.
Toen ze in Europa joden belaagden
heb ik niets gezegd
ik was geen jood.
Toen ze in Amsterdam homoseksuelen mollesteerden
heb ik niets gezegd.
ik was geen homoseksueel.
Toen ze cartoonisten wilden vermoorden
heb ik niets gezegd.
ik was geen cartoonist.
Toen kwamen ze mij halen
en er was niemand meer om iets te zeggen.
Vrij naar een gedicht van dominee Martin Niemöller.
(Duits dominee Martin Niemöller 1892-1984, gearresteerd in 1937 en gedeporteerd naar het kamp Sachsenhausen.)
Waarom in vredesnaam? Ik ben niet bang 70 maagden mis te lopen hoor. Here's a spoiler for you: jij zal ze ook niet krijgen.quote:Op zondag 5 februari 2006 15:25 schreef DjDev het volgende:
[..]
Er zijn dingen die je als ongelovige ook aan kunt houden...
ja, ik zou me als ongelovige aan alle regels van de Islam kunnen houden..... maar omdat ik geen gelovige Moslim ben, doe ik dat dus niet. Dat is mijn keuze, mijn verantwoordelijkheid...quote:Op zondag 5 februari 2006 15:25 schreef DjDev het volgende:
[..]
Je hoeft niet voor altijd te branden in hel.quote:Op zondag 5 februari 2006 15:25 schreef filmfreek het volgende:
Blijft de vraag: wat heeft het voor consequenties voor een ongelovige die toch zal branden in de hel?
Waarom zou je je eraan storen? Je weet toch dat jij uiteindelijk in de hemel komt en hij die zich niet aan de regels van jouw grote boek houdt in de hel.
als ongelovige je aanpassen aan mensen die in een volstrekte illusie gelovenquote:Op zondag 5 februari 2006 15:25 schreef DjDev het volgende:
[..]
Dom lullen is een talentquote:Op zondag 5 februari 2006 15:26 schreef DjDev het volgende:
[..]
Nee
Heb jij wel kennis over de Bijbel,Koran oid?
Of zit je hier gewoon dom te lullen?
Begrip is altijd wel op te brengen als je je beter verdiept maar dat is niet mijn punt.quote:Op zondag 5 februari 2006 15:20 schreef gelly het volgende:
[..]
Ik heb er ook geen begrip vcor, ik kan wel begrijpen dat het gebeurt mezelf verplaatsend in iemand uit het midden-oosten.
Jij wel zeker met jouw stompzinnige opmerkingen. Natuurlijk zie jij liever de vrijheid van meningsuiting in het Westen ingeperkt worden om radicale moslims ter wille te zijn, terwijl jij ondertussen de acties van de (radicale) moslims goed praat. Figuren zoals jij hebben wij nodig in Nederland en in het Westen, maar niet heus.quote:Op zondag 5 februari 2006 15:23 schreef gelly het volgende:
[..]
Figuren als jij zijn iig niet het toonbeeld van die westerse ontwikkeling. Gelukkig maar.
here's a spoiler:quote:Op zondag 5 februari 2006 15:26 schreef filmfreek het volgende:
[..]
Waarom in vredesnaam? Ik ben niet bang 70 maagden mis te lopen hoor. Here\'s a spoiler for you: jij zal ze ook niet krijgen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |