abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zondag 5 februari 2006 @ 15:05:04 #126
105919 Pracissor
Semi-intellectueel
pi_34761426
quote:
Op zondag 5 februari 2006 15:04 schreef DjDev het volgende:

[..]

Israel? :\'(
Laat me niet lachen
De enige mensen van wie ze kunnen winnen zijn de Palestijnen die geen wapens hebben :\')
Ok, jij bent dus nog dommer dan ik dacht. :')
A little philosphy may inclineth a man's mind to atheism, but depth in philosophy shall bringeth men's minds about to religion.
Id legi modo hic modo illic. Vero, Latine loqui non est difficilissimum.
pi_34761429
Maar goed, dat wij nu met z\'n allen massaal weer over Moslims vallen zegt ook wel iets over ons... Er gebeurt weinig in de wereld. :')
  zondag 5 februari 2006 @ 15:05:40 #128
105919 Pracissor
Semi-intellectueel
pi_34761453
quote:
Op zondag 5 februari 2006 15:05 schreef nummer_zoveel het volgende:
Maar goed, dat wij nu met z\\\'n allen massaal weer over Moslims vallen zegt ook wel iets over ons... Er gebeurt weinig in de wereld. :\')
Ambassades die in de fik worden gestoken in meerdere plaatsen van de wereld vind ik niet niks.
A little philosphy may inclineth a man's mind to atheism, but depth in philosophy shall bringeth men's minds about to religion.
  zondag 5 februari 2006 @ 15:06:05 #129
100297 teamlead
Nu met Napoleon complex
pi_34761468
quote:
Op zondag 5 februari 2006 15:04 schreef Esc het volgende:

[..]

Ja mohammed met een (symbolische) bom in z\'n tulband is een stuk erger dan hele bevolkingsgroepen als nazi\'s afbeelden (waarbij ook nog eens geen spoor van humor valt te bespeuren)
klopt ja..
Ik ben het niet met de vergelijking eens die ze maken, maar ze maken een spotprent over een democratisch gekozen regering die acties onderneemt tegen een andere bevolkingsgroep.
Dat is anders dan een profeet afbeelden als een zelfmoordterrorist
If you wish to be a success in the world, promise everything, deliver nothing.
Nothing is more difficult, and therefore more precious, than to be able to decide.
Victory belongs to the most persevering
pi_34761496
quote:
Op zondag 5 februari 2006 15:04 schreef teamlead het volgende:

[..]

euh.. zesdaagse oorlog... zegt je dat nog wat?
Nee?
Trouwens fucken met Iran betekent het einde van de wereld..Als je nu Iran aanvalt komt er nooit meer een einde aan een oorlog
pi_34761513
quote:
Op zondag 5 februari 2006 15:05 schreef Pracissor het volgende:

[..]

Ambassades die in de fik worden gestoken in meerdere plaatsen van de wereld vind ik niet niks.
Er gaat overdreven aandacht naar uit. Misschien lijkt het daardoor erger dan het is, of wordt het opgehitst.

Er is geen belangrijker nieuws.
  zondag 5 februari 2006 @ 15:08:10 #132
100297 teamlead
Nu met Napoleon complex
pi_34761543
quote:

[..]

Met de Moslims valt ook niet te sollen en dat laten we merken ook.
edit: ignorance is bliss.... als je de zesdaagse oorlog niet eens kent, weet je niet waar we het over hebben blijkbaar
Nothing is more difficult, and therefore more precious, than to be able to decide.
  zondag 5 februari 2006 @ 15:08:44 #133
105919 Pracissor
Semi-intellectueel
pi_34761567
quote:
Op zondag 5 februari 2006 15:06 schreef DjDev het volgende:

[..]

Nee?
Trouwens fucken met Iran betekent het einde van de wereld..Als je nu Iran aanvalt komt er nooit meer een einde aan een oorlog
Hou oud ben je? 10?
pi_34761574
quote:
Jammer dat die moslims totaal geen gevoel voor humor hebben, ze moeten die enorme pepers uit hun reet halen en die spotprenten eens met een korrel zout nemen. Ze laten zich qua bekrompenheid nu wel heel erg kennen zeg.
  zondag 5 februari 2006 @ 15:09:15 #135
100297 teamlead
Nu met Napoleon complex
pi_34761585
quote:
Op zondag 5 februari 2006 15:06 schreef DjDev het volgende:

[..]

Nee?
belangrijk leesvoer dan
wel je geschiedenis kennen he... Israel verslaat de complete arabische wereld in minder dan een week...
pi_34761590
quote:
Op zondag 5 februari 2006 15:06 schreef teamlead het volgende:

klopt ja..
Ik ben het niet met de vergelijking eens die ze maken, maar ze maken een spotprent over een democratisch gekozen regering die acties onderneemt tegen een andere bevolkingsgroep.
Dat is anders dan een profeet afbeelden als een zelfmoordterrorist
Ehm, mohammed wordt afgebeeld met een bom in z\'n tulband, dat interpreteer ik als een symbool voor het licht ontvlambare karakter van de moslims, die door deze rellen wederom wordt bevestigd.. het afbeelden van westerse kopstukken als nazi leiders die vreselijke misdaden begaan (ook nog eens bewust provocerend en zonder humor getekend) vind ik toch een stukje erger
pi_34761623
quote:
Op zondag 5 februari 2006 15:08 schreef teamlead het volgende:

[..]

ik vind jouw reactie eigenlijk best eng

Dat gelovige Moslims pissig zijn over deze afbeelding van de profeet snap ik, maar zoals ik al eerder zei: het gewelddadige karakter van het protest snap ik niet....
Ik neem aan dat de protesterende Moslims een doel hebben met hun protest?

overigens: stel dat één of andere malloot zou proberen het westen te nuken... je weet toch wel dat jij dan ook de lul bent he?
Daarom zeg ik: die lui daar hebben niks te doen. Geen werk en de hele dag theeleuten op terrasjes veroorzaakt zulke akkefietjes.
pi_34761635
quote:
Op zondag 5 februari 2006 15:08 schreef teamlead het volgende:

[..]

ik vind jouw reactie eigenlijk best eng

Dat gelovige Moslims pissig zijn over deze afbeelding van de profeet snap ik, maar zoals ik al eerder zei: het gewelddadige karakter van het protest snap ik niet....
Ik neem aan dat de protesterende Moslims een doel hebben met hun protest?

overigens: stel dat één of andere malloot zou proberen het westen te nuken... je weet toch wel dat jij dan ook de lul bent he?
We laten zien dat er niet met ons valt te sollen
Overigens weet ik ook dat ik weggenukt word..Dat moet dan maar
pi_34761656
quote:
Op zondag 5 februari 2006 15:10 schreef DjDev het volgende:
We laten zien dat er niet met ons valt te sollen
Overigens weet ik ook dat ik weggenukt word..Dat moet dan maar
jij bent idd een eng mannetje
pi_34761671
quote:
Op zondag 5 februari 2006 15:08 schreef Pracissor het volgende:

[..]

Hou oud ben je? 10?
15
Sorry..Maar ik heb het Irak Kuweit verhaal niet meegemaakt als je dat bedoelt
pi_34761689
Ze moeten is normaal doen die moslims, stomme pauper schapen.
[10/05 Joe Satriani] [11/05 Roger Waters] [29/05 Flogging Molly] [30/05 Pinkpop] [11/06 Airbourne] [27/06 Graspop] [15/08 Lowlands]
Oops!
pi_34761692
quote:
Op zondag 5 februari 2006 15:11 schreef Singa het volgende:

[..]

jij bent idd een eng mannetje
Iedereen moet een keertje wat op offeren
pi_34761707

pi_34761717
quote:
Op zondag 5 februari 2006 15:12 schreef Boombastic het volgende:
Ze moeten is normaal doen die moslims, stomme pauper schapen.
Die westerlingen moeten eens normaal doen
Niet eerst uitlokken en dan zeggen:"Kijk die stoute moslims nou eens :'( :'( :'("
pi_34761718
Ik vind het vooral frapant dat men hier in het westen doet alsof er totale vrijheid van meningsuiting bestaat, dat is namelijk niet zo. Laten we wel zijn, hier word je als voetbaltrainer met de dood bedreigd als je een verkeerde wissel maakt. Hoezo verlicht...
pi_34761724
quote:

[..]

Met het Westen valt ook niet te sollen. De acties van de achterlijke (radicale) moslims en moslimlanden kan voor hen nog wel eens heel verkeerd voor hen uitpakken en terecht...
Article 1 Universal Declaration of Human Rights
'All human beings are born free and equal in dignity and rights. They are endowed with reason and conscience and should act towards one another in a spirit of brotherhood.'
pi_34761730
Mooi, kruisjes.
  zondag 5 februari 2006 @ 15:13:23 #148
100297 teamlead
Nu met Napoleon complex
pi_34761732
quote:
Op zondag 5 februari 2006 15:11 schreef DjDev het volgende:

[..]

15
Sorry..Maar ik heb het Irak Kuweit verhaal niet meegemaakt als je dat bedoelt

Oke.. je kent de geschiedenis dus niet, zelfs niet de recente geschiedenis... maar je denkt wel een gefundeerde mening te kunnen vormen??
pi_34761796
quote:
Op zondag 5 februari 2006 15:13 schreef teamlead het volgende:

[..]

Oke.. je kent de geschiedenis dus niet, zelfs niet de recente geschiedenis... maar je denkt wel een gefundeerde mening te kunnen vormen??
De recente geschiedenis ken ik wel..Niet helemaal precies maar je kan nu niet eenmaal alles weten.
  zondag 5 februari 2006 @ 15:15:57 #150
105919 Pracissor
Semi-intellectueel
pi_34761816
quote:
Op zondag 5 februari 2006 15:13 schreef gelly het volgende:
Ik vind het vooral frapant dat men hier in het westen doet alsof er totale vrijheid van meningsuiting bestaat, dat is namelijk niet zo. Laten we wel zijn, hier word je als voetbaltrainer met de dood bedreigd als je een verkeerde wissel maakt. Hoezo verlicht...
Helemaal mee eens, je zou net zo goed in Syrie kunnen wonen niet? :')
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')