En het is goedkoper.quote:Op zaterdag 4 februari 2006 21:01 schreef 700MB het volgende:
Plastic pasjes breken sneller.
Terecht. Goede klantenservice, niet te duur, hoofdkantoor in Leeuwarden. Prima.quote:Op zaterdag 4 februari 2006 21:02 schreef Ludwig het volgende:
De Friesland doet trouwens goede zaken. 54000 nieuwe aanmeldingen in het nieuwe jaar. Ze zijn daarmee een van de snelst groeiende bedrijven van Noord-Nederland.
Ik ga mijzelf maandag ook weer aanmeldenquote:Op zaterdag 4 februari 2006 21:04 schreef skiczukie het volgende:
[..]
Terecht. Goede klantenservice, niet te duur, hoofdkantoor in Leeuwarden. Prima.
Nou ja, Leeuwarden is sowieso het verzekeringsmekka van Nederland.quote:Op zaterdag 4 februari 2006 21:04 schreef skiczukie het volgende:
hoofdkantoor in Leeuwarden
Ow, is dat zo? Achmea, FBTO e.d ofzo?quote:Op zaterdag 4 februari 2006 21:09 schreef 700MB het volgende:
[..]
Nou ja, Leeuwarden is sowieso het verzekeringsmekka van Nederland.
Ja, een hoop bedrijven met een verzekeringsonderdeel hebben dat pandje in Leeuwarden staan.quote:Op zaterdag 4 februari 2006 21:09 schreef skiczukie het volgende:
Ow, is dat zo? Achmea, FBTO e.d ofzo?
Ik heb alleen maar problemen gehad met hen. Dubbel verzekerd. Particulier én Ziekenfonds. :') En maar een gekloot om dat op te lossen. Superslechte service. En nu weer dit. 25 december heb ik Agis opgezegd. En nu hebben ze toch al januari én februari afgeschreven. Telefonisch zijn ze niet bereikbaar. En ondertussen schrijft de Friesland ook af. Dat gaat dan lekker snel met de poen.quote:Op zaterdag 4 februari 2006 21:17 schreef Biogarde het volgende:
Ik heb anders de AGIS, en daar is niks mis mee![]()
Tja..quote:Op zaterdag 4 februari 2006 21:22 schreef skiczukie het volgende:
[..]
Ik heb alleen maar problemen gehad met hen.
Dan zou het bij mij ook de druppel zijn inderdaadquote:Op zaterdag 4 februari 2006 21:22 schreef skiczukie het volgende:
[..]
Ik heb alleen maar problemen gehad met hen. Dubbel verzekerd. Particulier én Ziekenfonds. :\') En maar een gekloot om dat op te lossen. Superslechte service. En nu weer dit. 25 december heb ik Agis opgezegd. En nu hebben ze toch al januari én februari afgeschreven. Telefonisch zijn ze niet bereikbaar. En ondertussen schrijft de Friesland ook af. Dat gaat dan lekker snel met de poen.
Ik had er nog wat bij getypt.quote:Op zaterdag 4 februari 2006 21:24 schreef Biogarde het volgende:
[..]
Tja..
Die nieuwe Golf uit de Garage kan ook van Maandagmorgen zijn![]()
Ieder z\'n meug![]()
Gezienquote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |