Mee eens. Stelletje belachelijke figuren.quote:Op zaterdag 4 februari 2006 20:22 schreef dronkeykong het volgende:
Ik schijt op de islam dat is mijn antwoord....
En verder ga ik er niet op in want dat wordt dan geheid een ban
Om een spotprent gaan janken dat is pas voor kneuzen....quote:Op zaterdag 4 februari 2006 20:24 schreef amornl87 het volgende:
de islam bashen is voor kneuzen
En wat zijn al die ontslagen rondom die spotprents dan?quote:Op zaterdag 4 februari 2006 20:26 schreef KritischBlikje het volgende:
Vrijheid van meningsuiting.
you stupid fuck, elke dag worden er raketten op onschuldige iraakse dorpjes gelanceerd. Die oorlog bestaat al. Vind je het gek dat die gelovigen zo reageren als ze zo slecht behandeld worden.quote:Op zaterdag 4 februari 2006 20:25 schreef Skv het volgende:
Stel fucking teringmongolen. Van mij mogen ze best god in zn blote aars tekenen, ga ik toch ook niet moeilijk doen? Maar nee hoor, een stel kutmoslims in Syrië gaat ambassades lopen slopen.
Stel primitive kutmongolen.
Ik ben vóór een grote oorlog (WW 3) van het Westen tegen dat kutoosten.
Afmaken.
Kostenbesparing.quote:Op zaterdag 4 februari 2006 20:27 schreef Woutey het volgende:
[..]
En wat zijn al die ontslagen rondom die spotprents dan?
quote:Op zaterdag 4 februari 2006 20:23 schreef gebruikersnaam het volgende:
Steek de islamitise ambasade in de brandt
Je hebt het over de grote oorlog van Amerika tegen Syrië?quote:Op zaterdag 4 februari 2006 20:27 schreef amornl87 het volgende:
[..]
you stupid fuck, elke dag worden er raketten op onschuldige iraakse dorpjes gelanceerd. Die oorlog bestaat al. Vind je het gek dat die gelovigen zo reageren als ze zo slecht behandeld worden.
Trallaal.aaaquote:Op zaterdag 4 februari 2006 20:29 schreef gebruikersnaam het volgende:
Even over de Topic Titel. een islam homofiel, is dat een ander woord voor islamiet ?
Syrië?quote:Op zaterdag 4 februari 2006 20:29 schreef Skv het volgende:
[..]
Je hebt het over de grote oorlog van Amerika tegen Syrië?
Syrië heeft er geen fuck mee te maken, die zit al net zo vol met bekrompen mongolen.
jij ook want jij hebt een opleiding + school etc. gehad en nog reageer je zo primitief. Je bent te dom om in te zien dat ze vanuit hun emoties reageren. Plus ben je haatdragendquote:Op zaterdag 4 februari 2006 20:29 schreef TonnyD.Sacrell het volgende:
Die gasten leven nog in de middeleeuwen. Je kan ze het niet kwalijk nemen. Over een paar honderd jaar zullen ze het begrijpen.
hopelijk zijn ze voor die tijd met een dikke nuke naar hun 77 maagden geschoten.
Maar die kneuzen hebben twee ambassades totaal afgebrand, omdat het gerucht ging dat er één Koran in de fik is gezet in Denemarken. Eerst de ambassade van Denemarken in de fik, en daarna die van Noorwegen, want hé, dat ligt er toch vlak bij?quote:Op zaterdag 4 februari 2006 20:29 schreef amornl87 het volgende:
Ik ben zelf niet gelovig. Maar ik vind wel dat moslims en andere geloven een beetje respect verdienen, ik ben het ook niet mee eens maar laat ze gewoon. Tja en als die mensen zo slecht behandeld worden in het oosten, tja vind je het dan gek dat ze zo reageren. Het zijn ook maar mensen, die haat wordt gevoed. Echt dom, de hele islam veroordelen omdat je alleen maar kan concentreren op een beetje extreme moslims die gewoon boos zijn omdat ze onrechtvaardig behandeld worden. Bovendien moet je niet alles bloedserieus nemen wat er in die boeken staat, koran enzo. Dat lijkt mij duidelijk. Echt gewoon haatdragend tegen andere geloven![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |