dan rook je toch niet? jezus ik haat klagende rokers. dat ze roken hebben ze toch godverdomme echt aan zichzelf te danken met kijk mij stoer doen met een peukiequote:Op zaterdag 4 februari 2006 20:02 schreef Othala het volgende:
ja, maar shag kost nog veel te veel!!
Dan beginnen de problemen pas, idioot. Denk eens na voordat je iets zegt.quote:Op zaterdag 4 februari 2006 20:07 schreef Shapeshifter het volgende:
Als alle mensen die te veel drinken en/of roken / drugs gebruken nu gelijk zouden sterven?
Dat zou heel wat problemen de wereld uithelpen me dunkt
dan zal fok! al zijn leden verliezen!quote:Op zaterdag 4 februari 2006 20:07 schreef Shapeshifter het volgende:
Als alle mensen die te veel drinken en/of roken / drugs gebruken nu gelijk zouden sterven?
soft drugs ken nog wel :')quote:Op zaterdag 4 februari 2006 20:07 schreef Shapeshifter het volgende:
in aardappelplanten zit ook nicotine, ga je dat toch roken?quote:Op zaterdag 4 februari 2006 20:29 schreef Othala het volgende:
doe ik al...
Ik kweek alleen nog geen tabak, dat doet een klasgenoot van me al, maar het lukt em neit goed :\'(
quote:Op zaterdag 4 februari 2006 20:33 schreef broodmonkeh het volgende:
[..]
in aardappelplanten zit ook nicotine, ga je dat toch roken?
quote:Op zaterdag 4 februari 2006 20:04 schreef FlyingFox het volgende:
En dan lig je dadelijk ook nog eens met een royaal uitgezaaid kankergezwel in een medisch centrum á 2000 euri per nacht, grotendeels opgehoest door wij, de maatschappij.
Echt duur allemaal zeg, het leven.
tomatenplanten en coke bladeren voldoen ook primaquote:Op zaterdag 4 februari 2006 20:41 schreef Othala het volgende:
[..]
mooi, dan weet ik waar ik voortaan mijn peuk-inhoud vandaan haal, de GFT-bak
![]()
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |