Ehhh...wat mij betreft wel hoor. Ze staan klaar en ik kan ze zo op een stereo aansluiten als het moet..quote:Op dinsdag 7 februari 2006 11:34 schreef JOPPI3 het volgende:
Kan ik ze beluisteren indien interesse?
Om maar te zwijgen over de andere 2.quote:Op dinsdag 7 februari 2006 19:13 schreef Markster het volgende:
.1? waar is de sub dan ?
Ja ook nog, maar ik denk misschien heeft hij gewoon 2 gefotografeerd, zien er toch hetzelfde uit, sub lijtk me toch wel even anders eruit zien!quote:Op dinsdag 7 februari 2006 19:14 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
[..]
Om maar te zwijgen over de andere 2.
EY!quote:Op dinsdag 7 februari 2006 19:32 schreef Markster het volgende:
[..]
Ja ook nog, maar ik denk misschien heeft hij gewoon 2 gefotografeerd, zien er toch hetzelfde uit, sub lijtk me toch wel even anders eruit zien!
Ik beschuldig je nergens van hoorquote:Op dinsdag 7 februari 2006 22:43 schreef krazny het volgende:
[..]
EY!
Ik kan er nix aan doen dat die speakers zo heten!![]()
Het zijn idd (alleen) de 2 speakers die je op het plaatje ziet...
Op zich geen probleem...maar heb inmiddels een bod van 75 euro via marktplaats...quote:Op zaterdag 11 februari 2006 21:12 schreef LG_Konjo het volgende:
Ik heb misschien interesse over 2 weken.. Dan verhuis ik naar m'n nieuwe kamer en hoef ik ze niet 2 keer te verhuizen. Ik wil binnenkort sowieso nieuwe (zwaardere) speakers.
Alleen vraag ik me af of m'n versterker van 2x90 watt (pioneer A-355) voldoende is. Maar zoals gezegd, pas over 2 weken, dus als je zolang wilt wachten..
Zie: middelste plaatje. Boxen zijn aan te sluiten dmv speakersnoer. Je zal dus echt een versterker ertussen moeten zetten en DIE kan je wel aansluiten op je PC natuurlijk!quote:Op woensdag 15 februari 2006 19:02 schreef Koenijntje het volgende:
Aan te sluiten op PC?
Te beluisteren in omgeving Gorinchem. Sleeuwijk om precies te zijn.quote:Op woensdag 15 februari 2006 20:15 schreef Captain_Le_Chuck het volgende:
waar zijn ze te beluisteren?
Srry!!quote:Op dinsdag 28 februari 2006 11:17 schreef Captain_Le_Chuck het volgende:
Doe eens reageren op de mail
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |