quote:Op zaterdag 4 februari 2006 19:20 schreef Tao. het volgende:
Who gives a fuck.
Nietszeggende databasediarree.
Probeer je nu leuk te doen of ben je serieus ?quote:Op zaterdag 4 februari 2006 19:21 schreef Tao. het volgende:
[..]
Mag ik èèn kopje nietszeggende topics en posts van je lenen?
Ja geen probleem. Maar wat heeft dat met dit topic te makenquote:Op zaterdag 4 februari 2006 19:23 schreef yosander het volgende:
Volgens mij kun jij in je ééntje heel ONZ genoeg volposten met bagger!![]()
Heb je dan ook de icoontjes klaar?quote:Op zaterdag 4 februari 2006 19:22 schreef tong80 het volgende:
Trouwens tot maandagmiddag 12.00 uur kunnen jullie posten en dan ga ik tellen. Ik verwacht maandagavond zo rond achten dan de uitslag te melden.
Daar ben ik niet zo goed in.Ik kan wel voor iedere winnaaar een apart topic openen.quote:
Serieus, ik sta hier namelijk al met een kopje.quote:Op zaterdag 4 februari 2006 19:23 schreef tong80 het volgende:
[..]
Probeer je nu leuk te doen of ben je serieus ?
Omdat dit één en al bagger is!quote:Op zaterdag 4 februari 2006 19:23 schreef tong80 het volgende:
[..]
Ja geen probleem. Maar wat heeft dat met dit topic te maken
Dus jij hebt geen badslippersquote:
Nee!!quote:
Dan begrijp ik je commentaar. Maar laat me je één ding duidelijk maken, je bent er geen minder mens om.quote:
L@@t mUh r@dEn dIe hEbJuH BiJ 20 fLe$$Ie$ B@©@RdIe bReEzErZz gEkReGeN $\/\/@!¿¿!!!¿!¿!quote:Op zaterdag 4 februari 2006 19:31 schreef Blue_MnM het volgende:
[afbeelding]
Ik hEb dEz3 2 SlIpErS :\\\')
Oke dat is cool, jeweet!quote:Op zaterdag 4 februari 2006 19:31 schreef tong80 het volgende:
[..]
Dan begrijp ik je commentaar. Maar laat me je één ding duidelijk maken, je bent er geen minder mens om.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |