Wie?quote:Op zaterdag 4 februari 2006 19:18 schreef most_wanted het volgende:
Ok ik geef toe, ik ben kloon van Danny.
Die hep heul geen kloons.quote:Op zaterdag 4 februari 2006 19:19 schreef Chowi het volgende:
Laten we beginnen bij PP.
Alle user accounts zijn eigenlijk Yvonne of Dannyquote:Op zaterdag 4 februari 2006 19:18 schreef most_wanted het volgende:
Ok, ik geef toe, ik ben kloon van Danny.
Whehe.quote:
Maar door mij post ie.quote:Op zaterdag 4 februari 2006 19:20 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
Alle user accounts zijn eigenlijk Yvonne of Danny![]()
![]()
Die scheen hier vroeger wel eens te komen.quote:
Vandaar ook altijd dat overdreven gedoe. Ze zijn niet zo heel goed.quote:Op zaterdag 4 februari 2006 19:22 schreef mvdlubbe het volgende:
Ja. De mensen die naar meets komen als jij gaat zijn ook allemaal B of C acteurs.
het is altijd een beetje amateurtoneel-achtig.quote:Op zaterdag 4 februari 2006 19:23 schreef mvdlubbe het volgende:
[..]
Vandaar ook altijd dat overdreven gedoe. Ze zijn niet zo heel goed.
Uhquote:Op zaterdag 4 februari 2006 19:16 schreef Gronnaephos het volgende:
ik denk J-D maar ik weet niet van wie hij/zij een kloon is.
Ik vermoedde al zoiets, te zien aan je ... <hoe noem je dat, dat wat onder je naam staat? is dat nou onderschrift? zodat datgene wat onder je posts staat, je 'handtekening' is?> ... dat dus.quote:Op zaterdag 4 februari 2006 19:22 schreef Roi het volgende:
ik ben er eentje van mmarsu
Je bent een kloon... Ik denk dat jij een kloon bent van Aventura :8-)quote:
Jezus wat doorzichtig.quote:Op zaterdag 4 februari 2006 19:25 schreef Gronnaephos het volgende:
[..]
Ik vermoedde al zoiets, te zien aan je ... <hoe noem je dat, dat wat onder je naam staat? is dat nou onderschrift? zodat datgene wat onder je posts staat, je 'handtekening' is?> ... dat dus.![]()
Je vraagt me dus indirect om een nieuwe kloon aan te maken?quote:Op zaterdag 4 februari 2006 19:16 schreef Gronnaephos het volgende:
WIe denk je dat hier klonen zijn van mods? ik denk J-D maar ik weet niet van wie hij/zij een kloon is. Deze persoon was zo verstandig door er zelf al mee aan te komen zetten: Dit topic!
Wie denken jullie dat er dermate Fok!-verslaafd zijn dat ze noodgedwongen klonen creëren om, zonder erge consequenties, in het wild rond te kunnen posten alhier?
Laten we de hele boel ontmaskeren![]()
*dit is tevens het topic waar je ongestraft je main character.. eeh, standaard account uit de doeken kunt doen.
wat? ik probeer het nog te verwoorden, maar zeg mij eerst eens even wat voor term men daarvoor gebruikt. En nee, ik ben geen mod maar gewoon een pipo die het forum pas weken geleden heeft ontdektquote:
Geregistreerd op: donderdag 24 november 2005quote:Op zaterdag 4 februari 2006 19:28 schreef Gronnaephos het volgende:
[..]
maar gewoon een pipo die het forum pas weken geleden heeft ontdekt![]()
Fout. Ik ben een kloon van TimmyASD maar dan met verstand van voetbal.quote:Op zaterdag 4 februari 2006 19:25 schreef SuperWeber het volgende:
[..]
Je bent een kloon... Ik denk dat jij een kloon bent van Aventura :8-)
Me dunkt.quote:Op zaterdag 4 februari 2006 19:29 schreef -J-D- het volgende:
[..]
Ikke precies 1 jaar eerder.quote:Op zaterdag 4 februari 2006 19:29 schreef -J-D- het volgende:
[..]
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |