Controller VS. Joystick/Mouse. (of keyboard)quote:Op dinsdag 7 februari 2006 10:44 schreef Retuobak het volgende:
Underdog?
Dan ben je gewoon morsdood
Bij Webzen zijn ze gek als ze het niet gescheiden houden.
De X360 FOK! clan vs. Retuobak.quote:Op dinsdag 7 februari 2006 10:56 schreef Retuobak het volgende:
Jij gaat dan 8 uur per dag levellen zodat je als lvl 50 tegenover mij als lvl 6 staat of niet?
quote:Op dinsdag 7 februari 2006 12:23 schreef twi het volgende:
[..]
De X360 FOK! clan vs. Retuobak.
Ik zie het wel zitten
Daar heb ik nog nooit wat van gemerkt op livequote:Op dinsdag 7 februari 2006 13:20 schreef Bastard het volgende:
Toch ben ik ongekend snel op een console met een FPS... dus zal mij benieuwen
ik ook op de 360 natuurlijkquote:Op dinsdag 7 februari 2006 13:19 schreef Retuobak het volgende:
Dus om op te sommen:
PC:
Ik, Daggla, Gamedemon en tain (tain haalt hem voor de PC als servers merged zijn)
360:
Chocobo, Bastard, ?
Ja, ik zie PvPen wel zitten
Mn latere werk was beterquote:Op dinsdag 7 februari 2006 13:21 schreef Gamedemon het volgende:
[..]
Daar heb ik nog nooit wat van gemerkt op live
Ongetwijfeld.quote:Op dinsdag 7 februari 2006 13:20 schreef Bastard het volgende:
Toch ben ik ongekend snel op een console met een FPS... dus zal mij benieuwen
Als ik hem haal komt hij er voor de Xbox.quote:Op dinsdag 7 februari 2006 13:19 schreef Retuobak het volgende:
Dus om op te sommen:
PC:
Ik, Daggla, Gamedemon en tain (tain haalt hem voor de PC als servers merged zijn)
360:
Chocobo, Bastard, ?
Ja, ik zie PvPen wel zitten
quote:Op dinsdag 7 februari 2006 13:29 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
Ongetwijfeld.
Maar iets als (wall)dodgen (als dat er al in zit) is echt te lastig met een controller.
Op de PC kan je dan je POV gebruiken.
Heel online gamen werkt veel beter.....quote:Op dinsdag 7 februari 2006 14:20 schreef Heintje het volgende:
Met wat hulpmiddelen zoals aiming aid ofzo kunnen ze het denk ik best eerlijk maken hoor.
Als ik hem zou halen, wat ik op het moment nog niet van plan ben dan ga ik ook voor de 360 versie. Het chaten werkt daar wel een heel stuk makkelijker.
En mijn videokaart is ook al weer 2 a 3 jaar oud dus denk ik dat het er op mijn 360 beter uit gaat zien.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |