Cone challenge...Niemand zegt dat je tussen de cones door moet rijden. Met extreem driften tussendoor kan je er nog makkelijk een paar missen. Het is volgens mij niet mogelijk om zonder 1 keer tussen cones door te rijden het te halen op hoge niveaus. Moet ik toch eens voor gaan zitten.quote:Op maandag 6 februari 2006 14:17 schreef Lampie_ het volgende:
Die cone challenges op platinum vondt ik eigenlijk nog makkelijk. Na een keer of 3/4 weet je waar die cones zijn. Dan is het alleen een kwestie van driften door de cones heen. Ik vondt die speed challenges en die timed runs echt kut, die waren supermoeilijk.
Ja gast, dat zijn de oude screenshots. De game is overigens ook uitgesteld.quote:Op maandag 6 februari 2006 16:28 schreef devv05 het volgende:
[..]
Leuk hoor die early screenshots, maar die zeggen natuurlijk helemaal niets. Inmiddels zijn er al veel betere en actuelere screenshots verschenen.
Neem dan even de moeite om de gamer.nl preview te lezen hier
Die vond ik best wel veelbelovend. En ik neem aan dat ze in die paar maanden die ze over hebben de graphics nog verder op zullen poetsen. Ik verwacht dat deze titel nog best leuk kan worden.
Klopt, same here.quote:Over games gesproken: Ik haal met de 360 veel meer speeltijd uit mijn games. Ik heb er maar 2 op het moment maar speel ze helemaal grijs. Achievements werken erg verslavend.
Beoordeel de game maar op zn eindresultaat, ik heb er wel vertrouwen in. En het uitstellen vind ik alleen maar positief. Het spel heeft echt potentie als ze het grafisch nog wat beter op de rails weten te krijgen.quote:Op maandag 6 februari 2006 16:34 schreef Xrenity het volgende:
[..]
Ja gast, dat zijn de oude screenshots. De game is overigens ook uitgesteld.
De game is daarbij het lachertje van onder andere GAF geworden omdat de game er ontzettend op achteruit is gegaan.
Je mag alleen de cones niet omver rijden. Dus als jij de heletijd drift en je raakt daarbij een cone dan heb je al geenkans meer op platinum. maar er compleet langs kan wel, kost je wel wat combo bones maar als je daardoor een veel betere drift hebt is dat misschien wel interesant.quote:Op maandag 6 februari 2006 16:34 schreef Mystikvm het volgende:
Cone challenge...Niemand zegt dat je tussen de cones door moet rijden. Met extreem driften tussendoor kan je er nog makkelijk een paar missen. Het is volgens mij niet mogelijk om zonder 1 keer tussen cones door te rijden het te halen op hoge niveaus. Moet ik toch eens voor gaan zitten.
Over games gesproken: Ik haal met de 360 veel meer speeltijd uit mijn games. Ik heb er maar 2 op het moment maar speel ze helemaal grijs. Achievements werken erg verslavend.
Nou ja, als een developer het er te slecht uit vind zien dan moeten ze geen screenshots uitgeven. Als ze dat wel doen en die zien er niet uit dan is het logisch dat ze uitgelachten worden. ook al doen ze er dan nog 5 jaar over en tegen de tijd dat het uitkomt ziet het er geweldig uit.quote:Op maandag 6 februari 2006 16:39 schreef devv05 het volgende:
[..]
Klopt, same here.
[..]
Beoordeel de game maar op zn eindresultaat, ik heb er wel vertrouwen in. En het uitstellen vind ik alleen maar positief. Het spel heeft echt potentie als ze het grafisch nog wat beter op de rails weten te krijgen.
Waar kan ik dat ding downloadenquote:Op maandag 6 februari 2006 20:13 schreef washandje het volgende:
http://games.fok.nl/news.php?newsid=8958
Tering MSquote:
quote:This competition is open to residents of the United Kingdom, Ireland, Austria, Denmark, Finland, Germany and Switzerland aged 18 or over, except employees of Microsoft and its agents and their families, and anyone else professionally connected with this promotion.
Niet dat het me boeit maar waarom???quote:Op maandag 6 februari 2006 21:56 schreef H.Flick het volgende:
Het is niet voor Nederland trouwens.
Omdat King Tuur Nederlander isquote:Op maandag 6 februari 2006 22:58 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Niet dat het me boeit maar waarom???
Als dit waar is dan gaat de X360 keihard scoren.quote:2- Op de komende E3 zal Microsoft een deal met Blizzard bekend maken. World of Warcraft zal op de Xbox 360 uitkomen en de gameplay zal aangepast worden aan een controller. Ook zal de 360-versie een expansion bevatten die PC-gamers pas een maandje later krijgen. De 360-versie zal eigen servers krijgen en ook voice-chat.
Ja dat zou echt een boost geven aan de sales denk ik. Ik geloof alleen niet dat het waar isquote:Op maandag 6 februari 2006 23:39 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
Als dit waar is dan gaat de X360 keihard scoren.
Geloof me,.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |