Is het niet eerder andersom.quote:Op dinsdag 7 februari 2006 14:43 schreef =HellFire= het volgende:
PC is een veredelde Xbox 360 toch?.
OK, ik zou toch ook liever op de hoogte blijven van het dagelijks nieuws, beetje internetten, meer van dat soort dingen. Maar voor games? Echt niet. Beetje strategy enzo, maar daar blijft het bij.quote:Op dinsdag 7 februari 2006 14:47 schreef Dr.Daggla het volgende:
Ja, sorry
Hoe zeer ik ook van m'n consoles houd, als ik moest kiezen tussen al m'n consoles of m'n PC dan is de keuze snel gemaakt.
De allereerste MMOFPSquote:Op dinsdag 7 februari 2006 15:21 schreef piet_pelle het volgende:
Huxley is dat een Halo achtige squad based online shooter?
Dan zit ik in het console team.quote:
Ja dat klopt iddquote:Op dinsdag 7 februari 2006 15:37 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
Neuh, dat ook weer niet..
Planetside was de eerste, geloof ik.
Ben zelf best een Star Wars fan, maar echt lekker spelen vond ik Galaxies nietquote:
Shocking.quote:Op dinsdag 7 februari 2006 15:41 schreef piet_pelle het volgende:
[..]
Dan zit ik in het console team.
Iedere pc zuigtquote:Op dinsdag 7 februari 2006 15:57 schreef washandje het volgende:
Mocht ik m kopen dan zou ik ook voor de console gaan
maar dat is misschien vooral omdat mijn pc zuigt
Appels met peren vergelijken dit.quote:Op dinsdag 7 februari 2006 15:58 schreef pkwarts het volgende:
EGM:
Dead or Alive 4 (Xbox 360, Tecmo): 7,0 / 6,5 / 6,5
Full Auto (Xbox 360, Sega): 8,0 / 8,5 / 8,0
EGM zuigt heb ik besloten. Trek je vooral niets aan van henquote:Op dinsdag 7 februari 2006 15:58 schreef pkwarts het volgende:
EGM:
Dead or Alive 4 (Xbox 360, Tecmo): 7,0 / 6,5 / 6,5
Full Auto (Xbox 360, Sega): 8,0 / 8,5 / 8,0
Heeft ze een harde schijf?quote:Op dinsdag 7 februari 2006 16:17 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
Dan heb jij nog nooit achter mijn liefje gezeten.
Ben benieuwd wat EDGE zegt, en ik heb het gevoel dat het niet veel van de EGM cijfers zal verschillen.quote:Op dinsdag 7 februari 2006 16:20 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
EGM zuigt heb ik besloten. Trek je vooral niets aan van hen
quote:Blueside Studios heeft op haar website Kingdom Under Fire: Circle of Doom voor de Xbox 360 onthuld. De ontwikkelaar werkte eerder aan Kingdom Under Fire: Heroes en komt nu met haar tweede game.
Kingdom Under Fire: Circle of Doom zal net als de twee voorgaande delen een mix worden van strategie en actie-elementen. De kracht van de Xbox 360 zal ervoor zorgen dat er nog grotere gevechten kunnen worden gevoerd, wat dit keer wederom met vier spelers via Xbox Live te spelen zal zijn. Wanneer het spel uit zal komen is nog niet bekend
Mijn PC is ook best okay iddquote:Op dinsdag 7 februari 2006 16:17 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
Dan heb jij nog nooit achter mijn liefje gezeten.
Ik neem cijfers niet serieus meer, reviews wel. Dan beoordeel ik zelf wel of ik denk dat iets wat voor mij is. Dan moet je natuurlijk wel een goed geschreven review hebben, en daar ga ik voor richting Gamespot (en zeker niet Eurogamerquote:Op dinsdag 7 februari 2006 16:47 schreef Dr.Daggla het volgende:
Edge, EGM, Eurogamer, IGN.
Ik neem niemand serieus meer.
Alleen Gamerankings enigszins, omdat je daar een mooi gemiddelde ziet.
Kameo heeft X360 als goede adventure. En het is absoluut geen drama, het kan hooguit jouw smaak niet zijn.quote:Op dinsdag 7 februari 2006 18:35 schreef CecilBDemented het volgende:
wanneer komt er nou eens een echte goede game op de xbox 360
leuke adventure of rpg?
want het is nu echt een drama
Dan moet je wachten of een console kiezen die wel bij je past. X360 is wat meer serious gaming imo.quote:Op dinsdag 7 februari 2006 19:14 schreef wc-eend het volgende:
Tjah.. als Kameo je niet trekt.. valt het snel tegen hoor..
Oblivion in maart ! Momenteel is het een drama idd, maar dat geldt voor alle genres !quote:Op dinsdag 7 februari 2006 18:35 schreef CecilBDemented het volgende:
wanneer komt er nou eens een echte goede game op de xbox 360
leuke adventure of rpg?
want het is nu echt een drama
quote:Op dinsdag 7 februari 2006 19:19 schreef devv05 het volgende:
[..]
Dan moet je wachten of een console kiezen die wel bij je past. X360 is wat meer serious gaming imo.
Volgens mij is de 360 voorlopig meer in de markt van de action-packed games, dat heeft niks met serieus of niet te maken.quote:Op dinsdag 7 februari 2006 19:19 schreef devv05 het volgende:
[..]
Dan moet je wachten of een console kiezen die wel bij je past. X360 is wat meer serious gaming imo.
Nee heb dat ook,... Xbox screens zijn net zoiets... ik denk dat je het in beweging moet zien.quote:Op dinsdag 7 februari 2006 21:08 schreef washandje het volgende:
Ben ik de enige die dat Burnout er nou helemaal niet spectaculair uit vind zien? Echt niet nieuws en qua graphics nou ook niet iets om over naar huis te schrijven.
* eens is*quote:Op dinsdag 7 februari 2006 21:08 schreef washandje het volgende:
Ben ik de enige die dat Burnout er nou helemaal niet spectaculair uit vind zien? Echt niet nieuws en qua graphics nou ook niet iets om over naar huis te schrijven.
Je hebt helemaal gelijk, God wat is dit spel lelijk, en wat ziet het er saai uit. Ik ga nog liever een potje discussieren met Balkenende over normen en waarden.quote:Op dinsdag 7 februari 2006 21:08 schreef washandje het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |