Doe jij dat voor mij dan, ik ben te lam door de mij tergend langzaam verterende verveeldheid :\')quote:Op zaterdag 4 februari 2006 16:17 schreef Dirktator het volgende:
Behalve die bilnaad in je avatar heb je inderdaad niets boeiends te melden. Net zoals Boris Dittrich zou je je verantwoordelijkheden moeten erkennen en aftreden. Met andere woorden: vraag een permban aan!
He ja ik ookquote:Op zaterdag 4 februari 2006 16:18 schreef Forcefuzz het volgende:
Ik verveel me een beetje maar dalijk niet meer zodra m\'n download klaar is. Ik heb ook honger, dus ik ga over een uur ofzo eten
.
Neu, het was een met bewustheid opgezette actie. Misschien klinkt dit wel intelligent....quote:
Als in Data's, musea's, media's?quote:Op zaterdag 4 februari 2006 16:16 schreef demonsdance het volgende:
fora\\\'s
Nou zeg, de intelligentie straalt er vanafquote:Op zaterdag 4 februari 2006 16:20 schreef YellowLedbetter het volgende:
[..]
Neu, het was een met bewustheid opgezette actie. Misschien klinkt dit wel intelligent....
Dank jequote:Op zaterdag 4 februari 2006 16:26 schreef Forcefuzz het volgende:
[..]
Nou zeg, de intelligentie straalt er vanaf.
Ik zag de TT en dacht gelijk aan deze opmerking... en dan gemaakt door paultjuhhh of door jou.quote:
Ik wil ook een feestjequote:Op zaterdag 4 februari 2006 18:05 schreef Markster het volgende:
Nog wel, maar zometeen heb ik lekker een feestje
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |