quote:Op zondag 5 februari 2006 00:55 schreef johnplayer het volgende:
dvd van Rambo
Dat is voor jezelf ook leuk, ik heb hem in iedergeval met alle uitbreidingen en ik ben al over de 30...quote:Op zondag 5 februari 2006 02:16 schreef blessed19 het volgende:
ik zou kijken voor het spelletje rush hour! een uitdagend spel voor in je eentje, dat zelfs een 8 jarige kan snappen.
kost rond de 18 euro
wat is dat precies voor een spelletjequote:Op zondag 5 februari 2006 02:16 schreef blessed19 het volgende:
ik zou kijken voor het spelletje rush hour! een uitdagend spel voor in je eentje, dat zelfs een 8 jarige kan snappen.
kost rond de 18 euro
Bij jezelf even nagaan wat zijn hobby's zijn, en wat jouw budget is?quote:Op zaterdag 4 februari 2006 15:46 schreef m-ice het volgende:
Hoi,
Ik wil een 8 jarige jongen een cadeau geven voor z\\\'n verjaardag... Ik pas wekelijks op hem. Dus ik vond dat ik wat leuke dingetjes voor hem moet kopen.
Wie weet er een leuke kado voor een 8 jarige jongen, misschien iemand ervaring met jongere broertje of dergelijks?
Mvg
M-Ice
site met uitleg en een kleine demo:quote:Op zondag 5 februari 2006 20:14 schreef m-ice het volgende:
[..]
wat is dat precies voor een spelletje
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |