Leuk beginbod, maar daar gaat ie nooit voor wegquote:Op zaterdag 4 februari 2006 15:45 schreef BlaatschaaP het volgende:
Ik bied 50 euro.
Zoiets had ik al verwacht, maar ik vind 100 te veel.quote:Op zaterdag 4 februari 2006 15:49 schreef krazny het volgende:
[..]
Leuk beginbod, maar daar gaat ie nooit voor weg![]()
Omgeving Gorinchem. (Sleeuwijk, NB)quote:Op zaterdag 4 februari 2006 16:06 schreef rudedeltadude het volgende:
waar is ie op te halen?
Heb extern inmiddels een bod van ¤ 80,-quote:Op zaterdag 4 februari 2006 17:09 schreef Wytze het volgende:
Mooi ding !
Tenminste niet zo standaard als een iPod
Voor 75 neem ik hem over
Ehh..?.quote:Op zondag 5 februari 2006 11:15 schreef Rietvaerder het volgende:
Maak je de oordopjes wel eerst schoon?
Heheh...ben zelf ook niet echt van het vuil hoor. Alles ziet er nog strak uit. En die dopjes.. sja.quote:Op zondag 5 februari 2006 17:27 schreef Rietvaerder het volgende:
Sorry, het komt doordat ik een soort besmettings-fobie hebAlles moet steriel of heel goed schoon zijn bij mij....
Hij is iets meer dan 1 jaar oud. De bon heb ik helaas niet meer.quote:Op donderdag 9 februari 2006 21:40 schreef Mister.Ed het volgende:
Hoe oud is ie ??? gezien de nieuwprijs nog maar 149,00 is incl 1 jaar garantie (http://www.it-bazar.nl/74/ProductInfo.asp?ProductID=240206)
Owja je beschermingsplasticjequote:Op zaterdag 11 februari 2006 17:47 schreef krazny het volgende:
[..]
Hij is iets meer dan 1 jaar oud. De bon heb ik helaas niet meer.
Ik moet wel zeggen dat die van mij ook zo goed als nieuw is. ZOals je ziet zitten de beschermplasticjes er nog op dus hij is onbeschadigd. Het enige wat je er over kan zeggen is dat ie gebruikt is...voor de rest is het gewoon een nieuw ding.
Kijk iets naar boven.... Extern bod van 80,-quote:Op zondag 12 februari 2006 17:33 schreef Blackhouse het volgende:
70 euro?
Die dingen kosten nog geen 10 euro bij de v&d.quote:Op zondag 12 februari 2006 18:14 schreef Icey1986 het volgende:
Ik heb wel intresse in dat tasje, handig zo voor de vakantie. Ik snap best dat je zo'n set niet in losse onderdelen gaat verkopen... maar mocht de nieuwe eigenaar zoiets hebben van 'dat gebruik ik toch niet' dan zou ik het leuk vinden als hij mij een mailtje stuurt ipv dat tasje in de kast te leggen.
100 incl verzenden en dan hebben we deal.quote:Op zondag 12 februari 2006 20:17 schreef BlaatschaaP het volgende:
90 inclusief verzenden?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |