quote:Ik verlangde naar je. Waarom ging je nu voor zo\'n lange poos weg? We hadden een relatie van begrip en vertrouwen, maar dat heb jij nu allemaal in een klap omvergeworpen. Waarom? Ik kan niet zonder je, dat weet je goed. Maar als je onbetrouwbaar bent, twijfel ik toch aan het voortbestaan van onze vriendschap. De liefde tussen jou en mij is ernstig beschadigd. Lijmpogingen lijken me erg moeilijk. Waarom moest je opeens verdwijnen uit mijn leven, en dan zo arrogant weer opeens terugkomen op een dag dat ik mijn grote verdriet al verwerkt had?
FOK!-forum, waarom ben je zo onbetrouwbaar?!!!![]()
Was getekend,
Een Tweakert.
misschien omdat je het zelf ook bent :')quote:Op zaterdag 4 februari 2006 16:17 schreef King_of_Kool het volgende:
Waarom heb ik gevoel dat er mensen echt verslaafd zijn aan het fokken
valt wel mee, op zo'n dag als vandaag is er toch geen zak aan. Er zijn alleen maar kuttopics en kheb ook nog wel betere dingen te doenquote:Op zaterdag 4 februari 2006 16:21 schreef sjeppert het volgende:
[..]
misschien omdat je het zelf ook bent :\')
Tot ziens!quote:Op zaterdag 4 februari 2006 16:24 schreef King_of_Kool het volgende:
[..]
valt wel mee, op zo\\\\\\\'n dag als vandaag is er toch geen zak aan. Er zijn alleen maar kuttopics en kheb ook nog wel betere dingen te doen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |