Ach, sommige zaken werken nou eenmaal zo.quote:Op zaterdag 4 februari 2006 15:09 schreef 2609 het volgende:
hey ik snap er echt niks van man
Je moet de mogelijkheid accepteren dat je helemaal geen dichtelijk hart hebt.quote:Op zaterdag 4 februari 2006 15:22 schreef Stofje het volgende:
Eigenlijk is dit een kuttopic. Ik snap er namelijk niets van en mijn dichterlijke hart begon ook niet te kloppen.
Dat lijkt ondertussen wel duidelijk, ja.quote:Maar, zoals wel vaker bij C_T_S, zal mijn verstand niet het niveau van de zijne zijn.
Kerel, dat is totáál niet het punt van een [goed topic]. Verdomme, Stof.quote:Op zaterdag 4 februari 2006 15:23 schreef Stofje het volgende:
Aan de andere kant zou het ook zo kunnen zijn, dat er gewoon niets staat. Dat het een aaneenvolging van woorden is, waar geen enkele verband tussn bestaat.
In dat geval is het wél een goed topic.
Thee?quote:Op zaterdag 4 februari 2006 14:55 schreef Clockwork_Tin_Soldier het volgende:
Men neme de thee, welke gedronken zal worden.
Vier bundels is niet slecht, al zeg ik het zelf.quote:Op zaterdag 4 februari 2006 15:27 schreef Stofje het volgende:
Jouw stijl is out of date. Gemurmel. Rotzooi. Nietszeggende troep.
Ik heb er 6. Én een officiële, KoSte-bundel "The Crash". Ik zou gaarne jouw bundels willen lezen, want je schrijfstijl staat me aan. Hoewel dit [goede topic] in mijn ogen [niet zo'n goed topic] is, hou ik toch van je. In een [bepaald opzicht].quote:Op zaterdag 4 februari 2006 15:30 schreef Clockwork_Tin_Soldier het volgende:
[..]
Vier bundels is niet slecht, al zeg ik het zelf.
Het zijn vier officiële. Staat dat "Koste" op die website van je?quote:Op zaterdag 4 februari 2006 15:32 schreef Stofje het volgende:
[..]
Ik heb er 6. Én een officiële, KoSte-bundel \"The Crash\". Ik zou gaarne jouw bundels willen lezen, want je schrijfstijl staat me aan. Hoewel dit [goede topic] in mijn ogen [niet zo\'n goed topic] is, hou ik toch van je. In een [bepaald opzicht].
Yes. Uitgeverij -> KoSte. Cabareteske poëzie, Komrij zal er niet warm van worden. Maar dat is de bedoeling ook niet. Als Komrij er héél erg koud van wordt, is het perfect.quote:Op zaterdag 4 februari 2006 15:33 schreef Clockwork_Tin_Soldier het volgende:
[..]
Het zijn vier officiële. Staat dat \"Koste\" op die website van je?
Ja. Bezig, maar nog niet af.quote:Op zaterdag 4 februari 2006 15:45 schreef Tao. het volgende:
BS. Atari. Bezig geweest?
Ik heb vroeger op de Vrije School gezeten, alwaar we een periode "Poëzie" kregen. Zes weken lang, elke dag, de eerste twee uur louter "poëzie". Sommige dingen vond ik mooi, maar over het algemeen groeide mijn aversie. Samen met Ko, waarmee ik hecht bevriend was, maakte ik toen een tegenhanger van deze poëzie. We waren 15/16 en traden regelmatig op.quote:Op zaterdag 4 februari 2006 15:41 schreef Clockwork_Tin_Soldier het volgende:
[..]
[heftige braakbewegingen]
[..]
Ik ook niet.
Af hoeft ook niet.quote:Op zaterdag 4 februari 2006 15:46 schreef Clockwork_Tin_Soldi... het volgende:
[..]
Ja. Bezig, maar nog niet af.
Ik wacht wel "geduldig".quote:Op zaterdag 4 februari 2006 15:49 schreef Clockwork_Tin_Soldi... het volgende:
Refuus.
Ah, Thomas, mijn vriend, mijn vijand, mijn volgeling.quote:Op zaterdag 4 februari 2006 15:50 schreef tho_Omas het volgende:
Ik ga de uiterst informatieve lading even laten bezinken.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |