abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_34729563
Krijg ik een brief (ik zal de naam van het bedrijf hier niet noemen). Met de inhoud:
Wij komen vrijdag u deur opmeten, wij stellen het op prijs dat u dan thuis ben.

Denken ze dat heel Nederland van een uitkering leeft ofzo? Ik vind het wel zo associaal dat ze gewoon er van uit gaan dat ik wel even vrij neem van mijn werk.
Are you nuts??
  zaterdag 4 februari 2006 @ 14:40:14 #2
138590 Forcefuzz
Hard truth soldier
pi_34729676
Het is toch gewoon een normaal iets? Ze zeggen het toch vriendelijk. En wanneer zouden hun het dan moeten doen? Op zaterdag?
Ik vind het wel asociaal dat jij ervan uitgaat dat hun het in het weekend wel doen ofzo .
De enige echte 40.000.000e reply :)
Don't stop te movement!
pi_34729879
quote:
Op zaterdag 4 februari 2006 14:40 schreef Forcefuzz het volgende:
Het is toch gewoon een normaal iets? Ze zeggen het toch vriendelijk. En wanneer zouden hun het dan moeten doen? Op zaterdag?
Ik vind het wel asociaal dat jij ervan uitgaat dat hun het in het weekend wel doen ofzo .
Daar ga ik niet vanuit, ze doen het gewoon zonder overleg 6 dagen van te voren aangeven dat ze langs komen.

Tevens heb ik nog nooit van het bedrijf gehoord, dat maakt me ook een beetje wantrouwig. Dus ik heb ze een mailtje gestuurd, dat ik het niet op prijs stel dat er zomaar een afspraak wordt gemaakt en dat ik een schriftelijke bevestiging van mijn verhuurder wil (dat zij opdracht hebben gegeven).

Ik laat een bedrijf niet zomaar onderhoud uitvoeren, straks krijg ik de rekening gepresenteerd.
Are you nuts??
pi_34729896
ze stellen het op prijs dus fuck ze als je wat anders te doen hebt ben je toch gewoon niet thuis dan komen ze wel weer een andere keer toch? en anders meten ze het lekker niet op
pi_34729914
Er staat vast wel een telefoonnummer bij zodat je een andere afspraak kunt maken?
Overigens lijkt tegenwoordig wel half Nederland vrij te zijn op vrijdag
  zaterdag 4 februari 2006 @ 14:49:06 #6
138590 Forcefuzz
Hard truth soldier
pi_34729928
Ow, ik dacht dat jij een bedrijf gebeld had voor onderhoud ofzo :'). Dan is het slecht van de verhuurder dat ie jou niet heeft laten weten dat er onderhoud aan je deur moet gedaan worden.
De enige echte 40.000.000e reply :)
Don't stop te movement!
pi_34729931
quote:
Op zaterdag 4 februari 2006 14:48 schreef Xennia het volgende:
Er staat vast wel een telefoonnummer bij zodat je een andere afspraak kunt maken?
Overigens lijkt tegenwoordig wel half Nederland vrij te zijn op vrijdag
Ik heb al een mailtje gestuurd
Are you nuts??
pi_34729952
quote:
Op zaterdag 4 februari 2006 14:49 schreef Forcefuzz het volgende:
Ow, ik dacht dat jij een bedrijf gebeld had voor onderhoud ofzo :\'). Dan is het slecht van de verhuurder dat ie jou niet heeft laten weten dat er onderhoud aan je deur moet gedaan worden.
Daarom vertrouw ik het ook niet
Are you nuts??
pi_34730434
Je deur opmeten?? Waarom dat dan? Willen ze weten of ze de breedbeeld-tv en dergelijke er wel door kunnen krijgen als ze je huis komen leegjatten?
  zaterdag 4 februari 2006 @ 15:10:59 #10
115814 Drumpie
Zie Signature.
pi_34730481
quote:
Op zaterdag 4 februari 2006 14:49 schreef whosvegas het volgende:

[..]

Ik heb al een mailtje gestuurd
Beller = Sneller
pi_34730801
Het persoonlijke contact verdwijnt tegenwoordig steeds meer......

Terwijl het zoveel duidelijker kan zijn!
pi_34732294
quote:
Op zaterdag 4 februari 2006 15:09 schreef Wriker het volgende:
Je deur opmeten?? Waarom dat dan? Willen ze weten of ze de breedbeeld-tv en dergelijke er wel door kunnen krijgen als ze je huis komen leegjatten?
Ze willen me laten geloven dat de deur versleten is.
Maar goed, laat mijn verhuurder maar eens bevestigen dat ze dat bedrijf daar toe opdracht hebben gegeven.
Anders
Are you nuts??
pi_34732333
quote:
Op zaterdag 4 februari 2006 15:10 schreef Drumpie het volgende:

[..]

Beller = Sneller
Niet op zaterdag
En ik wil hier zo min mogelijk tijd aan kwijt zijn (ze denken zeker dat ik niks beters te doen heb )
Are you nuts??
pi_34732420
quote:
Op zaterdag 4 februari 2006 16:30 schreef whosvegas het volgende:

[..]
(ze denken zeker dat ik niks beters te doen heb )
niet geheel onterecht als je op fok post he
pi_34732465
quote:
Op zaterdag 4 februari 2006 16:33 schreef 2609 het volgende:

[..]

niet geheel onterecht als je op fok post he
Hier zal ik maar niet op in gaan
Are you nuts??
pi_34744054
quote:
Op zaterdag 4 februari 2006 14:36 schreef whosvegas het volgende:
Krijg ik een brief (ik zal de naam van het bedrijf hier niet noemen). Met de inhoud:
Wij komen vrijdag u deur opmeten, wij stellen het op prijs dat u dan thuis ben.

Denken ze dat heel Nederland van een uitkering leeft ofzo? Ik vind het wel zo associaal dat ze gewoon er van uit gaan dat ik wel even vrij neem van mijn werk.
Ach, zij hebben ook een baan. Dus het is eigenlijk net zo asociaal om te zeggen dat zij moeten komen werken als jij vrij bent. Onderhoud aan je huis door derden (of je nu een koop- of huurhuis hebt) gebeurd door derden. Bij een koophuis kun je het nog enigszins beinvloeden, heb je een huurhuis dan zul je je neer moeten leggen bij tijden die je opgelegd worden. Zo werkt dat nu eenmaa;, wat je er ook van vindt.
Take on the situation, but not the torment ...
  zaterdag 4 februari 2006 @ 22:49:46 #17
4177 Jojogirl
Curves in all the right places
pi_34744121
quote:
Op zaterdag 4 februari 2006 22:48 schreef SevenWonders het volgende:

[..]

Ach, zij hebben ook een baan. Dus het is eigenlijk net zo asociaal om te zeggen dat zij moeten komen werken als jij vrij bent. Onderhoud aan je huis door derden (of je nu een koop- of huurhuis hebt) gebeurd door derden. Bij een koophuis kun je het nog enigszins beinvloeden, heb je een huurhuis dan zul je je neer moeten leggen bij tijden die je opgelegd worden. Zo werkt dat nu eenmaa;, wat je er ook van vindt.
Mwah, met een koopappartement kan je ook mooi pech hebben hoor, als de VVE iets heeft afgeproken en het komt jou eigenlijk absoluut niet uit.
pi_34744160
Zo heel erg veel verschillende formaten deuren heb je toch ook niet?
You are not a beautiful and unique snowflake. You are the same decaying organic material as everyone else.
Choose sitting on that couch watching mind-numbing sprit-crushing game shows, stuffing fucking junk food into your mouth.
  zondag 5 februari 2006 @ 19:13:24 #19
43624 Martijn_77
It was a good year
pi_34769637
quote:
Op zaterdag 4 februari 2006 22:50 schreef 700MB het volgende:
Zo heel erg veel verschillende formaten deuren heb je toch ook niet?
Idd een bij huurwoningen zijn ze toch vaak van de hele blok het zelfde?
Experience is what you get when you don't get what you wanted
Take my advice ... I don't use it anyway...
Een goede Fok! Search
Een goede Fok! Search
pi_34771548
Bij mij zouden ze ook komen, maar ze kunnen niet garanderen dat ze binnen 5 dagen klaar zijn (als het regent ligt het werk stil). Ik kan niet bij mijn baas zeggen "ik wil/moet vrij, maar als het regent kom ik toch."
Nu sta ik op de wachtlijst. Ik ga toch echt niet mijn sleutel bij de buren achterlaten.
[ alle babes op 1 pagina via fok!wiki -bijgewerkt tot 20/10/2015 ]
Leve Kim , Leve Maduro , Leve Castro
#freeTarik #freeDemon_from_heaven
pi_34771662
quote:
Op zaterdag 4 februari 2006 14:46 schreef whosvegas het volgende:

[..]

Tevens heb ik nog nooit van het bedrijf gehoord, dat maakt me ook een beetje wantrouwig. Dus ik heb ze een mailtje gestuurd, dat ik het niet op prijs stel dat er zomaar een afspraak wordt gemaakt en dat ik een schriftelijke bevestiging van mijn verhuurder wil (dat zij opdracht hebben gegeven).

Ik laat een bedrijf niet zomaar onderhoud uitvoeren, straks krijg ik de rekening gepresenteerd.
Ik heb dat bij een vorig huis meegemaakt. Een brief met spelfouten en niet ondertekend "We moeten bij u binnen om dat de buren lekage is." Bedrijf niet te vinden in telefoongids/internet, telefoon (gebeld met *31) wordt om half twaalf 's nachts opgenomen door "Theo". Toen maar even een secustrip op de deur geplaatst.
[ alle babes op 1 pagina via fok!wiki -bijgewerkt tot 20/10/2015 ]
Leve Kim , Leve Maduro , Leve Castro
#freeTarik #freeDemon_from_heaven
pi_34772089
Deur opmeten Is ie gekrompen dan
  zondag 5 februari 2006 @ 20:30:07 #23
132098 Xebber
Immer Intelligent
pi_34772304
quote:
Op zondag 5 februari 2006 19:13 schreef Martijn_77 het volgende:

[..]

Idd een bij huurwoningen zijn ze toch vaak van de hele blok het zelfde?
Dat lijkt maar zo. Heeft ook te maken met de gaten in de muur voor de sluitingen. Die zitten niet in elk huis even hoog. Montage van deursloten e.d. gebeurt vooraf in de fabriek, precies zoals het past in jouw huis.

Ben het wel met je eens dat ze van buiten allemaal hetzelfde d'r uit zien.
Op woensdag 15 juni 2011 01:02 schreef Bluezz het volgende:
Xeb heeft altijd gelijk, Staal
pi_34772678
quote:
Op zaterdag 4 februari 2006 22:48 schreef SevenWonders het volgende:

[..]

Bij een koophuis kun je het nog enigszins beinvloeden, heb je een huurhuis dan zul je je neer moeten leggen bij tijden die je opgelegd worden. Zo werkt dat nu eenmaa;, wat je er ook van vindt.
Nou, ik heb ook een huurhuis en toen ze hier onze badkamer kwamen betegelen hebben ze dat mooi gedaan op de tijden dat wij konden...

ff ontopic, onze woningbouw heeft het ook al gedaan dat er een glaszetter voor de deur stond op vrijdag ochtend. Het was dat mijn meissie altijd vrij is op vrijdag anders had er niemand geweest, maar de woningbouw had ons daarover vergeten in te lichten....
  zondag 5 februari 2006 @ 21:11:20 #25
52513 whosvegas
The Trickster
pi_34773889
quote:
Op zondag 5 februari 2006 20:25 schreef schatje het volgende:
Deur opmeten Is ie gekrompen dan
Are you nuts??
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar: