Psies gewoon uitwonen die verwende kutpuber.quote:Op zaterdag 4 februari 2006 13:34 schreef electricity het volgende:
ach niets mis met meisjes van 16 hoor
zeker niet als het met goedkeuring van pa gebeurt.![]()
Ik gelukkig ook niet, anders zou ik volgens mij strafbaar zijn!quote:Op zaterdag 4 februari 2006 13:39 schreef timmeeeh het volgende:
mij schatten ze altijd ouder
ik krijg nooit bierviltjes met msn adressen van 16-jarige meisjes
Nee hoor, is niet strafbaar. Ik heb er ook niks op tegen dat ik msn adressen krijg van 16 jarige meisjesquote:Op zaterdag 4 februari 2006 13:41 schreef Rekkie het volgende:
[..]
Ik gelukkig ook niet, anders zou ik volgens mij strafbaar zijn!
Daar heb ik ook last van :'). Maar mij schatten ze nooit goed in, maar dat komt mss ook wel omdat ik niet de grootste benquote:Op zaterdag 4 februari 2006 13:38 schreef UFOtje het volgende:
Tja, mij schatten ze altijd wel goed in. (nu 19 bijna 20)
Helaas kan ik het zelf totaal niet!
Ik roep net zo snel 23 als 35.![]()
Pff, nee stel je voor dat mensen denken dat je op school zit.quote:Op zaterdag 4 februari 2006 14:30 schreef 2609 het volgende:
bij mij denken ze dat ik een student of scholier ben dat is nog veel erger
Daar kun je op je 20e echt nog geen voorspellingen over doen hoor :')quote:Op zaterdag 4 februari 2006 13:31 schreef Marruk het volgende:
Hmja, was wel gezellig voor de rest hoor, maar hoewel het grote voordeel aan er jong uit zien, dat je mooier oud wordt
je hebt nog niet eens foto van haar gezienquote:Op zaterdag 4 februari 2006 14:43 schreef Donnie.Darko het volgende:
Als ik zo een meid van 16 in mijn schoot geworpen kreeg zou ik niet protesteren hoor
Ik ben ook 20.
tja als je op je 40e nog steeds niet genueckt hebt en nog op zoek bent naar meisjes van 13, dan krijg je dit soort dingenquote:Op zaterdag 4 februari 2006 14:43 schreef FuifDuif het volgende:
Maar weten jullie wel hoe vreselijk frustrerend het is, wanneer een jonge mooie meid tegen je zegt: \"dank u wel hoor!\"
quote:Op zaterdag 4 februari 2006 14:44 schreef electricity het volgende:
[..]
tja als je op je 40e nog steeds niet genueckt hebt en nog op zoek bent naar meisjes van 13, dan krijg je dit soort dingen![]()
Misschien heb jij haar ook wel verkeerd ingeschat en is ze feitelijk 14, jij pedo jijquote:Op zaterdag 4 februari 2006 14:48 schreef FuifDuif het volgende:
[..]
.
Ik ben 24 en het ging hier om een meisje van pak hem beet 20 a 22 jaar.
Hmmmm, dat zou natuurlijk kunnen.quote:Op zaterdag 4 februari 2006 14:50 schreef Xennia het volgende:
[..]
Misschien heb jij haar ook wel verkeerd ingeschat en is ze feitelijk 14, jij pedo jij
ik heb wel eens in de kroeg staan praten met een meisje van 13 toen ik zelf 23 of 24 was... let wel. praten. en dat ze jong was had ik ook wel gezien. maar zo jong.... maar zij heeft vast nog wel genueckt die avond, en ik niet. :')quote:Op zaterdag 4 februari 2006 14:51 schreef FuifDuif het volgende:
[..]
Hmmmm, dat zou natuurlijk kunnen.
Maar zou je het hebben gedaan (haar nuecken) als je de kans had gekregen?quote:Op zaterdag 4 februari 2006 14:53 schreef electricity het volgende:
[..]
ik heb wel eens in de kroeg staan praten met een meisje van 13 toen ik zelf 23 of 24 was... let wel. praten. en dat ze jong was had ik ook wel gezien. maar zo jong.... maar zij heeft vast nog wel genueckt die avond, en ik niet. :\')
ik denk dat dat heel erg van de situatie en het meisje in kwestie zou afhangen. in dit geval. nee. in sommige andere gevallen misschien wel. het maakt je natuurlijk wel meer terughoudend dan normaal het geval zou zijn.quote:Op zaterdag 4 februari 2006 14:54 schreef FuifDuif het volgende:
[..]
Maar zou je het hebben gedaan (haar nuecken) als je de kans had gekregen?
Jah jij hebt nog een heel mooi jong gezichtje hehe.quote:Op zaterdag 4 februari 2006 14:27 schreef rena het volgende:
Ik word altijd 13/14 geschat, terwijl ik 18 ben, gigantisch irritant. Word het ook wel spuugzat onderand, dus ik zeg het zelf al er vlug achteraan als ze naar mijn leeftijd vragen.
quote:Op zaterdag 4 februari 2006 14:57 schreef Sport_Life het volgende:
Jah jij hebt nog een heel mooi jong gezichtje hehe.
Bolle wangetjes bijvoorbeeldquote:Op zaterdag 4 februari 2006 15:01 schreef rena het volgende:
[..]
:\') Op wat voor manier bedoel je dat![]()
quote:Op zaterdag 4 februari 2006 15:39 schreef Dirktator het volgende:
Hoe dichter bij de nul, des te strakker om de lul...Wat klaag je dus?
Meldt. Alleen ben ik 23. :')quote:Op zaterdag 4 februari 2006 18:00 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Ik ben 22 en word vaak genoeg op 16 geschat :\')
Als dat ook een beetje jong meisje was, zie ik het probleem niet!quote:Op zaterdag 4 februari 2006 18:25 schreef Shadowlyse het volgende:
[..]
Meldt. Alleen ben ik 23. :\\\')
In de kroeg ging laatst een meisje aan mijn wang aaien of ik wel baardgroei had![]()
Herken ik...quote:Op zaterdag 4 februari 2006 18:50 schreef UFOtje het volgende:
[..]
Als dat ook een beetje jong meisje was, zie ik het probleem niet!![]()
Zelf heb ik weleens het probleem dat ik op een meisje van b.v. 14 wil afstappen, omdat ik dacht dat ze toch wel minimaal een jaartje of 18 was.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. :')
edit:
ben 23.. zelfde probleem/voordeel hehe
mijn smiley wat doe je!
─_(º.0)_/─
Zelf was ze 22 en klaagde ook dat ze altijd te jong werd geschat.quote:Op zaterdag 4 februari 2006 18:50 schreef UFOtje het volgende:
[..]
Als dat ook een beetje jong meisje was, zie ik het probleem niet!![]()
Zelf heb ik weleens het probleem dat ik op een meisje van b.v. 14 wil afstappen, omdat ik dacht dat ze toch wel minimaal een jaartje of 18 was.
quote:Op zaterdag 4 februari 2006 19:14 schreef vamos1 het volgende:
nou TS...
vertel nou eens het belangrijksteNope :'(SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. :\')
edit:
ben 23.. zelfde probleem/voordeel hehe
mijn smiley wat doe je!![]()
Maar ik heb nu ook een 13 jarige en 15 jarige fan, gelukkig borduren anderen er ook niet op voort dat ik jong lijk :')
.............
![]()
![]()
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |