* SCH gaat terug naar bedquote:Op zaterdag 4 februari 2006 12:59 schreef T1andonly het volgende:
En de postcount doet het niet, dus de grootste baggeraars kunnen niet die opkrikken :\')
Neuken?quote:Op zaterdag 4 februari 2006 13:02 schreef Toeps het volgende:
Als het echt een te grote baggerzooi wordt, zullen ze heel Fok! wel off halen. Dus gedraag je nou maar gewoon, relkabouter.
Dat valt dan weer mee idd....quote:Op zaterdag 4 februari 2006 13:03 schreef HeetWijf het volgende:
Mooie is dat deze kloon nog niet eens bestond!.
Ja, notes en bannen en alle meuk, dat halen we wel inquote:Op zaterdag 4 februari 2006 13:02 schreef Toeps het volgende:
Als het echt een te grote baggerzooi wordt, zullen ze heel Fok! wel off halen. Dus gedraag je nou maar gewoon, relkabouter.
Please do!quote:Op zaterdag 4 februari 2006 13:04 schreef paultjuhhh het volgende:
whahahah betertubgirl posten enzo
Ik heb uit betrouwbare bron vernomen dat de banknopjes nog wel prima werkenquote:Op zaterdag 4 februari 2006 13:04 schreef paultjuhhh het volgende:
quote:Op zaterdag 4 februari 2006 13:04 schreef paultjuhhh het volgende:
whahahaha beter wahhaahah tof hwahahaquote:Op zaterdag 4 februari 2006 13:04 schreef paultjuhhh het volgende:
Ja, daarom, laat hem dus!quote:Op zaterdag 4 februari 2006 13:04 schreef Rover68 het volgende:
[..]
Ik heb uit betrouwbare bron vernomen dat de banknopjes nog wel prima werken
Ach, het houdt de simpele zieltjes bezig he.quote:Op zaterdag 4 februari 2006 13:06 schreef Toeps het volgende:
Alsof er ook maar iemand is die Tubgirl nog niet gezien heeft. Tubgirl posten is toch wel de meest zinloze bezigheid die ik me kan bedenken.
Idd! wat een grafbak is dat zeg!!!quote:Op zaterdag 4 februari 2006 13:06 schreef SCH het volgende:
Heatwave is eindelijk begraven, de teringlijer
quote:Op zaterdag 4 februari 2006 13:17 schreef zoalshetis het volgende:
is de revolutie al begonnen?
vaarwel fok! vaarwel...quote:
Heel helder, grote smurf!quote:Op zaterdag 4 februari 2006 13:25 schreef SCH het volgende:
Okay, de tactiek als volgt.....................
................................................................................
Dan nog liever een bloederige contra-revolutiequote:
neeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee :'(quote:Op zaterdag 4 februari 2006 13:27 schreef Lord Dreamer het volgende:
Ohw nee ?? gna gna .. we zijn terug
Post vast klaarzet voor je in het FA topicquote:Op zaterdag 4 februari 2006 13:28 schreef SCH het volgende:
Aanvallen
Ik wil niet in de crewquote:Op zaterdag 4 februari 2006 13:29 schreef Lord Dreamer het volgende:
[..]
Post vast klaarzet voor je in het FA topic![]()
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |