Dat is dus de grap! Die gast komt geen gram aan!!quote:Op zaterdag 4 februari 2006 12:56 schreef NoBody122 het volgende:
Ben wel benieuwd naar zijn lichaamsomvang
Hm tsja...quote:Op zaterdag 4 februari 2006 12:57 schreef Quickie_Butt het volgende:
[..]
Dat is dus de grap! Die gast komt geen gram aan!!![]()
![]()
quote:Op zaterdag 4 februari 2006 13:16 schreef Dirktator het volgende:
JunkieSietze?
Je bent gewoon jaloers dat die gast elke dag patat mag eten.quote:Op zaterdag 4 februari 2006 12:54 schreef Quickie_Butt het volgende:
Ik ken dus zo\'n gast en die gaat echt serieus elke dag naar de patatzaak om patat te vreten, echt te goor voor woorden.
Normaal eten doet ie \'s avonds niet maar daarna wel naar de frietboer en zich volstouwen
Ik snap dat soort mensen nietDan ben je toch gewoon vies en smerig ???
![]()
![]()
en nu is ie dood? :')quote:Op zaterdag 4 februari 2006 13:29 schreef MrCrowley het volgende:
Ik heb ook zo\'n iemand gekend. Iedere dag snacken en geen gram aankomen. Maar hij zag er tevens ook niet uit. Duf, vermoeid en oud gezicht. En veel ziek (griep e.d.)
patat voor bij de ketchupquote:Op zaterdag 4 februari 2006 13:34 schreef frankium het volgende:
Patat als maaltijd zien is sowieso voor kneuzen. Patat bij iets kan wel, maar je gaat toch niet alleen patat eten. Culinaire barbaar!
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |