zoals al eerder gezegd ben ik ook geen Jp aanhanger..........leuk geprobeerd van jequote:Op zondag 1 oktober 2006 03:15 schreef zhe-devilll het volgende:
[..]
wat is jou probleem man?
een balkenende zak ?
bos heeft meer charisma in zijn pink dan balk in zijn glasses
equote:Op zondag 1 oktober 2006 03:20 schreef Moon_of_74 het volgende:
[..]
zoals al eerder gezegd ben ik ook geen Jp aanhanger..........leuk geprobeerd van je
Ik heb in dit topic niet kunnen vinden wat jij wilt...quote:
ach so desinteressequote:Op zondag 1 oktober 2006 03:21 schreef Moon_of_74 het volgende:
[..]
Ik heb in dit topic niet kunnen vinden wat jij wilt...
Charisma praat zijn foute ideën niet goed hoorquote:
Dan heb jij niet goed op zitten letten !quote:Op zondag 1 oktober 2006 03:21 schreef Moon_of_74 het volgende:
[..]
vandale.nl:quote:
Oké, ik neem je niet serieus.quote:Op zondag 1 oktober 2006 03:20 schreef zhe-devilll het volgende:
[..]
ja erg dom
en wat voel jij nu bij dit topic?
je voelt niks waarschijnlijk je bent upper god
Hersenbloeding
denk toch na mensch!!!!!!!!!!!!
Nou lijkt me wel logisch wat ik wil !quote:Op zondag 1 oktober 2006 03:21 schreef Moon_of_74 het volgende:
[..]
Dat heb ik dus net al gedaan en niet gevonden....of bedoel je dit:quote:Op zondag 1 oktober 2006 03:23 schreef Sander170 het volgende:
[..]
Dan heb jij niet goed op zitten letten !
Ik heb het meerdere keren herhaal![]()
Effe terug kijken raad ik je aan![]()
quote:Op zaterdag 30 september 2006 23:35 schreef Sander170 het volgende:
[..]
Liever Wouter Bos aan de macht![]()
precies....maar voor vrede in de wereld moet je niet in de politiek zijnquote:Op zondag 1 oktober 2006 03:24 schreef Sander170 het volgende:
[..]
Nou lijkt me wel logisch wat ik wil !
Zowieso ten eerste 1: Vrede in de hele wereld !
Maar jah wie wil dit nou niet![]()
Onder andere juist wel hoor !quote:Op zondag 1 oktober 2006 03:27 schreef Moon_of_74 het volgende:
[..]
precies....maar voor vrede in de wereld moet je niet in de politiek zijn
je hebt niet gekeken!quote:
jah wie wil dat nu niet???????????quote:Op zondag 1 oktober 2006 03:24 schreef Sander170 het volgende:
[..]
Nou lijkt me wel logisch wat ik wil !
Zowieso ten eerste 1: Vrede in de hele wereld !
Maar jah wie wil dit nou niet![]()
Je moet wat minder glazen wijn achterover gooien ...quote:Op zondag 1 oktober 2006 03:33 schreef zhe-devilll het volgende:
je hebt niet gekeken!
wedden?
gevoelloos ik vind het een zeer intens rakend topic ik denk na over diegene die het plaatste ik vind het erg voor diegene voor diegene die het overkwam..ik leef ergens mee
ow wat erg een socio?
nu k draag nooit geitenwollensokken als je dat soms te min vindt..maar wel als het erg koud is buiten..
Elke dag in je leven kan er iets gebeuren en dit is niet negatief bedoeld
ik hoop alleen dat je dat bewustzijn kunt ervaren!
niet dat het leuk is echt niet.maar stel je leeft mee met anderen...wat dan?
wordt jij er zoveel minder van?
Heb je minder sex of eten hierdoor?
zou bijna pleiten voor castratie hahhahahahhaha:)
maar goed ik denk niet dat je al toe bent aan gezien je reactie die is to deep voor jou........later denk je nog eens na over een nu in een NU
Heey lieverd !quote:Op zondag 1 oktober 2006 03:33 schreef zhe-devilll het volgende:
[..]
je hebt niet gekeken!
wedden?
gevoelloos ik vind het een zeer intens rakend topic ik denk na over diegene die het plaatste ik vind het erg voor diegene voor diegene die het overkwam..ik leef ergens mee
ow wat erg een socio?
nu k draag nooit geitenwollensokken als je dat soms te min vindt..maar wel als het erg koud is buiten..
Elke dag in je leven kan er iets gebeuren en dit is niet negatief bedoeld
ik hoop alleen dat je dat bewustzijn kunt ervaren!
niet dat het leuk is echt niet.maar stel je leeft mee met anderen...wat dan?
wordt jij er zoveel minder van?
Heb je minder sex of eten hierdoor?
zou bijna pleiten voor castratie hahhahahahhaha:)
maar goed ik denk niet dat je al toe bent aan gezien je reactie die is to deep voor jou........later denk je nog eens na over een nu in een NU
In dit topic niet 't staat.quote:Op zondag 1 oktober 2006 03:28 schreef Sander170 het volgende:
[..]
Onder andere juist wel hoor !
En ga nog maar effe wat verder terug lezen![]()
google even op Penn & Teller, bullshit en Peta, kom je een filmpje tegen van de heren Penn & Tellerquote:Op zondag 1 oktober 2006 03:35 schreef zhe-devilll het volgende:
[..]
jah wie wil dat nu niet???????????
goeie vraag wie keurt het doden van een ander levend wezen nu goed?
ver van mijn bedshow?
Wat moet die mensch overkomen om tot inzicht te komen?
Morgen kerel ik ga nu slapen, ik ben het zat en ik ben moe dus ga ik naar me bedje toe !quote:Op zondag 1 oktober 2006 03:45 schreef Moon_of_74 het volgende:
[..]
In dit topic niet 't staat.
kom hier niet verder dan dat je wouter bos, een partij voor dieren, pvda en zo'n beetje zhe-devilll wil.
wereldvrede ben ik niet tegen gekomen.
wees anders toch even zo vriendelijk een linkje naar de desbetreffende post(s) in je posthistory te geven.
okido....slaap lekker danquote:Op zondag 1 oktober 2006 03:49 schreef Sander170 het volgende:
[..]
Morgen kerel ik ga nu slapen, ik ben het zat en ik ben moe dus ga ik naar me bedje toe !
Want het bedje komt niet naar mij toe !
Morgen praten we rustig verder beloof ik maar nu niet meer, geloten doei![]()
Nu ga ik echt slapen![]()
Alsof mij dat ook maar enigszins boeit. Bij mij komt de associatie met een aalgladde enquote:Op zondag 1 oktober 2006 03:15 schreef zhe-devilll het volgende:
[..]
wat is jou probleem man?
een balkenende zak ?
bos heeft meer charisma in zijn pink dan balk in zijn glasses
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |