Ik heb m'n server, die hier 100km vandaan in een grote serverruimte staat, uitgezet i.p.v. deze computer, en nou kan ik m vanaf hier niet meer aanzettenquote:
Nou dan loop je er naar toe?quote:Op zaterdag 4 februari 2006 11:56 schreef daReaper het volgende:
[..]
Ik heb m\'n server, die hier 100km vandaan in een grote serverruimte staat, uitgezet i.p.v. deze computer, en nou kan ik m vanaf hier niet meer aanzetten
quote:Op zaterdag 4 februari 2006 12:29 schreef PAA-053 het volgende:
Je bent echt een autist als je dit niet begrijpt :')
Of een stomme sukkel en een klere nOOb als je het niet begrijpt.quote:Op zaterdag 4 februari 2006 12:29 schreef PAA-053 het volgende:
Je bent echt een autist als je dit begrijpt :\')
Ja, of een autist.quote:Op zaterdag 4 februari 2006 12:31 schreef Megumi het volgende:
[..]
Of een stomme sukkel en een klere nOOb als je het niet begrijpt.
Subtielquote:
Stomme sukkel denk ik. Jammer dat ik je IP niet heb.quote:
Wat sneu, een internetbedreiging.quote:Op zaterdag 4 februari 2006 12:43 schreef Megumi het volgende:
[..]
Stomme sukkel denk ik. Jammer dat ik je IP niet heb.
Wat valt er nou niet aan te begrijpen? TS heeft de server waar z'n website op staat uitgezet i.p.v zijn PC. En dat is best wel balen als 't ver weg is. Heul simpel dus.quote:Op zaterdag 4 februari 2006 12:29 schreef PAA-053 het volgende:
Je bent echt een autist als je dit begrijpt :\')
omgquote:Op zaterdag 4 februari 2006 12:43 schreef Megumi het volgende:
[..]
Stomme sukkel denk ik. Jammer dat ik je IP niet heb.
Dedicated serverquote:Op zaterdag 4 februari 2006 13:52 schreef 2609 het volgende:
omg echt een noob![]()
ik weet alleen niet wat rack enzo is
ohw dat jahquote:
ik heb hier toch geen gigabit verbinding, sukkel!quote:Op zaterdag 4 februari 2006 13:31 schreef LedZep het volgende:
Welke autist heeft dan ook een server op 100 km afstand?. Jezus zet in een linux op je bureau, prutser.
daar begon het probleem. M$quote:Op zaterdag 4 februari 2006 11:51 schreef daReaper het volgende:
om er windows op te zetten
Ja ik begrijp de strekking wel, alleen al dat jargon nietquote:Op zaterdag 4 februari 2006 13:48 schreef Merkie het volgende:
[..]
Wat valt er nou niet aan te begrijpen? TS heeft de server waar z\'n website op staat uitgezet i.p.v zijn PC. En dat is best wel balen als \'t ver weg is. Heul simpel dus.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |