Wat een tyfuskutgraf dag had ik vandaag. Eerst op school, dat gekloot met die gare tyfus pc's daarzo. Moet je novell installeren met vmware, leuk, als dat klote programma niet zo verneukt was. Heb je alles eindelijk goed geinstalleerd, reboot je, is die hele install opeens naar de klote, kan je weer opnieuw beginnen.
Was dat drama eindelijk voorbij, ga ik naar huis toe. Kom ik thuis, loop naar mijn kamer en zie dat mijn pc is vastgelopen. Nou liep dat ding al 2 dagen te mieren dus ik ram die reset knop in. Doet dat klote ding gvd geen eene tyfus meer! echt helemaal niks, zelfs het beeld gaat niet meer aan. Ik dat hele ding uit elkaar halen (wat niet echt fijn is als alles watergekoelt is) en testen. Alles werkt natuurlijk, dus is het moederbord waarschijnlijk dood, dat is al de 2e gare msi k8n neo2 die ik heb. Kan ik morgen weer naar de stad om vervolgens gvd fucking 270 euro uit te geven aan nieuwe onderdelen. Want naast een nieuwe moederbord moet ik ook meteen een nieuwe case + cpu en gpu koeler halen omdat alles in de case die ik nu heb alleen maar past met dit moederbord (en ik heb geen tijd/zin om 2 maanden op een nieuw mobo te wachten). En ik wil van de case die ik nu heb af omdat ie helemaal brak is, alleen moet ik dan dus ook koelers halen voor een andere case omdat met waterkoeling daar niet inpast.
Kortom, het zit weer lekker mee, ik wou eigelijk geen cent meer uitgeven aan mijn pc voor iig 1 jaar (gamen doe ik toch niet zo vaak meer, alleen een beetje 3dmax'en).
Op zondag 21 oktober 2007 20:47 schreef StefanP het volgende:300PK is in de autowereld geen 300PK. Klaar.