quote:Omruilen
Geen probleem bij ons. Je krijgt je geld zonder meer terug, mits je het product terugbrengt in de originele verpakking en met de kassabon.
Dat weet ik, maar ik probeer ze te verkopen omdat ik deze goedkoop kon krijgen, en wellicht dat iemand anders er ook wat aan heeft want die kan nu ook wat geld besparen. Dan heb je een win-win situatie.quote:Op zaterdag 4 februari 2006 13:53 schreef SunChaser het volgende:
Je kunt ze bij de MM gewoon terugbrengen voor geld als je de doos en de bon nog hebt.
[..]
Hoi, een TomTom700 kost nieuw ¤553. linkquote:Op zondag 5 februari 2006 11:15 schreef ChrisBoer het volgende:
Vraagprijs verlaagd naar 560,- euro!
Is in feite hetzelfde, bij een gebrek sturen ze het allebei op naar tomtom volgens mij.quote:Op zondag 5 februari 2006 14:12 schreef ChrisBoer het volgende:
Nou ja hij is wat duurder mara bij mij heb je dus wel garantie van de MediaMarkt, wat uiteindelijk toch fijner is dan een garantie via een webshop. Garantie is geldig tot 01-02-2007.
Da's wel handig, hoe lang is dat geldig? (traffic europe kost bv. ¤ 79.95 per jaar)quote:De PLUS-service moet je normaal voor betalen maar mag je met de coupon die in mijn pakket zit gratis uitproberen.
"Ik heb met de politie Haaglanden gebeld en die hebben me verzekerd dat er sprake isquote:TomTom is trouwens helemaal legaal dus boetes krijg je niet, tenminste, niet voor de TomTom![]()
Franse auto zeker? De meeste signalen gaan gewoon door je vooruit/ rest van je auto heen hoor. Je GSM doet het toch ook als je erin zit.quote:Op zondag 5 februari 2006 15:28 schreef Opa_vertelt het volgende:
Ik denk dat ik dan het haasje ben, mij voorruit heeft zo\'n speciale laag.
De enige plek op die voorruit waar signalen doorheen kunnen komen
is onder de achteruitkijkspiegel(voor zover ik weet tenminste)
quote:Op zondag 5 februari 2006 15:38 schreef KiwiTjuHh het volgende:
Hoeveel maanden die PLUS-service krijg je erbij?
Dus als ik het goed begrijp kan ik die maand ook pas in juli inwisselen ofzo?quote:Op zondag 5 februari 2006 20:02 schreef ChrisBoer het volgende:
Sorry maar het internet op mijn eigen computer ligt er even uit dus dat moet ik eerst even fixxen voordat de foto\'s online kunnen worden gezet. Ik zal deze er vanavond zo snel mogelijk op zetten.
De PLUS-service is minimaal 1 maand geldig. Je kunt dan dus de flitspalen downloaden, en deze kun je ook gewoon bewaren voor altijd, dus die houd je. Je kunt ook extra kaarten downloaden die je kunt houden. Je kunt ook 1 maand de verkeerssituaties en weersberichten gratis downloaden.
De foto\'s komen zo snel mogelijk.
Heb je uberhaupt intresse Sunnie?quote:Op maandag 6 februari 2006 09:11 schreef SunChaser het volgende:
Wat me nog niet duidelijk is of je de tomtom nu verkoopt voor de MM prijs, of eronder of erboven.
Mijn bod al genoteerd?quote:Op maandag 6 februari 2006 11:42 schreef ChrisBoer het volgende:
Bij de MediaMarkt kost ie 600,- euro dus je bespaard hier minimaal 40 euro voor exact hetzelfde product als bij de MM.
Echter ik zal verklappen waarom ik er dan goedkoper aan kan komen; ik werk zelf bij de MM en kon ze dus goedkoper krijgen. Toen bleek dat mijn vriend en rijinstructeur even geen intresse habben, heb ik besloten om ze te verkopen op internet in plaats van terug te brengen. Dan ben ik er zelf vanaf en houd ik er nog wat aan over, en iemand anders maak ik er ook blij mee aangezien die ook geld bespaard.
Dat formuleer je verkeerd!quote:Op woensdag 8 februari 2006 07:55 schreef ChrisBoer het volgende:
Niemand intresse in een gloednieuwe TomTom 700?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |