Niet doen dan pis je onder de bril door... Dat doe ik altijd als ik denk met een stijve zittend te kunnen plassen ...quote:Op donderdag 2 februari 2006 19:19 schreef GertJanPeter het volgende:
Volgende keer maar weer eens op de pot gaan zitten....
OMG !!!quote:Op donderdag 2 februari 2006 19:21 schreef Quarks het volgende:
Volgens mij is dat niet eens mogelijk.
Wat? op de pot zitten met een stijve? Gaat idd HEEL moeilijk als je zo'n lange lul hebt als ik...quote:Op donderdag 2 februari 2006 19:21 schreef Quarks het volgende:
Volgens mij is dat niet eens mogelijk.
tuurlijk met een stijvequote:Op donderdag 2 februari 2006 19:19 schreef GertJanPeter het volgende:
Volgende keer maar weer eens op de pot gaan zitten....
Ik kan etquote:Op donderdag 2 februari 2006 19:22 schreef ikwilookwatzeggen het volgende:
Pissen met een stijve piem0l kan helemaal niet!![]()
kan bestquote:Op donderdag 2 februari 2006 19:22 schreef ikwilookwatzeggen het volgende:
OMG !!quote:Op donderdag 2 februari 2006 19:22 schreef ikwilookwatzeggen het volgende:
Volgens mij moet Ikwilookwatzeggen nog zijn eerste zaadlozing krijgen....quote:Op donderdag 2 februari 2006 19:24 schreef -Sandstorm- het volgende:
[..]
OMG !!![]()
![]()
Dat kan zeker hoor, ik doe het zo vaak![]()
Dan is er iets mis met je prostaat.quote:Op donderdag 2 februari 2006 19:24 schreef -Sandstorm- het volgende:
[..]
OMG !!![]()
![]()
Dat kan zeker hoor, ik doe het zo vaak![]()
quote:Op donderdag 2 februari 2006 19:27 schreef GertJanPeter het volgende:
Volgens mij moet Ikwilookwatzeggen nog zijn eerste zaadlozing krijgen....
Eensch!quote:Op donderdag 2 februari 2006 19:28 schreef Skazminko het volgende:
Dan is er iets mis met je prostaat.
Vraagje, als je klaarkomt, spuit je dan urine?
ja sorry , maar ik krijg ook geen stijve van jouw vriendin...ze is zo lelijk..daar wil nog geen buffel op schijten....quote:Op donderdag 2 februari 2006 19:28 schreef DrXLTrouble het volgende:
Vreemd, ik heb dat probleem nooit met jouw viendin.
quote:Op donderdag 2 februari 2006 19:22 schreef GertJanPeter het volgende:
[..]
Wat? op de pot zitten met een stijve? Gaat idd HEEL moeilijk als je zo'n lange lul hebt als mij... ik![]()
WTF !quote:Op donderdag 2 februari 2006 19:28 schreef Skazminko het volgende:
[..]
Dan is er iets mis met je prostaat.
Vraagje, als je klaarkomt, spuit je dan urine?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |