Het is een begin, maar niet genoegquote:Op zondag 5 februari 2006 23:19 schreef Het_Biertje het volgende:
Asus WL 138G PCI Wireless Adapter
Incl drivers en antenne
7.5
10 inclquote:Op maandag 6 februari 2006 08:30 schreef larbor het volgende:
[..]
Het is een begin, maar niet genoeg
Kaartje is ongeveer 2 maanden oud
Nieuw kost het kaartje ongeveer 25 euro EX verzendkosten dus 30 incl
Dan is 15 euro incl verzendkosten een goede prijs (de helft van de nieuwprijs)
7,5 euro incl verzendkosten is dan toch echt te weinig.
PCI Is beter, veel grotere antenne, als je me nu mailt, mag je hem hebben voorquote:Op maandag 6 februari 2006 16:33 schreef r_kluft het volgende:
Weet jij soms of het bereik van een PCI kaartje beter is dan een USB stick??
Pakketje gaat morgen op de busquote:Op woensdag 8 februari 2006 19:38 schreef r_kluft het volgende:
Heb je het geld al binnen?
Yep gewoon via tpg, tevens kickjequote:Op woensdag 8 februari 2006 20:18 schreef r_kluft het volgende:
Das mooi.
Dan kan ik 't op werk laten weten.
Ik neem aan dat je het gewoon via TPG verstuurt?
Heb je gemaild en geheugen wordt goed verpakt opgestuurdquote:Op woensdag 8 februari 2006 20:37 schreef kampsjaak het volgende:
64 Mb PC100 geheugen
5 euro
Verkocht! Kun je 'm in (stevige) envelop opsturen?
Ik kan morgen pas weer reageren, mail even naar goudt1 apestaartje hotmail.com
Alvast bedankt
Nee helaas heb ik geen cooler voor je. Die zijn op marktplaats zat te vindenquote:Op vrijdag 10 februari 2006 11:49 schreef flappiewappie het volgende:
omdat je die celeron verkoopt, heb je toevallig ook nog een socket370 koeler?
Heb je al geld overgemaakt?quote:Op donderdag 9 februari 2006 13:28 schreef kampsjaak het volgende:
ok, check mail even
Prima, mail me even op wvd78 at home dot nl voor de afhandelingquote:Op vrijdag 17 februari 2006 03:03 schreef DarkMavis het volgende:
ik wil heat wel voor 5 euro
dat is die met Val Kilmer en Robert DeNiro?
Oh en het sandisk kaartje erbij, samen voor 10 euro inclusief?![]()
Zoals je ziet heb ik het kaartje net voor 5 euro verkocht aan darkmavis, maar die heeft nog niet gereageerd.quote:Op zaterdag 18 februari 2006 16:58 schreef ikJur het volgende:
7,50 voor scandisk kaartje?
Dimm van 64mb is reeds verkocht, vergeten te vermelden:quote:Op zaterdag 18 februari 2006 21:38 schreef spectrumanalyser het volgende:
ik heb intresse in het bankje 64 mb pc100. weet je of het enkelzijdig of dubbelzijdig is ?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |