Precies: die. Dus niet 'de moslims'.quote:Op zaterdag 4 februari 2006 14:31 schreef ErikT het volgende:
[..]
Die mensen met die borden in Londen. Zij.
Zeg ik dat?quote:Op zaterdag 4 februari 2006 14:31 schreef SCH het volgende:
[..]
Precies: die. Dus niet \\\'de moslims\\\'.
En ook al is dat zo,quote:Op zaterdag 4 februari 2006 14:21 schreef SCH het volgende:
Die cartoons zijn een georkestreerde actie van een conservatieve rechtse krant die zogenaamd een daad wilde stellen.
Zegt iemand die bijna 70x per dag op fok post :')quote:Op zaterdag 4 februari 2006 14:30 schreef SCH het volgende:
[..]
Die hebben geen andere hobby\'s denk ik.
Dat noemen we bagataliseren.quote:Op zaterdag 4 februari 2006 14:31 schreef SCH het volgende:
[..]
Ik ben 2 weken geleden op Fok! nog met de dood bedreigd en post hier ook nog steeds hoor
Flauw.quote:Op zaterdag 4 februari 2006 14:31 schreef SCH het volgende:
[..]
Ik ben 2 weken geleden op Fok! nog met de dood bedreigd en post hier ook nog steeds hoor
ik vind die foto eigenlijk de grootste spotprent die ik tot nu toe gezien heb over de islam.quote:Op zaterdag 4 februari 2006 14:36 schreef -Beer- het volgende:
[afbeelding]
Ik vind dit wel heel erg ver gaan voor een paar spotprenten.![]()
Dat ben ik wel met je eens hoor maar ik vind het wel goed om dat nog eens te vermelden.quote:Op zaterdag 4 februari 2006 14:34 schreef ExTec het volgende:
Maar niet slimme acties zijn nu eenmaal niet verboden. En dat is de scheidslijn, verboden of niet. Voor de rest is er niks.
de holocaust was toch een leugen volgens hen? Dus we moeten ons voorbereiden op de ECHTE leugen?quote:Op zaterdag 4 februari 2006 14:36 schreef -Beer- het volgende:
[afbeelding]
De kern in mijn ogen is dat moslims met hun religie de politieke arena betreden en een politiek model, een samenleving propageren gebaseerd op een heilig boek. Dan is het ononkoombaar dat die relige ter discussie wordt gesteld, dat Mohammed dezelfde rol krijgt toebedeeld als Karl Marx of welk politicus/ideoloog dan ook. Dat Mohammed zijn ideologie rechtvaardigde, kracht bijzette door te beweren dat het Gods woord zou zijn doet niet ter zake.quote:Op zaterdag 4 februari 2006 14:27 schreef SCH het volgende:
[..]
Waarom moet je dat keer op keer aantonen? Waarom moeten we zonodig Mohammed op die manier afbeelden. Wat winnen we daarbij?
Van mij mag het maar ik zie niet in wat die Deense krant nu denkt te hebben aangetoond of gewonnen.
Het Christendom wordt niet echt serieus genomen. Ik bedoel, er zijn 70 verschillende Bijbels met een eigen inhoud. De Christendom-vergelijking loopt dus volledig mank.quote:Op zaterdag 4 februari 2006 13:54 schreef Gia het volgende:
Wat zou er gebeuren als maandagmorgen alle kranten deze prenten op hun voorpagina hebben, en dan bedoel ik dus wereldwijd? Gaan \'ze\' dan de straten op om ieder westers ogend persoon aan te vallen of te doden?
\"Ze\" moeten gewoon eens niet zulke lange tenen hebben. Dat ze het niet grappig vinden, kan ik me indenken, maar ik vind ook niet elk \"nederlanders zijn gierig-grapje\" leuk.
Ik vind ook opmerkingen als \"Jezus was een homo\" niet leuk. Maar ik ga me daar gewoon niet druk over maken. Mensen moeten zelf weten wat ze vinden van Jezus, God, Allah, Mohammed enz... Gelovigen moeten dat gewoon naast zich neerleggen, of de maker van zo\'n prent aanklagen. Maar niet een heel volk laten boeten voor de flauwe grapjes van één persoon. Want reken erop dat dit andersom ook gaat gebeuren.
Wat schieten we op met Fokke en Sukke? Ik lach erom. Om deze cartoons heb ik ook gelachen, vooral die met die narokende terroristen bij de hemelpoort.quote:Op zaterdag 4 februari 2006 14:38 schreef SCH het volgende:
Ik krijg ook niet echt antwoord op die vraag: wat schieten we nou op met het publiceren van dat soort cartoons?
Ik verwacht dat niet. Ik verwacht het niet van mijzelf, dus ik verwacht het ook niet van moslims. Westerse waarden en normen misschien. Wanneer een extreem-rechts clubje gaat demonstreren met borden waarop staat "de vernietiging van de Islam is nabij" en "Nederland voor de Nederlanders" - even aangenomen dat zoiets niet verboden zou worden -, dan verwacht ik dat niemand van mij verwacht dat ik een ander Nederlands geluid laat horen. We zijn individuen en zo moeten we behandeld worden. Ook door radicale moslims, ja, en dat gebeurt niet, nee. Het zou wel een mooie demonstratie zijn, hoor, een grote groep moslims die demonstreren tegen deze groeiende kanker in de Islam.quote:Op zaterdag 4 februari 2006 14:07 schreef milagro het volgende:
[..]
Ik verwacht nu dus ook een protestmars van moslims die dit soort borden, ook waren het er maar 10, veroordelen.
Ik verwacht een protestmars van moslims die alle doodsbedreigingen, al het geweld aan het adres van Denen, kranten, cartoonisten etc afkeuren.
Er zijn aardig wat precedenten. Ik heb nog nooit iets gelezen over de ene Fok-user vermoord de ander na een doodsbedreiging.quote:Op zaterdag 4 februari 2006 14:38 schreef SCH het volgende:
[..]
Nee hoor, waarom neem je de ene doodsbedreiging serieuzer dan de andere?
We? Het is gewoon een tekenaar die ergens zijn gevoel over wil uiten, net als dat in elke krant gebeurt. Neem nou bijvoorbeeld Fokke en Sukke. Alleen omdat het nu over religie gaat staat de hele wereld op zn kop.quote:Op zaterdag 4 februari 2006 14:38 schreef SCH het volgende:
[..]
Dat ben ik wel met je eens hoor maar ik vind het wel goed om dat nog eens te vermelden.
Ik krijg ook niet echt antwoord op die vraag: wat schieten we nou op met het publiceren van dat soort cartoons?
Op de (zeer) lange termijn schieten we hier veel mee op.quote:Op zaterdag 4 februari 2006 14:38 schreef SCH het volgende:
[..]
Dat ben ik wel met je eens hoor maar ik vind het wel goed om dat nog eens te vermelden.
Ach, weet je. Er staan zo vaak van dit soort plaatjes in de kranten, over de hele wereld, ook door moslims zelf gemaakt. En er kraait dan geen haan naar.quote:Op zaterdag 4 februari 2006 14:42 schreef -Beer- het volgende:
[..]
We? Het is gewoon een tekenaar die ergens zijn gevoel over wil uiten, net als dat in elke krant gebeurt. Neem nou bijvoorbeeld Fokke en Sukke. Alleen omdat het nu over religie gaat staat de hele wereld op zn kop.
Je bedoeld door islamieten?quote:Op zaterdag 4 februari 2006 14:40 schreef Super7fighter het volgende:
[..]
Het Christendom wordt niet echt serieus genomen.
quote:Op zaterdag 4 februari 2006 14:42 schreef ExTec het volgende:
Als een stroming/groepering niet goedschikt wil moderniseren, dan maar beuken met een verbale hamer.
De NL gristenen zijn er ook nie slechter van geworden.
Wat een onzin man. Hou toch eens op met die 'de islam is de waarheid'- prietpraat. Jij gelooft dat en ik vind het best maar dat maakt het nog niet tot de waarheid.quote:Op zaterdag 4 februari 2006 14:40 schreef Super7fighter het volgende:
[..]
Het Christendom wordt niet echt serieus genomen. Ik bedoel, er zijn 70 verschillende Bijbels met een eigen inhoud. De Christendom-vergelijking loopt dus volledig mank.
Zoals sjeich Imam Fawaz gisteren zei: \"de waardigheid van de profeet is groter dan de waardigheid van een moslim zelf.
Nee dat blijkt. Maar waar het nu dan wel om draait is me niet helemaal duidelijk. 1 ding is wel duidelijk in ieder geval, veel moslims zijn ernstig gefrustreerd met het westen, maar om welke redenen zeggen ze er niet bij. Ik wil niet zeggen dat het westen ideaal is, zeker niet maar met vlaggen verbranden en géén dialoog aangaan kom je niet ver.quote:Op zaterdag 4 februari 2006 14:43 schreef SCH het volgende:
[..]
Ach, weet je. Er staan zo vaak van dit soort plaatjes in de kranten, over de hele wereld, ook door moslims zelf gemaakt. En er kraait dan geen haan naar.
Dit geval heeft een raar soort sneeuwbaleffect gekregen en heeft een heel eigen dimensie gekregen.
Het gaat al lang niet meer over die paar plaatjes natuurlijk.
Een extremistisch Noorse krant publiceerde de haatprenten in januari opnieuw om de gemoederen weer te laten oplaaien.quote:Op zaterdag 4 februari 2006 14:45 schreef ErikT het volgende:
Nee het is ook raar dat het pas maanden later aan het rollen is gekomen. Net alsof iemand met die maanden oude krant naar het MO is gegaan en heeft zitten stoken: dit pikken we toch niet? Alsof iemand dit soort rellen wil ofzo...zeer apart.
voor mijn moeder ookquote:Op zaterdag 4 februari 2006 14:46 schreef SCH het volgende:
[..]
Wat een onzin man. Hou toch eens op met die \'de islam is de waarheid\'- prietpraat. Jij gelooft dat en ik vind het best maar dat maakt het nog niet tot de waarheid.
Voor mijnn moeder is het christendom de waarheid en ook dat respecteer ik.
Dat slaat dus nergens op, zo'n actie.quote:Op zaterdag 4 februari 2006 14:47 schreef Super7fighter het volgende:
[..]
Een extremistisch Noorse krant publiceerde de haatprenten in januari opnieuw om de gemoederen weer te laten oplaaien.
Nee dat is jouw mening.quote:Op zaterdag 4 februari 2006 14:48 schreef Vassili_Z het volgende:
Het is heel normaal dat er zop heftig gereageerd wordt op de spotprenten van profeet Mohammed.
Jammer dat je de helft van zijn post weglaat.quote:Op zaterdag 4 februari 2006 14:50 schreef ErikT het volgende:
[..]
Nee dat is jouw mening.
Ik vind het volslagen belachelijk.
Ik snap wel dat je geirriteerd bent. Zo is een rechtgeschapen moslim ook niet blij als de profeet Mohammed afgeschilderd wordt. Aangezien Christenen in de loop van de eeuwen Jezus-schilderijen en portretten hebben gemaakt, vind ik niet dat je het kunt vergelijken met de Islam, ondanks dat het Christendom ook een verbod kent op het afbeelden van Jezus e.d.quote:Op zaterdag 4 februari 2006 14:46 schreef SCH het volgende:
[..]
Wat een onzin man. Hou toch eens op met die \'de islam is de waarheid\'- prietpraat. Jij gelooft dat en ik vind het best maar dat maakt het nog niet tot de waarheid.
Voor mijnn moeder is het christendom de waarheid en ook dat respecteer ik.
Ik persoonlijk heb daar geen gewin bij ofzo.quote:Op zaterdag 4 februari 2006 14:44 schreef SCH het volgende:
[..]Dat snap ik niet. We moeten ze net zo lang kwetsen tot ze murw gebeukt zijn? En dan? Is u dan blij?
Nee, dat houden mensen zichzelf voor die van mening zijn dat met polderen elk verschil weg te strijken is.quote:Zegt dat vooral niet wat over ons zelf dan?
Ze hebben wel humor die lui.quote:Op zaterdag 4 februari 2006 14:36 schreef -Beer- het volgende:
Dat we tegenwoordig niemand lynchen als hij Jezus of Maria afbeeldt? Dat is wel relevant inderdaad. Het toont aan dat het niet geaccepteerd wordt hier dat er zo gereageerd wordt op de afbeeldingen van Mohammed.quote:Op zaterdag 4 februari 2006 14:51 schreef SCH het volgende:
[..]
Jammer dat je de helft van zijn post weglaat.
Daar gaat het niet om. Ik ben chrisen nog moslim. Ik heb wel respect voor je geloof maar je zult ook respect voor mij moeten opbrengen. Voor mij is het niet verboden een afbeelding van Mohammed te maken.quote:Op zaterdag 4 februari 2006 14:52 schreef Super7fighter het volgende:
[..]
Ik snap wel dat je geirriteerd bent. Zo is een rechtgeschapen moslim ook niet blij als de profeet Mohammed afgeschilderd wordt. Aangezien Christenen in de loop van de eeuwen Jezus-schilderijen en portretten hebben gemaakt, vind ik niet dat je het kunt vergelijken met de Islam, ondanks dat het Christendom ook een verbod kent op het afbeelden van Jezus e.d.
Irritatie?quote:Op zaterdag 4 februari 2006 14:52 schreef Super7fighter het volgende:
[..]
Ik snap wel dat je geirriteerd bent...
Had ik erbij moeten zetten dat 'wij' dus 125 jaar verder zijn dan 'zij' ?quote:Op zaterdag 4 februari 2006 14:51 schreef SCH het volgende:
[..]
Jammer dat je de helft van zijn post weglaat.
Het is te verwachten en in dat deel van de wereld/bevolking normaal idd.quote:Op zaterdag 4 februari 2006 14:48 schreef Vassili_Z het volgende:
Als je 125 jaar geleden met spotprenten over Maria zou komen dan zou je in Zuid- Nederland gelyncht worden. Het is heel normaal dat er zop heftig gereageerd wordt op de spotprenten van profeet Mohammed.
Dat daar ook heel heftig op werd gereageerd.quote:Op zaterdag 4 februari 2006 14:54 schreef Monidique het volgende:
[..]
Dat we tegenwoordig niemand lynchen als hij Jezus of Maria afbeeldt?
SCH, wat doe je nu!quote:Op zaterdag 4 februari 2006 14:55 schreef SCH het volgende:
[..]
Daar gaat het niet om. Ik ben chrisen nog moslim. Ik heb wel respect voor je geloof maar je zult ook respect voor mij moeten opbrengen. Voor mij is het niet verboden een afbeelding van Mohammed te maken.
Werd, ja, werd. Overigens betwijfel ik of er 125 jaar geleden zó gereageerd werd op een plaatje van Maria.quote:Op zaterdag 4 februari 2006 14:56 schreef SCH het volgende:
[..]
Dat daar ook heel heftig op werd gereageerd.
als ze er nou nog voor uitkwam wie ze was, ok,quote:Op zaterdag 4 februari 2006 14:36 schreef -Beer- het volgende:
[afbeelding]
Die reacties zijn altijd cultuurgebonden maar de strekking was het zelfde.quote:Op zaterdag 4 februari 2006 14:57 schreef Monidique het volgende:
[..]
Werd, ja, werd. Overigens betwijfel ik of er 125 jaar geleden zó gereageerd werd op een plaatje van Maria.
Nee, maar dat ik het heuglijke feit mee mocht maken dat je een keer wel jou en mijn waarden verdedigd, al zet dat je lijnrecht tegenover je geloofsartikelquote:Op zaterdag 4 februari 2006 15:01 schreef SCH het volgende:
[..]
Dat is steeds de teneur van mijn posts hoor.
En dan niet je gezicht durven tonen. Hoe flauw.quote:Op zaterdag 4 februari 2006 14:36 schreef -Beer- het volgende:
[afbeelding]
Dan raakt ze haar uitkering kwijt...quote:Op zaterdag 4 februari 2006 15:04 schreef __Saviour__ het volgende:
[..]
En dan niet je gezicht durven tonen. Hoe flauw.
Als het aan mij zou liggen, zou ik zulke figuren zelfs per direct het land uitzettenquote:Op zaterdag 4 februari 2006 15:05 schreef ScienceFriction het volgende:
Dan raakt ze haar uitkering kwijt...
Ik vraag me af of ze zelf wel weet wat erop staat.quote:Op zaterdag 4 februari 2006 15:04 schreef __Saviour__ het volgende:
[..]
En dan niet je gezicht durven tonen. Hoe flauw.
Misschien had ze beter een plaatje kunnen kiezen...quote:Op zaterdag 4 februari 2006 15:09 schreef Vassili_Z het volgende:
[..]
Ik vraag me af of ze zelf wel weet wat erop staat.
Jaja en de Moslims vinden de spotprenten weer te ver gaan. Wat zeuren jullie nou weer? Die voruw is NIET gearresteerd dus blijkbaar valt dit ook weer onder vrijheid van meningsuiting.quote:Op zaterdag 4 februari 2006 14:36 schreef -Beer- het volgende:
[afbeelding]
Goed mogelijk.quote:Op zaterdag 4 februari 2006 15:09 schreef Vassili_Z het volgende:
[..]
Ik vraag me af of ze zelf wel weet wat erop staat.
quote:Op zaterdag 4 februari 2006 15:03 schreef ExTec het volgende:
[..]
Nee, maar dat ik het heuglijke feit mee mocht maken dat je een keer wel jou en mijn waarden verdedigd, al zet dat je lijnrecht tegenover je geloofsartikel
Mss zijn de wonderen nog echt de wereld niet uit.
Vlaggen verbranden, ambassadeurs bedreigen, vernielingen aanrichten, onschuldige mensen gijzelen, oproepen tot aanslagen. Dat is dezelfde strekking als een brief schrijven waarin je duidelijk maakt niet gediend te zijn van de afbeeldingen van Maria?quote:Op zaterdag 4 februari 2006 15:02 schreef SCH het volgende:
[..]
Die reacties zijn altijd cultuurgebonden maar de strekking was het zelfde.
quote:Op zaterdag 4 februari 2006 15:11 schreef zoalshetis het volgende:
ik wil dat jij niet meer zonder hoofddoek buiten komt milagro.
Ik respecteer jou ook als homoseksueel. Het boeit me geen reet wat jij in je vrije tijd doet, desnoods behang jij je hele kamer met afbeeldingen van de profeeet. Echter waar ik geen respect op voor kan brengen is hypocrisie en het o.a afschilderen van de profeet als een terrorist.quote:Op zaterdag 4 februari 2006 14:55 schreef SCH het volgende:
[..]
Daar gaat het niet om. Ik ben chrisen nog moslim. Ik heb wel respect voor je geloof maar je zult ook respect voor mij moeten opbrengen. Voor mij is het niet verboden een afbeelding van Mohammed te maken.
Gelukkig hebben we een rule of law en geen rule of __Saviour__.quote:Op zaterdag 4 februari 2006 15:08 schreef __Saviour__ het volgende:
[..]
Als het aan mij zou liggen, zou ik zulke figuren zelfs per direct het land uitzetten
Ze kunnen er niks aan doen. Ze zijn nog erg primitief omdat ze een paar honderd jaar achterlopen op ons.quote:Op zaterdag 4 februari 2006 15:12 schreef Monidique het volgende:
[..]
Vlaggen verbranden, ambassadeurs bedreigen, vernielingen aanrichten, onschuldige mensen gijzelen, oproepen tot aanslagen. Dat is dezelfde strekking als een brief schrijven waarin je duidelijk maakt niet gediend te zijn van de afbeeldingen van Maria?
niet dom, eerder van onderwijs verstokenquote:Op zaterdag 4 februari 2006 15:10 schreef ExTec het volgende:
[..]
Goed mogelijk.
Vraag je je toch af hoe dom die mensen zijn, dat ze zich zo voor een karretje laten spannen.
:')quote:
Je generaliseert. Ook een reden die de moslims aangrijpen om zich te verzetten.quote:Op zaterdag 4 februari 2006 15:12 schreef Monidique het volgende:
[..]
Vlaggen verbranden, ambassadeurs bedreigen, vernielingen aanrichten, onschuldige mensen gijzelen, oproepen tot aanslagen. Dat is dezelfde strekking als een brief schrijven waarin je duidelijk maakt niet gediend te zijn van de afbeeldingen van Maria?
Ik generaliseer niet. Dat is wat er gebeurt. Niet door iedereen, maar het gebeurt. Schijnt dezelfde strekking te zijn.quote:Op zaterdag 4 februari 2006 15:15 schreef Vassili_Z het volgende:
[..]
Je generaliseert. Ook een reden die de moslims aangrijpen om zich te verzetten.
Als mijn wil toch wet was he, dan zouden we nu dat hele moslimprobleem niet hebben.quote:Op zaterdag 4 februari 2006 15:13 schreef Monidique het volgende:
Gelukkig hebben we een rule of law en geen rule of __Saviour__.
Wat is dat toch altijd met Moslims en respect? Waarom moeten wij respect opbrengen voor Mohammed? Je mag je geloof hier toch belijden of niet? Het feit dat wij een grappige (of niet) cartoon van een profeet kunnen maken, beperkt niet de mogelijkheid tot het belijden van het geloof voor een Moslim.quote:Op zaterdag 4 februari 2006 15:13 schreef Super7fighter het volgende:
Ik respecteer jou ook als homoseksueel. Het boeit me geen reet wat jij in je vrije tijd doet, desnoods behang jij je hele kamer met afbeeldingen van de profeeet. Echter waar ik geen respect op voor kan brengen is hypocrisie en het o.a afschilderen van de profeet als een terrorist.
Hypocrisie, om de reden die gegeven wordt voor het publiceren van deze haatprents. Een schrijver kon geen afbeeldingen vinden voor zijn biografie over de profeet, en daarom vond men het een goed idee om de profeet d.m.v haatprents in een extreem-rechtse krant te plaatsen?![]()
Wat een gelul.![]()
Er is maar 1 afbeelding van Mohammed met een bom op zijn hoofd. Gaat je het specifiek om die prent?quote:Op zaterdag 4 februari 2006 15:13 schreef Super7fighter het volgende:
[..]
Ik respecteer jou ook als homoseksueel. Het boeit me geen reet wat jij in je vrije tijd doet, desnoods behang jij je hele kamer met afbeeldingen van de profeeet. Echter waar ik geen respect op voor kan brengen is hypocrisie en het o.a afschilderen van de profeet als een terrorist.
Hypocrisie, om de reden die gegeven wordt voor het publiceren van deze haatprents. Een schrijver kon geen afbeeldingen vinden voor zijn biografie over de profeet, en daarom vond men het een goed idee om de profeet d.m.v haatprents in een extreem-rechtse krant te plaatsen?![]()
Wat een gelul.![]()
Ik wacht nog steeds op breed gedragen rationele woorden over deze kwestie uit de moslim-hoek. Tot die tijd generaliseer ik lekker verder.quote:Op zaterdag 4 februari 2006 15:15 schreef Vassili_Z het volgende:
[..]
Je generaliseert. Ook een reden die de moslims aangrijpen om zich te verzetten.
Dus die krantenjongens moesten hun geloof verloochenen?quote:Op zaterdag 4 februari 2006 15:10 schreef milagro het volgende:
Moslims mogen Mohammed niet afbeelden, dus wij ook niet.
Moslims mogen afbeeldingen van de Koran niet afdrukken op kranten of tijdschriften (denk aan de bijlage van het NRC) dus wij ook niet.
Roept u maar! What next? Wij passen ons met liefde en in vrede aan!
Oh ja, laten we een wedstrijdje gaan doen wie de langste pik heeftquote:Op zaterdag 4 februari 2006 15:12 schreef Monidique het volgende:
[..]
Dat verlies ik, laten we dat maar niet doen. Terug naar het onderwerp. Is dat nou dezelfde strekking?quote:Op zaterdag 4 februari 2006 15:20 schreef SCH het volgende:
[..]
Oh ja, laten we een wedstrijdje gaan doen wie de langste pik heeft![]()
Hier is meer van hetzelfde:quote:Op zaterdag 4 februari 2006 14:36 schreef -Beer- het volgende:
[afbeelding]
laat ik nu net vandaag een petje op hebben.quote:Op zaterdag 4 februari 2006 15:11 schreef zoalshetis het volgende:
ik wil dat jij niet meer zonder hoofddoek buiten komt milagro.
Over hypocrisie gesproken, wij schilderen hun profeet af als terrorist, dus dreigen ze met bomaanslagen. :')quote:Op zaterdag 4 februari 2006 15:13 schreef Super7fighter het volgende:
[..]
Wat een gelul.![]()
Ja.quote:Op zaterdag 4 februari 2006 15:20 schreef Monidique het volgende:
[..]
Dat verlies ik, laten we dat maar niet doen. Terug naar het onderwerp. Is dat nou dezelfde strekking?
Extremisten.quote:Op zaterdag 4 februari 2006 15:22 schreef Finder_elf_towns het volgende:
[..]
Hier is meer van hetzelfde:
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Dat zou dan zeer opmerkelijk zijn.quote:Op zaterdag 4 februari 2006 15:13 schreef Super7fighter het volgende:
[..]
Ik respecteer jou ook als homoseksueel.
- ten eerste, tonen je geloofsgenoten (en ook jij?) zich nogal van hun intolerante kant. Gasten zoals jij zijn er doorgaans als allereerste bij om ons er nogmaals op te wijzen dat jullie \\\"niet allemaal zo zijn\\\". Zulks soort nuance is de hele islamitische wereld in deze rel die echt nergens om gaat totaal vreemd. Want we hebben het over de handelingen van een paar tekenaren, maar alle denen zijn ineens slecht, heel denemarken moet ineens geboycot worden,quote:Echter waar ik geen respect op voor kan brengen is hypocrisie en het o.a afschilderen van de profeet als een terrorist.
Wat een gelul.
Dat is hetzelfde hey,quote:Op zaterdag 4 februari 2006 15:14 schreef Vassili_Z het volgende:
[..]
niet dom, eerder van onderwijs verstoken
Is dat nou niet aanzetten tot haat danwel moord?quote:Op zaterdag 4 februari 2006 15:22 schreef Finder_elf_towns het volgende:
[..]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Weet niet precies. Maar wel genoeg reden om ze de keus te geven: of normaal doen, of oppleuren.quote:Op zaterdag 4 februari 2006 15:26 schreef ScienceFriction het volgende:
[..]
Is dat nou niet aanzetten tot haat danwel moord?
waarom wil je die mensen een keus geven?quote:Op zaterdag 4 februari 2006 15:29 schreef ErikT het volgende:
[..]
Weet niet precies. Maar wel genoeg reden om ze de keus te geven: of normaal doen, of oppleuren.
Omdat ze opgejut zijn door elkaar (of anderen). Apart nemen, gesprekje voeren, laten kiezen.quote:Op zaterdag 4 februari 2006 15:32 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
waarom wil je die mensen een keus geven?
hoeft van mij niet meer. gewoon lekker tussen de broeders en zusters in het mo. hoe sneller hoe beter.quote:Op zaterdag 4 februari 2006 15:33 schreef ErikT het volgende:
[..]
Omdat ze opgejut zijn door elkaar (of anderen). Apart nemen, gesprekje voeren, laten kiezen.
yepquote:Op zaterdag 4 februari 2006 15:26 schreef ScienceFriction het volgende:
[..]
allemaal valse trots als je het mij vraagt.quote:Op zaterdag 4 februari 2006 15:22 schreef Finder_elf_towns het volgende:
[..]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Europe is the cancer, Islam is the awnser.
Ik vind dit veel en veel erger dan die spotprenten.quote:Op zaterdag 4 februari 2006 15:22 schreef Finder_elf_towns het volgende:
[..]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Europe is the cancer, Islam is the awnser.
Hypocriet is het.quote:Op zaterdag 4 februari 2006 15:54 schreef rotsbloque het volgende:
[..]
allemaal valse trots als je het mij vraagt.
Wat me ook zorgen baart is dat de politie niet heeft ingegrepen bij deze demostratie.quote:Op zaterdag 4 februari 2006 15:26 schreef ScienceFriction het volgende:
[..]
Ze laten zich in ieder geval van hun vredelievende kant zien.quote:Op zaterdag 4 februari 2006 16:04 schreef Kamphuys het volgende:
Deense ambassade in Damaskus in de hens...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |