Ik wacht nog steeds op breed gedragen rationele woorden over deze kwestie uit de moslim-hoek. Tot die tijd generaliseer ik lekker verder.quote:Op zaterdag 4 februari 2006 15:15 schreef Vassili_Z het volgende:
[..]
Je generaliseert. Ook een reden die de moslims aangrijpen om zich te verzetten.
Dus die krantenjongens moesten hun geloof verloochenen?quote:Op zaterdag 4 februari 2006 15:10 schreef milagro het volgende:
Moslims mogen Mohammed niet afbeelden, dus wij ook niet.
Moslims mogen afbeeldingen van de Koran niet afdrukken op kranten of tijdschriften (denk aan de bijlage van het NRC) dus wij ook niet.
Roept u maar! What next? Wij passen ons met liefde en in vrede aan!
Oh ja, laten we een wedstrijdje gaan doen wie de langste pik heeftquote:Op zaterdag 4 februari 2006 15:12 schreef Monidique het volgende:
[..]
Vlaggen verbranden, ambassadeurs bedreigen, vernielingen aanrichten, onschuldige mensen gijzelen, oproepen tot aanslagen. Dat is dezelfde strekking als een brief schrijven waarin je duidelijk maakt niet gediend te zijn van de afbeeldingen van Maria?
Dat verlies ik, laten we dat maar niet doen. Terug naar het onderwerp. Is dat nou dezelfde strekking?quote:Op zaterdag 4 februari 2006 15:20 schreef SCH het volgende:
[..]
Oh ja, laten we een wedstrijdje gaan doen wie de langste pik heeft![]()
Hier is meer van hetzelfde:quote:Op zaterdag 4 februari 2006 14:36 schreef -Beer- het volgende:
[afbeelding]
Ik vind dit wel heel erg ver gaan voor een paar spotprenten.![]()
laat ik nu net vandaag een petje op hebben.quote:Op zaterdag 4 februari 2006 15:11 schreef zoalshetis het volgende:
ik wil dat jij niet meer zonder hoofddoek buiten komt milagro.
Over hypocrisie gesproken, wij schilderen hun profeet af als terrorist, dus dreigen ze met bomaanslagen. :')quote:Op zaterdag 4 februari 2006 15:13 schreef Super7fighter het volgende:
[..]
Ik respecteer jou ook als homoseksueel. Het boeit me geen reet wat jij in je vrije tijd doet, desnoods behang jij je hele kamer met afbeeldingen van de profeeet. Echter waar ik geen respect op voor kan brengen is hypocrisie en het o.a afschilderen van de profeet als een terrorist.
Hypocrisie, om de reden die gegeven wordt voor het publiceren van deze haatprents. Een schrijver kon geen afbeeldingen vinden voor zijn biografie over de profeet, en daarom vond men het een goed idee om de profeet d.m.v haatprents in een extreem-rechtse krant te plaatsen?![]()
Wat een gelul.![]()
Ja.quote:Op zaterdag 4 februari 2006 15:20 schreef Monidique het volgende:
[..]
Dat verlies ik, laten we dat maar niet doen. Terug naar het onderwerp. Is dat nou dezelfde strekking?
Extremisten.quote:Op zaterdag 4 februari 2006 15:22 schreef Finder_elf_towns het volgende:
[..]
Hier is meer van hetzelfde:
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Dat zou dan zeer opmerkelijk zijn.quote:Op zaterdag 4 februari 2006 15:13 schreef Super7fighter het volgende:
[..]
Ik respecteer jou ook als homoseksueel.
- ten eerste, tonen je geloofsgenoten (en ook jij?) zich nogal van hun intolerante kant. Gasten zoals jij zijn er doorgaans als allereerste bij om ons er nogmaals op te wijzen dat jullie \\\"niet allemaal zo zijn\\\". Zulks soort nuance is de hele islamitische wereld in deze rel die echt nergens om gaat totaal vreemd. Want we hebben het over de handelingen van een paar tekenaren, maar alle denen zijn ineens slecht, heel denemarken moet ineens geboycot worden,quote:Echter waar ik geen respect op voor kan brengen is hypocrisie en het o.a afschilderen van de profeet als een terrorist.
Hypocrisie, om de reden die gegeven wordt voor het publiceren van deze haatprents. Een schrijver kon geen afbeeldingen vinden voor zijn biografie over de profeet, en daarom vond men het een goed idee om de profeet d.m.v haatprents in een extreem-rechtse krant te plaatsen?![]()
Wat een gelul.
Dat is hetzelfde hey,quote:Op zaterdag 4 februari 2006 15:14 schreef Vassili_Z het volgende:
[..]
niet dom, eerder van onderwijs verstoken
Is dat nou niet aanzetten tot haat danwel moord?quote:Op zaterdag 4 februari 2006 15:22 schreef Finder_elf_towns het volgende:
[..]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Weet niet precies. Maar wel genoeg reden om ze de keus te geven: of normaal doen, of oppleuren.quote:Op zaterdag 4 februari 2006 15:26 schreef ScienceFriction het volgende:
[..]
Is dat nou niet aanzetten tot haat danwel moord?
waarom wil je die mensen een keus geven?quote:Op zaterdag 4 februari 2006 15:29 schreef ErikT het volgende:
[..]
Weet niet precies. Maar wel genoeg reden om ze de keus te geven: of normaal doen, of oppleuren.
Omdat ze opgejut zijn door elkaar (of anderen). Apart nemen, gesprekje voeren, laten kiezen.quote:Op zaterdag 4 februari 2006 15:32 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
waarom wil je die mensen een keus geven?
hoeft van mij niet meer. gewoon lekker tussen de broeders en zusters in het mo. hoe sneller hoe beter.quote:Op zaterdag 4 februari 2006 15:33 schreef ErikT het volgende:
[..]
Omdat ze opgejut zijn door elkaar (of anderen). Apart nemen, gesprekje voeren, laten kiezen.
yepquote:Op zaterdag 4 februari 2006 15:26 schreef ScienceFriction het volgende:
[..]
allemaal valse trots als je het mij vraagt.quote:Op zaterdag 4 februari 2006 15:22 schreef Finder_elf_towns het volgende:
[..]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Europe is the cancer, Islam is the awnser.
Ik vind dit veel en veel erger dan die spotprenten.quote:Op zaterdag 4 februari 2006 15:22 schreef Finder_elf_towns het volgende:
[..]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Europe is the cancer, Islam is the awnser.
Hypocriet is het.quote:Op zaterdag 4 februari 2006 15:54 schreef rotsbloque het volgende:
[..]
allemaal valse trots als je het mij vraagt.
Wat me ook zorgen baart is dat de politie niet heeft ingegrepen bij deze demostratie.quote:Op zaterdag 4 februari 2006 15:26 schreef ScienceFriction het volgende:
[..]
Ze laten zich in ieder geval van hun vredelievende kant zien.quote:Op zaterdag 4 februari 2006 16:04 schreef Kamphuys het volgende:
Deense ambassade in Damaskus in de hens...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |