Nee, maar dat ik het heuglijke feit mee mocht maken dat je een keer wel jou en mijn waarden verdedigd, al zet dat je lijnrecht tegenover je geloofsartikelquote:Op zaterdag 4 februari 2006 15:01 schreef SCH het volgende:
[..]
Dat is steeds de teneur van mijn posts hoor.
En dan niet je gezicht durven tonen. Hoe flauw.quote:Op zaterdag 4 februari 2006 14:36 schreef -Beer- het volgende:
[afbeelding]
Ik vind dit wel heel erg ver gaan voor een paar spotprenten.![]()
Dan raakt ze haar uitkering kwijt...quote:Op zaterdag 4 februari 2006 15:04 schreef __Saviour__ het volgende:
[..]
En dan niet je gezicht durven tonen. Hoe flauw.
Als het aan mij zou liggen, zou ik zulke figuren zelfs per direct het land uitzettenquote:Op zaterdag 4 februari 2006 15:05 schreef ScienceFriction het volgende:
Dan raakt ze haar uitkering kwijt...
Ik vraag me af of ze zelf wel weet wat erop staat.quote:Op zaterdag 4 februari 2006 15:04 schreef __Saviour__ het volgende:
[..]
En dan niet je gezicht durven tonen. Hoe flauw.
Misschien had ze beter een plaatje kunnen kiezen...quote:Op zaterdag 4 februari 2006 15:09 schreef Vassili_Z het volgende:
[..]
Ik vraag me af of ze zelf wel weet wat erop staat.
Jaja en de Moslims vinden de spotprenten weer te ver gaan. Wat zeuren jullie nou weer? Die voruw is NIET gearresteerd dus blijkbaar valt dit ook weer onder vrijheid van meningsuiting.quote:Op zaterdag 4 februari 2006 14:36 schreef -Beer- het volgende:
[afbeelding]
Ik vind dit wel heel erg ver gaan voor een paar spotprenten.![]()
Goed mogelijk.quote:Op zaterdag 4 februari 2006 15:09 schreef Vassili_Z het volgende:
[..]
Ik vraag me af of ze zelf wel weet wat erop staat.
quote:Op zaterdag 4 februari 2006 15:03 schreef ExTec het volgende:
[..]
Nee, maar dat ik het heuglijke feit mee mocht maken dat je een keer wel jou en mijn waarden verdedigd, al zet dat je lijnrecht tegenover je geloofsartikel
Mss zijn de wonderen nog echt de wereld niet uit.
Vlaggen verbranden, ambassadeurs bedreigen, vernielingen aanrichten, onschuldige mensen gijzelen, oproepen tot aanslagen. Dat is dezelfde strekking als een brief schrijven waarin je duidelijk maakt niet gediend te zijn van de afbeeldingen van Maria?quote:Op zaterdag 4 februari 2006 15:02 schreef SCH het volgende:
[..]
Die reacties zijn altijd cultuurgebonden maar de strekking was het zelfde.
quote:Op zaterdag 4 februari 2006 15:11 schreef zoalshetis het volgende:
ik wil dat jij niet meer zonder hoofddoek buiten komt milagro.
Ik respecteer jou ook als homoseksueel. Het boeit me geen reet wat jij in je vrije tijd doet, desnoods behang jij je hele kamer met afbeeldingen van de profeeet. Echter waar ik geen respect op voor kan brengen is hypocrisie en het o.a afschilderen van de profeet als een terrorist.quote:Op zaterdag 4 februari 2006 14:55 schreef SCH het volgende:
[..]
Daar gaat het niet om. Ik ben chrisen nog moslim. Ik heb wel respect voor je geloof maar je zult ook respect voor mij moeten opbrengen. Voor mij is het niet verboden een afbeelding van Mohammed te maken.
Gelukkig hebben we een rule of law en geen rule of __Saviour__.quote:Op zaterdag 4 februari 2006 15:08 schreef __Saviour__ het volgende:
[..]
Als het aan mij zou liggen, zou ik zulke figuren zelfs per direct het land uitzetten
Ze kunnen er niks aan doen. Ze zijn nog erg primitief omdat ze een paar honderd jaar achterlopen op ons.quote:Op zaterdag 4 februari 2006 15:12 schreef Monidique het volgende:
[..]
Vlaggen verbranden, ambassadeurs bedreigen, vernielingen aanrichten, onschuldige mensen gijzelen, oproepen tot aanslagen. Dat is dezelfde strekking als een brief schrijven waarin je duidelijk maakt niet gediend te zijn van de afbeeldingen van Maria?
niet dom, eerder van onderwijs verstokenquote:Op zaterdag 4 februari 2006 15:10 schreef ExTec het volgende:
[..]
Goed mogelijk.
Vraag je je toch af hoe dom die mensen zijn, dat ze zich zo voor een karretje laten spannen.
:')quote:
Je generaliseert. Ook een reden die de moslims aangrijpen om zich te verzetten.quote:Op zaterdag 4 februari 2006 15:12 schreef Monidique het volgende:
[..]
Vlaggen verbranden, ambassadeurs bedreigen, vernielingen aanrichten, onschuldige mensen gijzelen, oproepen tot aanslagen. Dat is dezelfde strekking als een brief schrijven waarin je duidelijk maakt niet gediend te zijn van de afbeeldingen van Maria?
Ik generaliseer niet. Dat is wat er gebeurt. Niet door iedereen, maar het gebeurt. Schijnt dezelfde strekking te zijn.quote:Op zaterdag 4 februari 2006 15:15 schreef Vassili_Z het volgende:
[..]
Je generaliseert. Ook een reden die de moslims aangrijpen om zich te verzetten.
Als mijn wil toch wet was he, dan zouden we nu dat hele moslimprobleem niet hebben.quote:Op zaterdag 4 februari 2006 15:13 schreef Monidique het volgende:
Gelukkig hebben we een rule of law en geen rule of __Saviour__.
Wat is dat toch altijd met Moslims en respect? Waarom moeten wij respect opbrengen voor Mohammed? Je mag je geloof hier toch belijden of niet? Het feit dat wij een grappige (of niet) cartoon van een profeet kunnen maken, beperkt niet de mogelijkheid tot het belijden van het geloof voor een Moslim.quote:Op zaterdag 4 februari 2006 15:13 schreef Super7fighter het volgende:
Ik respecteer jou ook als homoseksueel. Het boeit me geen reet wat jij in je vrije tijd doet, desnoods behang jij je hele kamer met afbeeldingen van de profeeet. Echter waar ik geen respect op voor kan brengen is hypocrisie en het o.a afschilderen van de profeet als een terrorist.
Hypocrisie, om de reden die gegeven wordt voor het publiceren van deze haatprents. Een schrijver kon geen afbeeldingen vinden voor zijn biografie over de profeet, en daarom vond men het een goed idee om de profeet d.m.v haatprents in een extreem-rechtse krant te plaatsen?![]()
Wat een gelul.![]()
Er is maar 1 afbeelding van Mohammed met een bom op zijn hoofd. Gaat je het specifiek om die prent?quote:Op zaterdag 4 februari 2006 15:13 schreef Super7fighter het volgende:
[..]
Ik respecteer jou ook als homoseksueel. Het boeit me geen reet wat jij in je vrije tijd doet, desnoods behang jij je hele kamer met afbeeldingen van de profeeet. Echter waar ik geen respect op voor kan brengen is hypocrisie en het o.a afschilderen van de profeet als een terrorist.
Hypocrisie, om de reden die gegeven wordt voor het publiceren van deze haatprents. Een schrijver kon geen afbeeldingen vinden voor zijn biografie over de profeet, en daarom vond men het een goed idee om de profeet d.m.v haatprents in een extreem-rechtse krant te plaatsen?![]()
Wat een gelul.![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |