abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zaterdag 4 februari 2006 @ 15:03:07 #251
6484 ExTec
Would you like to know more?
pi_34730270
quote:
Op zaterdag 4 februari 2006 15:01 schreef SCH het volgende:

[..]

Dat is steeds de teneur van mijn posts hoor.
Nee, maar dat ik het heuglijke feit mee mocht maken dat je een keer wel jou en mijn waarden verdedigd, al zet dat je lijnrecht tegenover je geloofsartikel

Mss zijn de wonderen nog echt de wereld niet uit.
  zaterdag 4 februari 2006 @ 15:03:25 #252
121830 Kadesh
The Protectors of the Garden
pi_34730280
Eigenlijk moeten die Deenen nog wat meer olie op het vuur gooien, dan tonen die moslims nog meer hun ware gezicht.
For thirteen generations we have protected it from the unclean
  Donald Duck held zaterdag 4 februari 2006 @ 15:04:54 #253
46149 __Saviour__
Superstapelsmoor op Kristel
pi_34730323
quote:
Op zaterdag 4 februari 2006 14:36 schreef -Beer- het volgende:
[afbeelding]

Ik vind dit wel heel erg ver gaan voor een paar spotprenten.
En dan niet je gezicht durven tonen. Hoe flauw.
❤ Rozen zijn rood ❤
❤ Viooltjes zijn blauw ❤
❤ Kristel, ik hou van jou! ❤
pi_34730348
quote:
Op zaterdag 4 februari 2006 15:04 schreef __Saviour__ het volgende:

[..]

Dan raakt ze haar uitkering kwijt...
  Donald Duck held zaterdag 4 februari 2006 @ 15:08:55 #255
46149 __Saviour__
pi_34730421
quote:
Op zaterdag 4 februari 2006 15:05 schreef ScienceFriction het volgende:
Dan raakt ze haar uitkering kwijt...
Als het aan mij zou liggen, zou ik zulke figuren zelfs per direct het land uitzetten
❤ Rozen zijn rood ❤
❤ Viooltjes zijn blauw ❤
  zaterdag 4 februari 2006 @ 15:09:37 #256
42306 Vassili_Z
Low Man's Lyric
pi_34730445
quote:
Op zaterdag 4 februari 2006 15:04 schreef __Saviour__ het volgende:

[..]

Ik vraag me af of ze zelf wel weet wat erop staat.
Era Vulgaris
pi_34730472
quote:
Op zaterdag 4 februari 2006 15:09 schreef Vassili_Z het volgende:

[..]

Misschien had ze beter een plaatje kunnen kiezen...
pi_34730473
quote:
Op zaterdag 4 februari 2006 14:36 schreef -Beer- het volgende:
[afbeelding]

Ik vind dit wel heel erg ver gaan voor een paar spotprenten.
Jaja en de Moslims vinden de spotprenten weer te ver gaan. Wat zeuren jullie nou weer? Die voruw is NIET gearresteerd dus blijkbaar valt dit ook weer onder vrijheid van meningsuiting.
  zaterdag 4 februari 2006 @ 15:10:48 #259
6484 ExTec
Would you like to know more?
pi_34730474
quote:
Op zaterdag 4 februari 2006 15:09 schreef Vassili_Z het volgende:

[..]

Goed mogelijk.

Vraag je je toch af hoe dom die mensen zijn, dat ze zich zo voor een karretje laten spannen.
pi_34730476
Moslims mogen Mohammed niet afbeelden, dus wij ook niet.
Moslims mogen afbeeldingen van de Koran niet afdrukken op kranten of tijdschriften (denk aan de bijlage van het NRC) dus wij ook niet.

Roept u maar! What next? Wij passen ons met liefde en in vrede aan!
[i]"you left me standing here, a long long time ago"[/i]
pi_34730488
quote:
Op zaterdag 4 februari 2006 15:03 schreef ExTec het volgende:

[..]

Nee, maar dat ik het heuglijke feit mee mocht maken dat je een keer wel jou en mijn waarden verdedigd, al zet dat je lijnrecht tegenover je geloofsartikel

Mss zijn de wonderen nog echt de wereld niet uit.
Wat is mijn geloofsartikel dan?
En ik verdedig altijd mijn waarden.
  zaterdag 4 februari 2006 @ 15:11:33 #262
71480 zoalshetis
eerlijk=eerlijk
pi_34730493
ik wil dat jij niet meer zonder hoofddoek buiten komt milagro.
hoofdletters kosten teveel tijd
don't avoid pain to gain pleasure
niet iedereen is iedereen
pi_34730510
quote:
Op zaterdag 4 februari 2006 15:02 schreef SCH het volgende:

[..]

Die reacties zijn altijd cultuurgebonden maar de strekking was het zelfde.
Vlaggen verbranden, ambassadeurs bedreigen, vernielingen aanrichten, onschuldige mensen gijzelen, oproepen tot aanslagen. Dat is dezelfde strekking als een brief schrijven waarin je duidelijk maakt niet gediend te zijn van de afbeeldingen van Maria?
pi_34730518
quote:
Op zaterdag 4 februari 2006 15:11 schreef zoalshetis het volgende:
ik wil dat jij niet meer zonder hoofddoek buiten komt milagro.
  zaterdag 4 februari 2006 @ 15:13:18 #265
126836 Super7fighter
Obedience brings victory.
pi_34730541
quote:
Op zaterdag 4 februari 2006 14:55 schreef SCH het volgende:

[..]

Daar gaat het niet om. Ik ben chrisen nog moslim. Ik heb wel respect voor je geloof maar je zult ook respect voor mij moeten opbrengen. Voor mij is het niet verboden een afbeelding van Mohammed te maken.
Ik respecteer jou ook als homoseksueel. Het boeit me geen reet wat jij in je vrije tijd doet, desnoods behang jij je hele kamer met afbeeldingen van de profeeet. Echter waar ik geen respect op voor kan brengen is hypocrisie en het o.a afschilderen van de profeet als een terrorist.
Hypocrisie, om de reden die gegeven wordt voor het publiceren van deze haatprents. Een schrijver kon geen afbeeldingen vinden voor zijn biografie over de profeet, en daarom vond men het een goed idee om de profeet d.m.v haatprents in een extreem-rechtse krant te plaatsen?
Wat een gelul.
We will export death and violence to the four corners of the earth in defence of our great nation.
pi_34730544
quote:
Op zaterdag 4 februari 2006 15:08 schreef __Saviour__ het volgende:

[..]

Als het aan mij zou liggen, zou ik zulke figuren zelfs per direct het land uitzetten
Gelukkig hebben we een rule of law en geen rule of __Saviour__.
  Donald Duck held zaterdag 4 februari 2006 @ 15:13:29 #267
46149 __Saviour__
pi_34730547
quote:
Op zaterdag 4 februari 2006 15:12 schreef Monidique het volgende:

[..]

Vlaggen verbranden, ambassadeurs bedreigen, vernielingen aanrichten, onschuldige mensen gijzelen, oproepen tot aanslagen. Dat is dezelfde strekking als een brief schrijven waarin je duidelijk maakt niet gediend te zijn van de afbeeldingen van Maria?
Ze kunnen er niks aan doen. Ze zijn nog erg primitief omdat ze een paar honderd jaar achterlopen op ons.
❤ Rozen zijn rood ❤
❤ Viooltjes zijn blauw ❤
  zaterdag 4 februari 2006 @ 15:14:32 #268
42306 Vassili_Z
Low Man's Lyric
pi_34730569
quote:
Op zaterdag 4 februari 2006 15:10 schreef ExTec het volgende:

[..]

Goed mogelijk.

Vraag je je toch af hoe dom die mensen zijn, dat ze zich zo voor een karretje laten spannen.
niet dom, eerder van onderwijs verstoken
Era Vulgaris
  zaterdag 4 februari 2006 @ 15:14:55 #269
71480 zoalshetis
eerlijk=eerlijk
pi_34730576
quote:
Op zaterdag 4 februari 2006 15:12 schreef SCH het volgende:

[..]
:')
hoofdletters kosten teveel tijd
don't avoid pain to gain pleasure
niet iedereen is iedereen
  zaterdag 4 februari 2006 @ 15:15:44 #270
42306 Vassili_Z
Low Man's Lyric
pi_34730600
quote:
Op zaterdag 4 februari 2006 15:12 schreef Monidique het volgende:

[..]

Je generaliseert. Ook een reden die de moslims aangrijpen om zich te verzetten.
Era Vulgaris
pi_34730642
Ik denk dat je die demonstraties kunt vergelijken met wolkenkrabbers. Elk land, elke stad wil de hoogste en mooiste wolkenkrabber hebben. Lukt dan niet, dan zetten ze er desnoods een nutteloze paal op zodat-ie een meter hoger is dan het tot dan toe hoogste gebouw. Nu, wanneer moslims in Indonesië zien dat ze in Palestina vlaggen verbranden, dan moet er natuurlijk een groter protest komen. Misschien wat meer mensen, misschien een afbeelding waarop de ambassadeur afgeslacht wordt, misschien wat meer oproepen tot Jihad. De grootste demonstratieve pik hebben.
pi_34730656
quote:
Op zaterdag 4 februari 2006 15:15 schreef Vassili_Z het volgende:

[..]

Je generaliseert. Ook een reden die de moslims aangrijpen om zich te verzetten.
Ik generaliseer niet. Dat is wat er gebeurt. Niet door iedereen, maar het gebeurt. Schijnt dezelfde strekking te zijn.
  Donald Duck held zaterdag 4 februari 2006 @ 15:18:37 #273
46149 __Saviour__
pi_34730686
quote:
Op zaterdag 4 februari 2006 15:13 schreef Monidique het volgende:
Gelukkig hebben we een rule of law en geen rule of __Saviour__.
Als mijn wil toch wet was he, dan zouden we nu dat hele moslimprobleem niet hebben.
❤ Rozen zijn rood ❤
❤ Viooltjes zijn blauw ❤
pi_34730693
quote:
Op zaterdag 4 februari 2006 15:13 schreef Super7fighter het volgende:
Ik respecteer jou ook als homoseksueel. Het boeit me geen reet wat jij in je vrije tijd doet, desnoods behang jij je hele kamer met afbeeldingen van de profeeet. Echter waar ik geen respect op voor kan brengen is hypocrisie en het o.a afschilderen van de profeet als een terrorist.
Hypocrisie, om de reden die gegeven wordt voor het publiceren van deze haatprents. Een schrijver kon geen afbeeldingen vinden voor zijn biografie over de profeet, en daarom vond men het een goed idee om de profeet d.m.v haatprents in een extreem-rechtse krant te plaatsen?
Wat een gelul.
Wat is dat toch altijd met Moslims en respect? Waarom moeten wij respect opbrengen voor Mohammed? Je mag je geloof hier toch belijden of niet? Het feit dat wij een grappige (of niet) cartoon van een profeet kunnen maken, beperkt niet de mogelijkheid tot het belijden van het geloof voor een Moslim.

En als het volgens een Moslim te ver gaat, dan moet hij maar naar de rechter stappen en die doet dan een uitspraak. Klaar einde basta. Zo gaat dat in een rechtstaat. Wat mensen in het Midden Oosten van onze vrijheid van meningsuiting vinden doet er niet toe. Wat wij van mensenrechten vinden interesseert hun ook niet zoveel.
pi_34730709
quote:
Op zaterdag 4 februari 2006 15:13 schreef Super7fighter het volgende:

[..]

Wat een gelul.
Er is maar 1 afbeelding van Mohammed met een bom op zijn hoofd. Gaat je het specifiek om die prent?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')